Pandemia wpłynęła na usługę

Pisemny: 12 wrzesień 2020
Czas podróży: 27 sierpień — 6 wrzesień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 7.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Z pewnoś cią nie jest to Albatros, któ rego widywaliś my przed pandemią i musimy być na to przygotowani.
Z ogromnych zalet reszty: wczesne zameldowanie, zaraz po przyjeź dzie o 8 rano, bez cienia dopł aty, na naszą proś bę dali pokó j blisko restauracji. Wszyscy pracownicy są uprzejmi, przyjaź ni iw restauracjach i na wzgó rzach. Ż artują , tworzą atmosferę . Jest wiele ró ż nych potraw, nie nudziliś my się przez 11 dni, opró cz ulubionego grillowanego kurczaka itp. był y kremowe zupy z soczewicy i szpinaku i nie tylko. W dniu eksmisji, ponieważ mieliś my wieczorny lot, pozwolili nam opuś cić pokó j o 14:00 zamiast o 12:00, a potem cał kowicie pozwolono nam być do 16:00.
Walizki został y wyję te na czas. Morze nam się podobał o. Przy brzegu jest pł ytko, dla mał ych dzieci, dalej wzdł uż mierzei moż na popł yną ć na fale, a z pomostu moż na nurkować i snurkować w pobliż u koralowcó w. Jest wię cej niż wystarczają ca iloś ć ł ó ż ek. Teren hotelu jest zadbany, zielony, wszystko jest stale sprzą tane, baseny są czyszczone i pracują ogrodnicy.

A teraz trochę latać w maś ci: desery jak w zwykł ej czwó rce, chciał abym być ciekawsza. W sezonie mango na ciastach nie był o nawet kawał kó w. Z owocó w guawy są w sumie trzy dni, codziennie melony w postaci sał atki, pestki granatu, jabł ka, pomarań cze, banany, gruszki, daktyle. Nie był o arbuzó w. W hotelu ani na plaż y nie był o lodó w, był y tylko puste zamraż arki. W minibarze w pokoju napoje to tylko woda. W ogó le nie był o animacji. W pobliż u recepcji wieczorami wł ą czyli kreskó wkę , któ ra jest dziwnie taka sama przez trzy dni z rzę du. Nie ma restauracji a la carte, krewetek itp. nie był o nawet w sał atkach. Był y ró ż ne ryby, kalmary na pó ł misku rybnym.
90% wczasowiczó w to Arabowie, wszystkich traktuję jednakowo, ale oczywiś cie czasem się napię li). Na zjeż dż alniach ustawiali się w kolejce dla siebie i cał ej swojej duż ej rodziny, pomię dzy jazdą na nartach ustawiali kó ł ka przy swoim leż aku na pó ź niej))), ale kiedy narzekasz robotnikom, byli zmuszeni zwró cić kó ł ka. W kolejce po jedzenie z grilla Arabowie zebrali taką gó rę jedzenia, ż e ​ ​ sami stworzyli kolejkę . Cztery zjeż dż alnie w aquaparku był y zamknię te przez cał y dzień . Nie ma przeką sek po ś niadaniu do 12:00 i po obiedzie do kolacji, tylko napoje. Doroś li mają się dobrze, ale dzieci musiał y wzią ć zapas ze stoł u na popoł udniową przeką skę .
A teraz jeden peł noprawny minus - autobusy jeż dż ą na plaż ę od 9 rano, ao 17:00 - ostatni z plaż y. Autobusó w jest niewiele, są zatł oczone, Arabowie przy plaż y zablokowali drogę autobusowi, aby pierwszy wskoczył do niego, uniemoż liwiają c mu nawet zatrzymanie się na przystanku i wysadzenie ludzi, to oczywiś cie dzikoś ć . Zostawiliś my apel do kierownika w recepcji z proś bą , aby autobusy jeź dził y od 8 rano na plaż ę i czę ś ciej. Ale obiecali, ż e wpuszczą nas od 8:30, ale faktycznie zaczą ł przychodzić o 8:45, a potem znowu o 9:00. Ogó lnie wszystko rozumiem z sytuacji z pandemią , ale autobusy to specyficzna usterka, któ rą nie jest tak trudno naprawić . Ż yczę Albatrosowi, aby z godnoś cią wydostał się z pandemii, nie tracą c przy tym swoich notowań . Nasze wakacje był y zdecydowanie udane, w duż ej mierze dzię ki tytanicznym wysił kom personelu. Dzię ki za goś cinę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał