wakacje zakończyły się sukcesem

Pisemny: 22 listopad 2010
Czas podróży: 10 — 20 listopad 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel jest ł adny, przedstawiciele wycieczki Tez.... wś ró d nich są niegrzeczni, obsł uga w restauracji jest super.
wybraliś my numer 6. . . niedaleko parku wodnego. Wł oż ył em 30 dolcó w do paszportu i dostał em numer Rodzinny.
W parku wodnym jest duż o ludzi z innych hoteli.
Jedynym minusem jest to, ż e moja mama zł amał a nogę drugiego dnia odpoczynku. . . jak się okazał o, 4 zł amanie i przemieszczenie......W zwią zku z tym cał a reszta jest przekrzywiona.

nie był o specjalnej pomocy ze strony Tez Tour, prosił em ich o dostarczenie jedzenia do pokoju dla mojej mamy....i pokoju na I pię trze na kilka dni przed jej powrotem ze szpitala. . . do któ rego Olga, przedstawiciel Tez Tour, powiedział , ż e jadę sam to przecią gnę . . i zastanowimy się nad kwestią numeru. . . a potem dodamy w bardziej szorstkiej formie..... moż na odlecieć nawet jutro, jeś li nie coś mi się nie podoba.
Dodał em, ż e - Olga, dziś są moje urodziny, moż e mó gł byś mi pomó c z czymś....... na co odpowiedź brzmiał a...ach, ale zapomniał am....... tam ż adnych gratulacji nie był też normalny zwią zek.
W ogó le zrobili się paskudni i wysł ali, to cał a pomoc.... jeś li moż esz to tak nazwać .
Kiedy wyjeż dż aliś my....czekaliś my w hotelu na autobus. . . widział em tę Olgę.... nawet nie podszedł em i nie zapytam. . . przeraż enie. . . podszedł em do Araba - tego Szeryf, któ ry zasugerował , ż e autobus niedł ugo tam bę dzie, a zadzwoni i ostrzeż e, ż e na lotnisku potrzebny jest wó zek… tak jak moja mama nie moż e chodzić .
W efekcie zaproponowano nam pokó j na parterze. . . chł opaki z recepcji. nikt nawet nie zbliż ył się do Tez Tour......kiedy przywiozł em mamę do hotelu...wyobraź sobie przez minutę...osoba był a w szpitalu przez 4 dni, ledwo wyzdrowiał a z narkozy...a potem ja musieliś my się przenieś ć.....wł aś ciwie mieszkaliś my w naszym pokoju na drugim pię trze. Dobrze, ż e personel reaguje, pomogli mi we wszystkim, co mogli.
Pokó j był codziennie sprzą tany, ł ó ż ko był o zmieniane raz na dwa dni, rę czniki był y zmieniane na bież ą co, wystarczy rzucić rę cznik na podł ogę , a oni go zmienią . Zostawił em 1 USD na sprzą tanie pokoju, wystarczy.
Był o duż o komaró w, kupił em wszystko, co mieli w aptece, pomó gł tylko spray, a potem tylko przez dwie godziny, a potem trzeba go ponownie spryskać .

W pobliż u basenó w nie ma gumowych ś cież ek.......każ dy moż e spaś ć , nosić buty z gumowymi podeszwami. Chlor leje - duż o, koniecznie weź prysznic po basenie.
Ze wszystkich basenó w z podgrzewaną wodą tylko baseny dla dzieci. . .
Po przybyciu na lotnisko czekaliś my okoł o dwudziestu minut, aż przedstawiciel wycieczki Tez, któ ry towarzyszył nam w autobusie… odmł odził dziewczynę … a potem raczył zadzwonić i poprosić o wó zek dla nas.
Ogó lnie hotel jest super, personel hotelu jest inteligentny.
Ale przedstawiciele Tez Tour chcą być lepsi. Jakoś nie profesjonalnie z ich strony. To samo Olga, wydawał o się , ż e nasza rodaczka pomoż e, ale w rezultacie chamstwo.
Szkoda, ż e ​ ​ tak renomowany touroperator jak Tez tour zatrudnia takie osoby.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał