Zostań w tym hotelu, czy nie, pomyślimy o tym

Pisemny: 18 listopad 2014
Czas podróży: 1 — 7 październik 2014
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Kiedy przyjechaliś my, szybko nas zał atwili, dali nam klucze do pokoju 204, któ ry znajduje się blisko gł ó wnej restauracji. Meble wyglą dają na nieco stare, poś ciel to nie pierwsza ś wież oś ć , to samo moż na powiedzieć o rę cznikach (boleś nie za bardzo sprane, nie wiadomo jakiego koloru). Klimatyzacja był a sprawna, podobnie jak telewizor (jednak pilot od niej nie dział ał ). Aby poczekać na gorą cą wodę , musiał em opuś cić wodę pod prysznicem na pię ć minut. Sprzą tanie pokoju jest w porzą dku. Codziennie przynoszono butelki wody. Wzię liś my ze sobą ś rodki odstraszają ce komary i nie na pró ż no, w nocy jest ich duż o, podobno dostał y się do pokoju przez wentylację pod prysznicem. Teren hotelu jest czysty, pię kny krajobraz. Wystarczają co duż y. Plaż a ma mię kki piasek. Z miejscami nie był o problemó w, zawsze znaleź liś my gdzie moż na leż eć na sł oń cu. Na morzu prawie codziennie wiał o i fale. A czystoś ć morza nie był a bardzo. Jedzenie nie był o zbyt ró ż norodne. Makaron gotowano codziennie, od czasu do czasu podawano ryby i kurczaka. Nie zawsze był y sł odycze. Był y ś wież e warzywa, jogurty. Ale nawet przy tak monotonnym menu nie wyszliś my gł odni. . Napoje alkoholowe są sł abej jakoś ci i wyglą da na to, ż e są rozcień czone. Za trzy dolary moż na wypić pyszny sok. Obsł uga w restauracjach jest zł a. Wyraź nie brakuje personelu, jest duż o zamó wień , ale kelnerzy po prostu nie mają czasu. Dlatego zamó wienia był y skł adane przez dł ugi czas. Kilku musiał o zdją ć brudne naczynia ze stoł u, aby szybko przy nim usią ś ć , wydaje się , ż e personel po prostu cię nie widzi lub nie chce cię widzieć . Pó ź niej na obiad i kolację zaczę liś my chodzić do restauracji Alfredo (to wł oska). Podczas lunchu był o wielu goś ci, ale był y miejsca dla wszystkich. Opró cz ró ż nych zup i makaronó w moż na był o skosztować pysznej pizzy i frytek, codziennie oferowano ś wież e warzywa. Tutaj personelowi restauracji udał o się zrobić wszystko, a sprzą tać i przykrywać , obsł ugiwać zamó wienia na czas. Naprawdę czujesz się jak w restauracji. Kelnerzy są przyjaź ni, zawsze uś miechnię ci, duż o ż artują . Ogó lnie przyjemne otoczenie. A potem już moż na pić pyszną herbatę i jeś ć owoce w restauracji gł ó wnej. Poszliś my na obiad do restauracji "Oriental" (ma kuchnię orientalną ), kucharze przygotowują dania z grilla, obsł uga normalna, wybó r potraw skromny. Kelnerzy ró wnież proszą o napiwki. Jeś li lubisz piwo, lepiej zabrać ze sobą wł asne szklanki, ponieważ wlewa się do nich mał e szklanki. Szklane szklanki nalewają się tylko tym, któ rzy zasią dą przy barze. Animacja jest sł aba. Urlopowiczó w rosyjskoję zycznych był o okoł o 20 procent. Gł ó wnie niemieccy turyś ci. Kelnerzy byli do nich bardziej nastawieni, czego nie moż na był o przeoczyć w gł ó wnej restauracji. Jak zawsze wybraliś my się na wycieczkę do Luksoru, no có ż , mamy taką tradycję , jak do Egiptu, to do Luksoru czy Kairu, a zawsze taniej - z firmą Saif Tour. Rezerwujemy z domu przez internet, a po przyjeź dzie po prostu potwierdzamy. Wyjazd jak zawsze pozostawił bardzo mocne wraż enie. Moż emy jeszcze pojechać do Egiptu na odpoczynek, ale oczywiś cie nie bę dzie to szybko i zastanowimy się , czy zostać w tym hotelu, czy nie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał