złe doświadczenia z dobrego hotelu?

Pisemny: 6 może 2015
Czas podróży: 12 — 24 kwiecień 2015
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Dzień dobry wszystkim!
Mił o jest pisać pozytywne recenzje. O tym hotelu moż na powiedzieć wiele dobrego, ale został o to już zrobione na stronie internetowej organizatora wycieczek oraz w recenzjach tych osó b, któ re szczerze polubił y resztę . Chcę zwró cić wię kszą uwagę na negatywne aspekty, któ re napotkaliś my podczas wakacji, aby nie zaskoczył y Pań stwa i został y wzię te pod uwagę przy podejmowaniu decyzji.

Aby oddać hoł d personelowi hotelu, któ ry uczciwie i dobrze wykonuje swoją pracę , nadal uważ am za konieczne jeszcze raz wymienić zalety hotelu: jest to duż y, pię kny i zadbany teren, bardzo przyjazny i pomocny personel , dobre jedzenie, ś wież e pokoje, wysokiej jakoś ci sprzą tanie.

Przejdź my teraz do wad.

Brak morza. To dobrze znany fakt o tym hotelu i przed wyjazdem wiele osó b wie o cechach linii brzegowej, ale nie do gł ę bokoś ci 200 metró w, jak mó wią niektó rzy.
Zejdź na gł ę bokoś ć.600 metró w w pł ytkiej wodzie, ostatnie 150 metró w z nich jest po pas w wodzie, czasami pokonują c niskie zaroś la ż ó ł tych alg. Generalnie nigdy nie doszedł em do gł ę bokoś ci...jacyś ekstremalni pł ywacy pł ywają na lewo od hotelu w zatoce, naprzeciw opuszczonego hotelu, ale tam woda jest bł otnista, brzeg raczej brudny (torby, plastikowe kieliszki, butelki , opakowania po lodach), ró wnież na jachtach parkuje się na lagunie, co nie poprawia ekologii tego miejsca...w skró cie dla amatora...

W morzu, okoł o 150 metró w od brzegu, natknę liś my się na wę ż a morskiego.
Odpł yną ł em metr od ż ony z mał ym dzieckiem. Wą ż jest trują cy. W hotelu nikt przed tym nie ostrzegał , gdy powiedzieli obsł udze - zaczę li nas przekonywać , ż e to murena, ale w Internecie jest duż o filmó w z wę ż ami morskimi w Hurghadzie, po któ rych ś miał o go zidentyfikowaliś my. Dlatego bą dź bardziej ostroż ny w morzu, patrz pod nogi, lepiej brać dzieci na rę ce, gdy chodzisz po pł ytkiej wodzie.
Odkryli też bardzo nieprzyjemny moment: kategorycznie odmawiają dzieciom i dorosł ym z krzyż ami wpuszczenia na zjeż dż alnie. Ż ą dają usunię cia krzyż a. W efekcie reszta przeszł a dla nas bez slajdó w. Wszystkie argumenty z naszej strony został y zignorowane. To pierwszy raz, kiedy spotykam się z tym...
Oddzielnie zauważ am, ż e tak skrupulatnie na terenie hotelu nie monitorują przestrzegania wszystkich zasad. Wię kszoś ć wczasowiczó w zachowuje się

w zwykł y sposó b: chodzenie do jadalni w szortach i butach plaż owych, nurkowanie z boku do basenó w, zjeż dż anie zjeż dż alni w masywnych zegarkach i biż uteryjnych bransoletkach, powolne wcią ganie jedzenia z baró w i restauracji do pokoju…
Jest to zabronione przez regulamin hotelu, ale obsł uga praktycznie w ż aden sposó b nie reaguje na te sytuacje, istnieje wyraź ne wraż enie, ż e administracja, nie chcą c stwarzać wielu sytuacji konfliktowych, przymyka oko na ł amanie tych zasad któ re są regularnie ł amane przez wię kszoś ć urlopowiczó w, aw niektó rych sytuacjach, któ re pojawiają się nie tak czę sto - wykazują ostentacyjne przestrzeganie zasad.
Takie podejś cie nie budzi szacunku...

Ogó lnie personel jest bardzo dobrze wyszkolony, ale na terenie hotelu wielokrotnie natkniesz się na pracownikó w SPA, salonu pię knoś ci i stowarzyszonego sprzedawcę wycieczek, któ rzy zaoferują Ci swoje usł ugi doś ć nachalnie. Mó j ż yciowy rekord - 5 razy powtó rzył em "dzię kuję , nie ma potrzeby", zanim został em sam. Pewnego dnia pewna pani, któ ra aktywnie oferuje usł ugi spa, zaczę ł a doś ć ostro mó wić mojej ż onie i mnie, dlaczego nie odpowiedzieliś my „Cześ ć! ” na jej „Cześ ć! ” i od razu powiedzieliś my „Nie, dzię ki! ”.
Ogó lnie rzecz biorą c, bą dź wyją tkowo uprzejmy, nawet jeś li niepokoi Cię taka oferta po raz trzeci rano!

Dodatkowe przyjemnoś ci w postaci restauracji a la carte, saun, zabaw dla dzieci na Playstation - wszystko za dopł atą . opł ata. Nie ma jednorazowych bezpł atnych wizyt. Po zwykł ym tureckim all inclusive to trochę boli oko ...


Jeś li chodzi o Tagil, sytuacja jest ogó lnie korzystna. Przez 12 dni widział em tylko 3 manifestacje. Najbardziej rozbawione był o towarzystwo trzech mę ż czyzn, któ rzy siedzieli przy barze przy basenie, sł uchają c pieś ni z radia, któ re przynieś li ze sobą , czyszczą c karalucha, walą c nim w stó ł i dyskutują c o czynnoś ciach pewnego oszusta Saszy, podczas gdy przeklinanie, ż eby się rumienić , pewnie nawet truckerzy...Wszystko to dobitnie przypomniał o mi klimat letniej kawiarni przy któ rejś ze stacji metra, wieczorem na obrzeż ach Moskwy : -)

Niektó re baseny są podgrzewane, ale pomimo braku ekstremalnych upał ó w, ogrzewanie został o wył ą czone 22 kwietnia.
Zaró wno dzieci, jak i doroś li po tym praktycznie nie pł ywali w basenach. Temperatura był a daleka od komfortu. Tak wię c w naszym przypadku ostatnie 3 dni odpoczynku spę dziliś my w hotelu bez morza, bez zjeż dż alni i bez basenó w : -).

Konkluzja: Obiektywnie jak na Egipt hotel nie jest zł y i nawet pomimo opisanych wyż ej oś cież y moż na powiedzieć , ż e reszta nie był a zepsuta. Przecież sama zmiana scenerii to już wakacje : -). Ale nie chcę wracać do tego hotelu. ja powiem
wię cej, dla siebie postanowił em nie rozważ ać wię cej hoteli tej sieci.

Bę dę zadowolony, jeś li moja recenzja się przyda.
Powodzenia wszystkim i ż yczymy udanych wakacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał