Teraz o hotelu, czysty, zadbany teren, mieszkaliś my w budynku 32, jest najbliż ej morza, spaliś my z szeroko otwartymi balkonami, oddychanie morskim powietrzem jest tak przydatne. Terytorium jest duż e, nie moż na obejś ć się bez wó zka, 500 metró w do gł ó wnej restauracji. Wracają c z obiadu, dziecko zasnę ł o. Wieczorem maluch skakał na trawie koł o pokoju, bujają c się w hamakach.
Pokó j miał.2 ł ó ż ka i plus kolejna sofa został a nam dostarczona dla dziecka, potem wszystko przenieś liś my. Na nasze proś by o zmianę na pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem recepcja odpowiedział a, ż e .80% hotelu ma dwa ł ó ż ka, a ten, któ ry nam odpowiada, na parterze z jednym, bę dzie wolny za 2 dni i moż emy być przenió sł się tam. Niczego nie zmienialiś my, choć warto zauważ yć , ż e hotel jest bardzo rodzinny i wię kszoś ć pokoi z dwoma ł ó ż kami to osobliwoś ć .
Leż aki nad morzem są zaję te od samego rana, a o 8 bę dzie już trzeci rzą d, rę czniki mogą leż eć cał y dzień i nikt nie przyjdzie. pracownicy plaż owi nie czyszczą ich dla tych, któ rzy nie mogą znaleź ć miejsca.
Jest fajna usł uga z czerwoną flagą , wieszasz ją na parasolu i nie przeszkadzają ci ż adną reklamą .
O doniczkę dla dzieci zapytali z Kijowa o dostę pnoś ć , odpowiedzieli, ż e nie ma takiej moż liwoś ci. Umó wiliś my się z sprzą taczem bez ż adnych problemó w, pierwszego dnia problem został rozwią zany. (supermarket Senzomall obok hotelu nie sprzedaje garnkó w)
Animacja jest bardzo aktywna, w cią gu dnia w trzech lokalizacjach, na basenach i na plaż y. Chodziliś my na jogę (z dzieckiem), rzutki, taniec brzucha. Impreza na plaż y raz w tygodniu. Animatorka Julia pracuje z dzieć mi - wybawieniem dla rodzicó w. Dzieci bardzo ją kochają , nawet nasze 2.5-letnie dziecko, nie zszedł z niej i brzę czał jej wszystkimi uszami na temat Julii : ) Bardzo sympatycznie i pozytywnie, a w cią gu dnia dzieci biegają do niej w dzieciakach Klub.
Nie był o wieczornych pokazó w dla dorosł ych.
Kuchnia typowo egipska. Jest ką cik z naczyniami dla dzieci. Ró wnież stó ł dietetyczny. Każ dy znajdzie coś dla siebie.
Ale coś mnie otruł o, okropne spazmy na jeden dzień , biegunka. Nie wiem dlaczego, skoro z mę ż em jedliś my prawie to samo, to uważ ał am na marynowane oliwki i sosy, ale to nie jest pewne.
I kolejna niedogodnoś ć - 20 dolaró w zniknę ł o, sł yszał em o takich historiach w tym hotelu, ż e trochę się biorą , ż eby tego nie był o widać . Wcale się nie denerwowaliś my, ale fakt jest faktem
Blisko hotelu, w zasię gu spaceru, senzomall, super ś wież e soki w supermarkecie, polecam. Moż esz kupić prawie wszystko po stał ych cenach. Stan. Jest też apteka Elizabi, ale np. wszystkie kremy kolagenowe Eva lepiej kupić w supermarkecie, tam prezentowana jest cał a ich linia i cena jest niż sza. Tutaj we wszystkich sklepach pł acono kartą , jest to bardzo wygodne. Ale jeś li musisz wymienić pienią dze, w holu hotelu, w pobliż u recepcji, znajduje się bankomat.
Nawiasem mó wią c, na Respszynie traktują turystó w bardzo ostroż nie: zmieniają pokó j, przygotowują lunch boxy na wcześ niejszy wyjazd, budzą ich, otwierają pokó j, przypadkowo zamykają ł ań cuch i zatrzaskują drzwi na taras, uszczelniają krą g dzieci, zmieniają rozmagnesowaną kartę wejś ciową , wezwij lekarza po ubezpieczenie, potem też zadzwonili do siebie i zapytali, jak się czujemy i czy musimy coś wnieś ć do pokoju. Wszystko to odbywał o się z uś miechem i szacunkiem.
Wynik. Odpoczynek zawsze jest dobry, hotel robi dobre wraż enie bez wzglę du na wszystko.
Czy przyleciał byś tutaj ponownie? Raczej nie niż tak i nie dotyczy to sentido Mamlouka, ale wietrznej Hurghady jako cał oś ci.
Osada. Nie dopł acili za wczesne zameldowanie, czekali...ale...zał oż yli bransoletki, nakarmili ś niadaniem, stroje ką pielowe w bagaż u podrę cznym, a reszta zaczę ł a się rano. Pierwsze wraż enie jest dobre. Personel hotelu jest wspaniał y, nie nachalny, szczerze chę tny do pomocy. W pokoju wszystko co potrzebne był o i uzupeł niane/zmieniane w razie potrzeby. Codziennie przynoszono wodę , ką cik herbaciany, akcesoria do ką pieli. Dobra pojemna szafa, sejf, suszarka do wł osó w, klimatyzacja poradził a sobie. Na balkonie nie ma urzą dzeń do suszenia, ale rozwią zał em problem z liną , zabrał em ze sobą towar).
Terytorium jest zadbane, wszę dzie jest czystoś ć i porzą dek. Moż na korzystać z cał ej infrastruktury są siedniego Garden Hotelu (park wodny doceniany, lubiany) i spacerować po Kryształ owym (bez jedzenia). Duż o zieleni i kwiató w, pię kne w cał ym kompleksie. Dobre baseny, ale wię kszoś ć czasu spę dzaliś my na morzu. Ś wietna plaż a, piasek, buty nie są potrzebne, przy brzegu jest mał o ryb, ale jeś li z molo są ryby. Ale ż eby zobaczyć w Hurghadzie cał y podwodny splendor, to tylko wycieczka ł odzią , jachtem, koralami, wszelkiego rodzaju rybami, wę dkarstwem… (w zależ noś ci od programu). Dzię ki naszemu organizatorowi mіdоbіkham social. sieci, mieliś my duż o przyjemnoś ci z wycieczki, dodatkowo zwiedziliś my miasto, zobaczyliś my nowe muzeum, poszliś my do apteki z normalnymi cenami i kupiliś my owoce, ogó lnie wszyscy byli bardzo zadowoleni.
Nie mogę zignorować zespoł u animatoró w.
Są zaję cia z dzieć mi, mini dyskoteki, takż e dla dorosł ych, ró ż ne zaję cia i fajne wieczorne pokazy. Hotel super, bardzo bym chciał a wię cej, a jakoś nie chce mi się obniż ać poprzeczki). Serdeczne podzię kowania dla kierownictwa i personelu hotelu za wspaniał y pobyt. Polecamy !! !
Teraz do wad: po tradycyjnie niezbyt bliskiej drodze, któ rą przywieziono nas z lotniska, aby zameldować się w tym hotelu, proces jest stosunkowo szybki, ale nie bez dodatkowej biurokracji przy odprawie. Rozdali kopertę z pozdrowieniami i kartkę z kluczem do pokoju, zapytani, dlaczego jest tylko jeden klucz dla dwó ch wczasowiczó w, powiedzieli, ż e drugi zostanie wydany jutro, nie ma logiki, ale nie jest krytyczny. Prawdopodobnie nie jest akceptowane pokazywanie dokł adnie, gdzie jest pokó j, no có ż , nie jesteś my dumni, ż e ludzie mogą jeś ć po drodze. I wreszcie 27. budynek, w któ rym moż esz przebrać się i rozpoczą ć wakacje. Dawno się nie pomyliliś my, w pokoju pary czekał a na nas niespodzianka - dwa osobne ł ó ż ka.
Nie najprzyjemniejsza sytuacja, zwł aszcza po dwunastu godzinach podró ż y, ale wcią ż mieliś my sił y, wię c jesteś my optymistami i idziemy do recepcji.
Po kró tkich negocjacjach mamy pewnoś ć , ż e dziś nic się nie zmieni, bo pokoi nie ma, ale jutro trzeba się stawić i nas przenieś ć . Wszystko się dzieje i zostaje nam sił a, wię c zamykamy tę sprawę do nastę pnego ranka i idziemy odpoczą ć . Niestety tego dnia nie mogliś my znaleź ć darmowego leż aka przy basenach, serdecznie ż yczę kibicom, aby usiedli z rę cznikiem i udali się na odpoczynek gdzie indziej. Biegną c do przodu, to samo zdję cie był o nastę pnego ranka po ś niadaniu. Po dobrowolnym wysł uchaniu przez godzinę niezwykle korzystnych i wyją tkowych ofert wycieczek od touroperatora, z przyjemnoś cią udamy się do administratora, aby przypomnieć o obiecanej relokacji. Nie uwierzysz, ale opcje się nie pojawił y: (obiecuję , ż e po poł udniu powinno się pojawić.
Zgadnij, co nam powiedziano po poł udniu… prawda, nic nie mogą zrobić . Jak mó wią , „rzą d jest ostroż ny i rozstaje rę ce”. Najsmutniejsze w tej sytuacji jest wrę cz to, ż e oczy zaczynają się od progu. Czy jestem rozczarowany? Tak, a to dopiero drugi dzień dł ugo wyczekiwanych wakacji.
Hotel jest przyzwoity. Podobno każ dy wie, co należ y do sieci Sunrise. Dostę pna jest cał a infrastruktura są siedniego Ogrodu. Moż esz chodzić tylko po krysztale.
Mieszkaliś my w 26. budynku. Pokó j jest normalny, normalny. Wszystko dział ał o. Nie był o obcych zapachó w. Klimatyzacja - super! Woda, kawa, herbata, mydł o, szampony, balsamy, rę czniki zmieniane na czas. Sprzą tanie w gó rnej tró jce, ale to nie jest konieczne.
W restauracji był o wystarczają co duż o jedzenia. Wybó r był , ale niewystarczają co szeroki. Dwa razy krewetki z krabami i kalmarami.
Raz chybotanie. Pyszne! ! ! Warzywa z jakiegoś powodu bez smaku. Owoce: winogrona, melony, daktyle, jabł ka, dwa razy arbuz i banany. Najsmaczniejsze jabł ka.
Morze to BOMBA! ! ! !!
Wi-Fi w cał ym! ! ! !!
Cons. Nie dali mi ciasta na urodziny! ! ! ! ! To bzdura. Rano podkreś laliś my przyję cie urodzinowe, ale… A po drugie najlepszy wybó r w ogrodzie w ogrodzie.
Jedzenie jest urozmaicone i bardzo smaczne, na każ dy gust odpoczywaliś my z dwó jką dzieci, któ re nie jedzą wszystkiego w domu, w tym hotelu zawsze mogł y znaleź ć dla siebie pyszne menu od mię s po sł odkie, duż o owocó w, od 12.0. do 17.0 dodatkowo zawsze moż na był o zjeś ć w Snakck Barze.
Pokó j był codziennie sprzą tany, woda był a dostarczana, rę czniki codziennie zmieniane, w pokoju jest czajnik, herbata, kawa, cukier. Plaż a jest piaszczysta, ł agodne wejś cie do morza, jest pomost, z któ rego moż na nurkować , aby popatrzeć na rafę i ryby, woda jest czysta i przejrzysta. Generalnie wszystko został o zbombardowane, byliś my w 100% usatysfakcjonowani. Osobnym duż ym plusem jest Wi-Fi, któ re jest wszę dzie nawet na plaż y, ł apie idealnie, prę dkoś ć jest dobra, nie był o problemó w z komunikacją !
2. Był o 5 rodzin: 10 dorosł ych, 17 dzieci (1-10 lat), wię c wybraliś my hotel dla dzieci. Wymagania: plaż a piaszczysta, park wodny, wyż ywienie.
3. Lecieliś my tam o 04 rano, wię c - o 06 rano (o 02:40 wywieź liś my z hotelu, noc został a przerwana, nie podobał a się ).
4. Plusy: dzieci lubił y przebywać w morzu, pię kny zachó d sł oń ca w wodzie, piasek. Dobry park wodny. Rampy dla wó zkó w inwalidzkich są wszę dzie. Jedzenie jest pyszne, jak na Egipt. Siatkó wka.
5. Wady: okresowo wiał wiatr, podnosi piasek na plaż y, czasem bł otnista woda nad morzem, wię c poszliś my na molo. Ogó lnie rzecz biorą c, na molo zawsze moż na pł ywać w czystej wodzie. Leż aki na pierwszej linii są zawsze zaję te przez tych, któ rzy wstają wcześ nie lub zostawiają rę czniki na noc. Koralowce i ryby są minimalne, a te są w tarapatach.
6. Poró wnują c Sharm i Hurghadę powiem, ż e dla dzieci i starszych Hurghada jest lepsza, ale drogą morską , koralowcem i rybami należ y jechać do Sharm.
W Hurghadzie są wł aś ciwie niedaleko hotelu, trzeba wzią ć jacht i popł yną ć na wycieczkę (co zrobiliś my. 500 dolaró w - i jesteś my firmą na jachcie). Ró wnież w Hugardzie doś ć czę sto wieje cał y dzień silny wiatr, czego w Sharm w tym czasie nie zauważ ono. Chociaż na wietrze jest plus - ż adnych komaró w i komaró w.
Pierwszy to ogromny, zielony teren. Baseny są bardzo duż e, jest miejsce do pł ywania. Pokoje są standardowe, wszystko jest czyste i zadbane. Mieszkali na trzecim pię trze, widok jest przepię kny. Ogó lnie hotel ma egipski styl i jest bardzo urzekają cy. Jedzenie jest pyszne, ryby, mię so, owoce, ciastka, wszystko bardzo smaczne.
Chcę podkreś lić personel, po prostu zasł ugują na to, by być w hotelach Rixos! ! ! ! ! Wszyscy są bardzo przyjaź ni i mili. Animatorzy na najwyż szym poziomie, któ rych nigdy nie przegapiliś my.
Plaż a jest po prostu WOW! ! ! ! ! Piaszczysty, ł agodny zachó d sł oń ca i bardzo ciepł e morze. Odpoczywaliś my w dniach 25.05-02.06.
Moż esz takż e wybrać się na przejaż dż kę kolejką gó rską w parku wodnym Garden Bich obok Mamlouk. Reszta był a bardzo aktywna i zabawna. Dzię kuję Sentido Manlouk Palace Resort. Jesteś cie najlepsi! ! ! ! ! Ten hotel ma wszystko, czego dusza zapragnie. Chę tnie wró cę ponownie.
Przeczytał em inne recenzje i zaskoczył a mnie wiadomoś ć o kradzież y rę cznikó w plaż owych na plaż y (przepraszam za tautologię ! ). Nie spotkał em się i nawet nie sł yszał em o tym, ale był em w tym samym czasie. Rę czniki leż ał y od rana do wieczora, czasami przez pó ł dnia bez nadzoru i nawet nie wkradł a się do mnie myś l. Ale najwyraź niej wszystko moż e się zdarzyć .
Nawiasem mó wią c, chciał em powiedzieć dokł adnie o rę cznikach plaż owych jako minus - to niewygodne bez wymiany, pobiegł em i wieczorem zł apał em sprzą taczkę , poprosił em, ż ebym przynió sł ją rano. Po raz drugi zdobył a punkty i stał a się jak wszyscy inni - wyschł a na balustradzie balkonu. I drugi minus - na balkonach nie ma urzą dzeń do suszenia rę cznikó w i wszystkiego innego, na wszystkich krzesł ach wisiał y mokre kostiumy ką pielowe. Kto był w Dana Beach przez hotel - poczuj ró ż nicę .
Mieszkaliś my w budynku 19, w cią gu dnia trudno był o odpoczą ć ze wzglę du na codzienną animację w basenie. Jak dla mnie najcichszy budynek o każ dej porze dnia to 21.
Teraz plusy to duż y obszar trzech hoteli dostę pnych dla goś ci Pał acu Mamloukó w oraz park wodny i restauracje po wcześ niejszym umó wieniu.
Wi-Fi - nigdzie czegoś takiego nie widział em, wszę dzie ł apie, szybko, stabilnie. W pracy trzeba był o być w stał ym kontakcie - tak, ż adnych poraż ek.
Jedzenie normalne, bez dodatkó w, ale zawsze był o mię so i ryby, był o pię ć razy owoce morza - szkoda, ż e wszystko był o pomieszane (krewetki, kraby, kalmary), trzy razy musiał am podejś ć po kilkanaś cie krewetek kraby zaję ł y cał y talerz. Ś niadania też są tradycyjne - kieł baski, omlety, pł atki ś niadaniowe, warzywa. Baklava i desery, rogaliki, lody, naleś niki i gofry - wszystko jak zwykle. Gł ó wne pytanie o owoce - jeś li na blacie są pomarań cze, daktyle i pokrojony melon - to uważ aj, ż e nie ma co jeś ć . Kilka razy był y pyszne jabł ka a kilka razy i tylko na obiad - arbuzy, a smak był taki sobie. Nie ma ś wież o wyciskanych sokó w. Jedzenie rozdają kucharze, co nie jest zbyt wygodne - i to przez dł ugi czas, a czasem zdarzał y się nieporozumienia co do wielkoś ci porcji.
Pokoje był y egipskie czyste, rę czniki był y regularnie zmieniane, a poś ciel - nie raz na 10 dni, ale nie pytał am. Klimatyzatory szumią jak wszę dzie.
Pojechaliś my do Luksoru 20 maja i wylą dowaliś my w piekle. Upał był bezlitosny, +40, niektó rzy nie wytrzymali i opuś cili wyś cig siedzą c w klimatyzowanym autobusie.
Bardzo, bardzo, bardzo wkurzeni lokalni kupcy w Luksorze. Krzyczą , biegają , szturchają twarz figurkami, chusteczkami, pamią tkami, „jeden dolar” zabrzę czał ogł uszają co. Ktoś mó gł coś kupić , ale został by po prostu rozerwany na strzę py. Wię c wszyscy przechodzili, zakrywają c twarze rę kami. Szkoda, ż e nikt nie mó wi kupcom, ż e Europejczycy tak nie kupują . W sklepie wyrobó w z marmuru i kamienia - co innego, chodzisz, patrzysz, wybierasz, targujesz się , wszystko jest bardzo cywilizowane.
Dobrzy specjaliś ci pracują na recepcji w hotelu, zwró cił am się do Julii, pomogł a szybko i rzeczowo.
Przyjechaliś my bardzo wcześ nie, o pią tej rano byliś my w hotelu, za dodatkową opł atą.30 euro lub 37 dolaró w rozliczyliś my się w pó ł godziny. nie czekać na 9 rano. Nie wiem, czy byli tacy, któ rzy odmó wili zapł aty, czy nie i jak dł ugo czekali w tej sprawie.
Nie dotarł em na obiad do hiszpań skiej restauracji, indyjska jest na ogó ł zamknię ta. Azjatycka - dla amatora, najsmaczniejsza moim zdaniem - meksykań ska i wł oska. Burgery - jeś li nie lubisz burgeró w bardziej niż cokolwiek innego, nie trać czasu. Egipcjanie to bardzo tł uste i pieprzne jedzenie. Ale gł ó wna restauracja jest dobra, wię c po wszystkim a la carte poszliś my tam zjeś ć arbuza lub napić się herbaty.
W są siednim hotelu znajduje się park wodny, dostę pny dla trzech hoteli, jest mał a, ale kilkanaś cie zjeż dż alni, dzieci bę dą się dobrze bawić i podkrę cać apetyt i spać . Wieczorami czasem na scenie aranż owano coś w rodzaju wystę pó w animatoró w, albo po prostu dzieci wskakiwał y na scenę do muzyki. Czasem na plaż y był a zabawa - armatka piankowa, taniec brzucha, coś dla dzieciakó w. Wszelkiego rodzaju oferty na plaż y - masaż e, tatuaż e, wycieczki itp. - był y dyskretne, spokojnie przyję li odmowę i już się nie pojawiali.
Plaż a jest duż a, jest wystarczają co duż o leż akó w, wejś cie do morza piaszczyste, jest pomost do mał ej rafy.
Naszym przewodnikiem w hotelu był a Reda, poznał em go wcześ niej w Merkurym, widzicie, awansował . Przewodnik jest normalny, nie zawracał sobie gł owy, powiedział wszystko, co był o potrzebne i do tej pory.
Senzo Mall w odległ oś ci spaceru, poszedł do supermarketu i apteki ze stał ymi cenami.
Od 20 maja w hotelu zaczę li masowo pojawiać się Niemcy, wcześ niej mieli cał kowity zakaz wyjazdó w, mam nadzieję , ż e jak zwykle po ich przybyciu obsł uga nadrobi zaległ oś ci. Gł ó wny kontyngent to Ukraiń cy i Polacy.
Wiele dzieci, nawet bardzo maleń kich – miej to na uwadze. Niebezpiecznie jest, gdy dwulatkom w restauracji pozwala się samotnie biegać przez niedbał ych rodzicó w, trzeba cał y czas patrzeć , czy ktoś jest pod twoimi stopami, gdy idziesz z peł nymi talerzami lub gorą cymi napojami.
W Sentido Mamlouk wszyscy pracownicy są zaję ci swoją pracą , nikt niczego nie narzuca. Wszyscy pracownicy są bardzo goś cinni i przyjaź ni. Na plaż y, jeś li do nas podeszli, to był o bardzo rzadko, a jeś li zobaczyli, ż e nie wykazujemy zainteresowania oferowanymi usł ugami, to od razu odeszli, nikt nam niczego nie narzucał ani nie przeszkadzał.
Moż esz ró wnież poprosić o czerwoną flagę przy kasie z rę cznikami i podnieś ć ją pod parasolem. To znak dla sprzedawcó w, ż e nie chcesz, aby ci przeszkadzano na plaż y.
Pokó j był bardzo dobrze posprzą tany. Jeś li zostawisz kilka dolaró w w napiwku, po umyciu zostaw jeszcze wię cej szamponó w, ż eli pod prysznic itp. Codziennie w pokoju pozostawiane są.2 zamknię te butelki wody pitnej.
Jedzenie w hotelu jest bardzo smaczne i urozmaicone. Gł ó wna restauracja posiada kilka „sekcji”: dania z grilla, dania zapiekane, gulasze, spaghetti, wszelkiego rodzaju sał atki, owoce, sł odycze. Grillowane owoce morza był y ró wnież doś ć popularne na obiad.
Jedyną rzeczą , któ ra ma fatalną jakoś ć w Egipcie, jest alkohol. Alkohol we wszystkich hotelach jest nalewany lokalnie. Chociaż był o wielu turystó w, któ rzy przez cał y dzień pili w barach i nic im nie przeszkadzał o.
Ale osobiś cie nie lubiliś my piwa, wina czy koktajli, wł aś nie ze wzglę du na jakoś ć alkoholu.
Dlatego piliś my gł ó wnie tonik, moż na też poprosić barmanó w o koktajl bezalkoholowy.
Hotel posiada 4-5 bezpł atnych restauracji a la carte. Konieczna jest rezerwacja w restauracji przez specjalny portal z jednodniowym wyprzedzeniem. Pojechaliś my do arabskiego, meksykań skiego i hiszpań skiego. Szczerze mó wią c generalnie nie ró ż ni się ona zbytnio od gł ó wnej restauracji (jadalnia), tylko w a la carte trzeba był o dł ugo czekać , aż stó ł zostanie podany, napoje i dania przyniesione. Dlatego w restauracji gł ó wnej jest jeszcze lepiej, bo szybko moż na wzią ć na obiad to, co ma się ochotę i nie trzeba czekać na kelnera 20-30 minut.
Plaż a jest piaszczysta, bardzo wygodne wejś cie do morza. Po prawej stronie, patrzą c w stronę morza, znajduje się molo. W pobliż u molo znajdują się rafy koralowe. Poszedł em tam, aby nurkować . W pobliż u molo jest duż o ryb.
Byliś my zadowoleni z wypoczynku i wybranego hotelu.