Ogromne rozczarowanie siecią hoteli Jaz?

Pisemny: 15 listopad 2019
Czas podróży: 1 — 12 październik 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Zatrzymał em się w tym hotelu przez 11 dni w paź dzierniku 2019 r. Z mę ż em i 2 mał ymi dzieć mi. Niestety zaufaliś my reputacji sieci hotelowej Jaz i touroperatora TUI, ale pobyt w tym hotelu to najgorsza rzecz, jaka nam się przytrafił a w cią gu ostatnich 10 lat podró ż y. Wiele opinii na stronach podró ż niczych jest kopiowanych w celu poprawienia ocen i nie odzwierciedlają rzeczywistej sytuacji hotelu.
Jednym z kryterió w wyboru hotelu był ostatni remont w latach 2018-2019, wię c pierwszy szok nastą pił przy zameldowaniu się w pokoju, któ ry okazał się brudny, zakurzony, bez ś ladó w naprawy, ze starymi, zakurzonymi i skrzypią cymi meblami, ś lady brudu na ś cianach, a nawet na obrazie, któ ry wisiał w pokoju. Wanna z toaletą w fatalnym stanie, stare kafelki, popę kana wanna, zaniedbany stary remont ze ś ladami brą zowej farby na ś cianach. Nastę pnego dnia, po napię tych negocjacjach z obsł ugą hotelu, wraz z innymi oburzonymi turystami, któ rzy przyjechali z nami tego samego dnia, pokó j został zastą piony wię kszym pokojem z mniej widocznymi ś ladami zuż ycia, ale generalnie nie wpł ynę ł o to na wraż enie hotelu, bo ani jaki remont W POKOJACH nie wchodzi w rachubę .
Klimatyzatory są bardzo gł oś ne, nie mogliś my spać ani nam, ani dzieciom. Ponieważ w nocy w pokoju jest gorą co, spaliś my przy otwartych drzwiach, wszystkich pogryzł y komary, a dzieci miał y silne reakcje alergiczne. Nie był o moż liwoś ci zainstalowania fumigatora w pokoju, któ ry ze sobą przywieź liś my, ponieważ gniazdka w naszym pokoju nie są prawidł owo zainstalowane (bokiem), co nie pozwala na zamontowanie fumigatora we wł aś ciwej pozycji. Jedno gniazdo okazał o się normalne, ale znajdował o się na czubku gł owy, co ze wzglę dó w bezpieczeń stwa wyklucza uż ycie fumigatora. W rezultacie musiał em spać w upale z drzwiami zamknię tymi na ulicę bez klimatyzacji.

Sprzą tanie w pokoju przez 11 dni polegał o na zamiataniu piasku i poprawianiu kocó w. Ł ó ż ko przez 11 dni w ogó le się nie zmienił o, mimo apelu personelu, czasami dodawano rę czniki. Rę czniki plaż owe moż e zmienić tylko personel sprzą tają cy pokó j.
W pokoju dla 2 osó b dorosł ych i 2 dzieci w 35 stopniowym upale masz prawo do 1 butelki wody 1.5 litra dziennie, a nastę pnie po przyjś ciu posprzą tać pokó j. Na terenie hotelu nie znajdziesz wody butelkowanej, bę dziesz musiał biec ze szklankami do baru lub napeł nić butelkę w restauracji, co jest wyją tkowo niewygodne.
Korzystaliś my z basenó w dokł adnie przez jeden dzień , ponieważ przez wszystkie dni byliś my ś wiadkami, jak personel hotelu rano czyś cił leż aki i kafelki przy basenie. Z biał ym wiaderkiem niewiadomego pochodzenia i czystoś ci po prostu zbierali wodę z basenu, m. in. i dzieci, i posypał leż aki i kafelki, a nastę pnie przetarł to wszystko mopem. Pomimo tego, ż e w pobliż u znajduje się pionowy prysznic, z któ rego moż na czerpać wodę bezpoś rednio z kranu. Nie wspominają c o tym, ż e sprzę t do czyszczenia musi być odpowiedni.
Stoł y w restauracji są lepkie, wię c nie raz musiał em odrywać talerz. Podkł adki stoł owe, na któ rych kł adzie się czyste sztuć ce, są lepkie, z resztkami okruchó w, czasem po prostu wyczyszczone zuż ytymi serwetkami. Był o dla nas szokiem, jak niehigieniczne jest stawianie na nich czystych urzą dzeń . Serwetka wydawana jest na cał y posił ek JEDNA na osobę ! ! ! Nigdzie indziej nie ma serwetek. Ubrania kelneró w i personelu z kuchni są nieporzą dne.

Duż ym rozczarowaniem był a plaż a, któ ra znajduje się za ogrodzeniem BLISKO BUDOWY BUDOWY oraz kompletna przebudowa pierwszej linii hotelu, podczas któ rej w dzień pracuje sprzę t i hał asuje, wznosi się kurz, chodzą robotnicy. Trzeba też iś ć wzdł uż tego ogrodzenia aż do plaż y, ponieważ cał e terytorium pierwszej linii jest ogrodzone i zamknię te. Leż aki i parasole są stare, bar na plaż y jest przecię tny.
Osobno chciał bym zwró cić uwagę na sytuację z jedzeniem, a mianowicie z jego jakoś cią . Był o nas 4 i każ dy z nas codziennie przez 11 dni miał problemy z przewodem pokarmowym: biegunka, bó le brzucha, wymioty, gorą czka. Mą ż i dziecko doznali cię ż kiego zatrucia pokarmowego, zaró wno z jedzenia z gł ó wnej restauracji, jak iz letniej pizzerii. Niemal od pierwszych dni jedliś my tylko ryż , czyste spaghetti i kilka ł agodnych zup, bo wszystko inne był o albo zbyt ostre, albo nie pasował o do smaku. Dzieciom, zwł aszcza mał ym, bardzo trudno jest znaleź ć jedzenie, ponieważ nawet zwykł e ziemniaki i banany są obrzydliwej jakoś ci. W ogó le nie piliś my alkoholu, myliś my zę by tylko wodą butelkowaną , nie piliś my nawet napojó w z lodem. Ponieważ wizyta u lekarza w hotelu kosztuje przyzwoite pienią dze, musieliś my oszczę dzać na lekach kupionych w pobliskiej aptece.
W hotelu trawę traktuje się swego rodzaju chemią , któ rą dzieci musiał y oddychać bawią c się na placu zabaw. Ponadto wystą pił y niedogodnoś ci podczas wieczornego odymiania terenu przed komarami, kiedy smró d spalin z samochodu, któ ry jeź dził po terenie, utrzymywał się przez kolejne 10 minut.
W dniu wyjazdu, ze wzglę du na dł ugą drogę do domu i obecnoś ć mał ych dzieci, zamó wiliś my wcześ niej obiad, ponieważ wyjazd z hotelu był o 7 rano. Ale ani rano w recepcji, ani ponownie kontaktują c się z recepcjonistą przed przyjazdem do nas przelewu, nigdy go nie otrzymaliś my.

Z pozytywnych chwil mogę wymienić tylko renowację terenu hotelu, oczyszczenie samego terenu (z wyją tkiem faktó w opisanych powyż ej), ł agodne wejś cie do morza na plaż y, ż yczliwe nastawienie personelu hotelu, w tym animatoró w, w stosunku do dzieci, poł oż enie hotelu w pobliż u promenady turystycznej oraz moż liwoś ć spaceró w i odwiedzania sklepó w i aptek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał