Oszukane oczekiwania, a la carte nie działa, personel, sprzątanie i przy basenie - bardzo źle?

Pisemny: 25 kwiecień 2021
Czas podróży: 13 — 24 kwiecień 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Kiedy przyjechaliś my, był o fajnie, dwa dni pó ź niej +32 powietrza i +28 wody. Hotel poł oż ony jest na obrzeż ach Hurghady, daleko i niewygodnie. Morze jest bardzo pł ytkie, wię c nie pojedziemy tu drugi raz, rafa jest martwa. Jedzenie w gł ó wnej restauracji jest normalne, zawsze coś nowego. Z a la carte tylko wł oska restauracja - makaron i pizza. Bary przy basenie i na plaż y są otwarte od 10 do 17, wtedy jedyny bar w holu. Baseny nie zaczynają dział ać od 8, prawie do 9.10-9.20 baseny są myte, no có ż , cią gną się wę ż em i nie moż na pł ywać , zamykają się najpierw o 16.30, potem o 17.00. Rę czniki nie są akceptowane po godzinie 17:00. Pokó j jest jak wszę dzie, normalny, nie zmieniali się , wszystko dział ał o, ale cią gle nie dokł adali rę cznikó w, potem zapomnieli nał oż yć ż el pod prysznic, mydł o to generalnie luksus. Animatorzy są mili, dyskretni, moż na tań czyć i skakać . Nie ma animacji dla dzieci, nie ma jedzenia dla niemowlą t, basen dla dzieci jest zimny. Slajdy - nie radzę , boli uderzenie w dno basenu dolną czę ś cią plecó w. Pojechaliś my na odpoczynek, wię c dobrze odpoczę liś my, ale na pewno nie przyjedziemy ponownie. Nie polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał