Przeciętny hotel?

Pisemny: 19 marta 2007
Czas podróży: 19 — 26 może 2006
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Bardzo przecię tny hotel. Oczywiś cie nie 5* jak to sprzedają , obiektywnie 3*+

ZAKWATEROWANIE
Skł ada się z dwó ch duż ych budynkó w: Gł ó wnego, Rodzinnego i Garden Village. W sumie hotel posiada 1252 pokoje, wszystkie pokoje wyposaż one są w przybliż eniu tak samo. Budynki znajdują się na ogromnym, bardzo sł abo zagospodarowanym terenie, solidny beton i stopnie, stopnie, stopnie...

Z gł ó wnego budynku i wię kszoś ci Garden Village roztacza się widok na morze.
Przygotuj się na zapł acenie dodatkowych 10 USD za zakwaterowanie w budynku gł ó wnym. na dzień,
gwarantujemy duż y balkon z widokiem na basen i morze,
karaluchy z dwó ch restauracji na dole i każ dego wieczoru podczas kolacji zapach przypalonego grilla.

Przed budynkiem Family znajduje się basen, bar, plac zabaw, amfiteatr, sił ownia oraz wjazd autobusowy.

Amatorska animacja koń czy się o 23-00, ale i tak nie bę dziesz mó gł spokojnie spać - autobusy jeż dż ą cał ą noc.
Ogó lnie dobrze sprawdzają się animatorzy: aerobik w wodzie, joga, taniec, siatkó wka i codzienna wieczorna animacja. To prawda, ż e ​ ​ programy wieczorne praktycznie się nie zmieniają , ponieważ są zaprojektowane tylko na tydzień , potem wszystkie pokazy się powtarzają i bardziej przypominają wiejskie przedstawienia amatorskie.

Domki w wiosce ogrodowej są zbudowane na czterech poziomach, wię c prawie każ dy pokó j ma widok na morze. Woda w domach jest przerywana, klimatyzacja też . Aby dostać się nad morze z odległ ych domó w, trzeba bę dzie iś ć.10-12 minut, pokonują c okoł o 70 stopni lub czekać na bezpł atny samochó d kursują cy wokó ł hotelu w odstę pie 7-10 minut.

ODŻ YWIANIE
Hotel dział a na zasadzie all inclusive, ale nie wszystkie restauracje i nie wszyscy bę dą mogli wypró bować ten system. Hotel posiada dwie restauracje dział ają ce w systemie ALL „Lotus”, „Al Dente”, jedną pł atną restaurację „Marhaba”, kawiarnię w lobby „Wiedeń ” oraz bary rozsiane po cał ym hotelu.
Jedzenie w restauracjach Lotus i Al Dente jest przecię tne, menu prawie się nie zmienia z dnia na dzień . Przy wyborze dań trzeba uważ ać – jeś li kieł baski nie są spoż ywane na ś niadanie w porze lunchu, moż na je znaleź ć w sał atkach, na wpó ł zjedzone sał atki zamieniają się wieczorem w zapiekanki. W gł ó wnej restauracji "Lotus" prawie każ dy robi grilla, gł ó wnie kurczaka, pró bują - ź le się pali.

Napoje w tych lokalnie produkowanych restauracjach bez ograniczeń - wino, piwo, soki, cola sprite, herbata, kawa, importowane oferowane są za pienią dze.

Restauracje czynne są od 4.30 do 1.00 w nocy, proszę stać w kolejce przed wejś ciem - jest tu wielu wczasowiczó w. Na 15-20 minut przed zakoń czeniem pracy we wszystkich restauracjach cał e jedzenie jest szybko usuwane, ale tak naprawdę nie zostajesz wyrzucony. Restauracja "Marhaba" otwiera się o godzinie 19.00 i jest czynna do 23-00. Tam też udaje im się spalić jedzenie, ale za pienią dze. Ś wież o wyciś nię ty sok za 15 funtó w jest przygotowywany dzień przed otwarciem i przechowywany w lodó wce. Torebki herbaty.
Moż esz zjeś ć za dwoje w przedziale 250-320 funtó w. Musimy oddać hoł d - doskonał a fajka wodna.

PLAŻ A
Plaż a jest bardzo duż a, ale bardzo brudna - piasek w ogó le nie jest przesiewany.
W każ dej chwili moż na znaleź ć bezpł atne leż aki, ale rę czniki wyczerpią się do godziny 16-00. Wejś cie do morza jest bardzo ł agodne - do gł ę bokoś ci 150-200 metró w, po lewej stronie plaż y znajdują się resztki pocię tych korali, zał ó ż kapcie. Prysznice - proszę chodzić.180-200 metró w od morza i tym samym tył em.
Jest molo, nasi wczasowicze biorą je za pantone. Wł aś ciwie nie ma z niego wyposaż onego zejś cia do morza - tylko zardzewiał e schody bez balustrad, na dole leż ą resztki kabli i kawał kó w ż elaza, ale w pobliż u są koralowce. Plus hotel - koralowce w ś rodku plaż y na gł ę bokoś ci 1.3-1.5 metra.

USŁ UGA
Sprzą tanie w pokojach od 10-00 do 17-00, administracja narzeka, ż e ​ ​ mają duż o nas wczasowiczó w.
Hilton Long Beach uwielbia oszczę dzać wodę , a na ulotce w ł azience jest napisane, aby zmienić rę czniki, po prostu powiedz sprzą taczowi „Zmień rę czniki”, gdy go zobaczysz.
Nie sprzą tają dobrze, cał y czas nic nie robią . Napiwki nie wpł ywają na jakoś ć sprzą tania. Klimatyzator zepsuł się.2 razy w cią gu 11 dni, naprawa trwał a od 3 do 8 godzin, z dwoma lub trzema przypomnieniami w recepcji. Obsł uga jest uprzejma i uś miechnię ta, w barach na pewno z uś miechem powiedzą „Przepraszam, zamknię te” 10-15 minut przed koń cem pracy.

STRESZCZENIE

Hotel ma oczywiś cie ogromny potencjał , ale jego realizacja zajmie ponad rok. Za te same pienią dze znacznie lepiej moż na odpoczą ć w Hilton Plaza lub Hilton Resort. Po zeszł orocznych wakacjach w Plazie pozostał y tylko pozytywne emocje, do któ rych na pewno w razie potrzeby wró cę , ale w Long Bech jest to mał o prawdopodobne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał