Piekło hotelu!

Pisemny: 5 wrzesień 2020
Czas podróży: 21 sierpień — 1 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Jeś li chcesz dział ać na nerwy, wył udzać pienią dze, poniż ać każ dego dnia, to jesteś tutaj!
Przyjechaliś my o 5 rano, 9.5 godziny zał atwiliś my w na wpó ł opustoszał ym hotelu zgodnie z obowią zują cymi standardami! Mają ugruntowany sposó b pompowania pienię dzy. Zameldują się w pokoju 271 lub obok, bez balkonu wychodzą cego na ś cianę - nie podoba się ? Nastę pnie zapł ać .
Kontyngent to w 95% Arabowie, osiedlani są natychmiast i w budynkach blisko morza, oczywiś cie bez wymuszenia.
Podczas gdy my marnialiś my w hali, gdzie oszczę dzają na klimatyzacji, nie pozwolono nam nawet dostać wody. Nie moż esz jeś ć ś niadania, ponieważ Zameldowanie odbywa się dopiero o godzinie 14:00.

Przy kolacjach Arabó w podaje się bez kolejki, a jeś li się oburzy, obsł uż ą tych, któ rzy stoją z tył u, a potem zupeł nie odejdą ! Wody przeznacza się.0, 5 litra dziennie, nie moż na jej czerpać z chł odnicy! Mię so je się codziennie, ale jedzenie się nie zmienia, co jesz pierwszego dnia, zjesz ostatniego! Nie ma owocó w, plasterek melona w zamknię tym talerzu wraz z suchymi buł eczkami i nie na co dzień .
Na plaż y bar wyglą da na pusty, wszystko schowane, nie wiadomo o któ rej godzinie dział a, nie ma harmonogramu. Kiedy już udał o nam się dostać lody, to ló d mleczny na patyku. Wię cej niż.12 dni pobytu, nie dostaliś my tego. W wieku 12-30 lat nadal go tam nie ma, a w wieku 15 lat już go nie ma. Czekał am, aż zacznie się rozchodzić , idę w gó rę , a barman mó wi, ż e nie, to tylko dla dzieci.
Plaż a jest piaszczysta, ale wejś cie do wody pokryte jest kamieniami, plaż a jest niewielka, brakuje leż akó w, materacy nie ma, na plaż y nie są wydawane rę czniki. Wszystko zdewastowane i brudne, w mojej obecnoś ci parasol (drewniany) opadł na dziecko, szybko zabrano je z obraż eniami, jego dalszy los nie jest znany.
Internet w lobby, tylko na sms, nawet zdję cie się nie ł aduje, o wideo nie ma nic do powiedzenia. Po 21:00 przychodzi pracownik i wył ą cza klimatyzator, nawet jeś li ludzie tam siedzą , a w nocy jest 32 stopni!
Oczywiś cie eksmisja nie mogł a obejś ć się bez ekscesó w, nasz touroperator „Naturland” chwalą c hotel, skupił się na dogodnym przylocie o 5 rano i wyjeź dzie o 19, zapł acił eś cał y dzień i moż esz ze wszystkiego korzystać tylko brać rzeczy do hali o 12. Postanowiliś my wyjechać o 10, od razu zaż ą dali od nas bransoletek. Nie chcieli tego oddać , po pierwsze, jest jeszcze wcześ nie, nie dadzą nam wody na plaż y, a lunch nadal jemy. Do tego powiedzieli, ż e wtedy nie bę dą eksmitowani i grzywna, a na obiad moż emy iś ć bez bransoletki, bez problemu. Przyszli na lunch, wzię li talerze, usiedli, przybiega starszy menedż er i wyrzuca nas ze stoł u, nie karmią nas bez bransoletki!

Podsumowują c: nie widział em ani jednego zadowolonego „naszych” wczasowiczó w. Wszyscy odczuwają stres i kł opoty przy wejś ciu, wszyscy starają się wyprowadzić do są siednich hoteli. Widział em tych, któ rym udał o się przenieś ć do „Le Pasha” za 50 USD, a tych, któ rym się nie udał o, kł ó cili się na przyję ciu do 20:00. Stan hotelu nie odpowiada nawet 3*, to 2* ze wszystkimi konsekwencjami. I masz gwarancję , ż e spotkasz się z wymuszeniami, oszustwami, poniż eniem i agresją . Tego ś wię ta nigdy nie zapomnisz!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał