Jeśli chcesz zepsuć wakacje, wybierz Sapphire

Pisemny: 8 kwiecień 2014
Czas podróży: 29 marta — 5 kwiecień 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywaliś my w Sapphire od 29.03. 2014 do 05.04. 2014. Zacznę od rozliczenia. Dł ugo nas zał atwili, dodatkowo nie dali nam od razu paszportó w, kazali odebrać nas rano (nie wiadomo dlaczego).
Zostaliś my osiedleni w pokoju 123 (odrzuć go natychmiast). Znajduje się na koń cu korytarza w pobliż u pomieszczenia, w któ rym sprzą taczki przechowują ś rodki czystoś ci (straszny zapach, nieustanny ruch sprzą taczek i hał as), widok z okna jest po prostu niesamowity - na oderwany ró g kuchni. Po wyjś ciu tragarza okazał o się , ż e nasz balkon się nie zamyka. Natychmiast poszliś my do recepcji z proś bą o zmianę pokoju, ale odmó wili nam, argumentują c, ż e w ogó le nie ma wolnych pokoi i ż e mogą wysł ać tylko inż yniera, któ ry naprawi balkon. Nastę pnego dnia mechanik rzeczywiś cie przyszedł , gdy byliś my na plaż y i naprawił balkon. Powiem ci, jaka był a naprawa, po prostu wbili gwó ź dź w pró g i drzwi w ogó le się nie otworzył y.
Ponieważ przyjechaliś my się dobrze bawić , postanowiliś my nie przeklinać , nie psuć nastroju, najważ niejsze jest morze i sł oń ce.

Pokó j na pierwszy rzut oka nie jest zł y, ale przy bliż szym spojrzeniu wraż enie pogarsza się . Przestronny, ale brudny, bardzo sfatygowany, umeblowanie stare, oś wietlenie tylko w dwó ch lampach podł ogowych, któ rych brakuje.
Wraż enie samego hotelu. Tylko poł owa budynku został a oddana do uż ytku. W zwią zku z tym nie ma gł ó wnej restauracji, przeznaczono na nią mał y pokó j. Recepcja i lobby bar przypominają obskurny klub bilardowy z zielonymi ś cianami i odrapanymi przydymionymi sofami. Nie ma basenu.
Restauracje a la carte. Istnieją specjalne terminale do rezerwacji, no có ż , we wszystkich hotelach kompleksu, z wyją tkiem oczywiś cie szafiru. Pierwsze dwa dni nie mogli w ogó le nic zarezerwować , potem postanowili poprosić o pomoc i wytł umaczyli nam, ż e baza jest aktualizowana o 00.00 i rezerwację należ y zrobić jak najwcześ niej, o 7 rano też jest pó ź no Udał o nam się zarezerwować trzy restauracje. Barbecue bar i restauracja z kuchnią mieszaną to tylko swego rodzaju parodia (samoobsł uga, a jedzenie jest takie samo jak w restauracji gł ó wnej). Restauracja indyjska mnie zadowolił a, nie mogę powiedzieć nic zł ego. w restauracjach kuchni ś ró dziemnomorskiej nie moż na był o dostać rosyjskiej, rybnej i niemieckiej.
Postawa personelu jest okropna, jakbyś my byli im coś winni. Pierwszego dnia dostaliś my tylko jeden komplet rę cznikó w, poszliś my na recepcję dwa lub trzy razy i nic nie osią gnę liś my. Aby zostać obsł uż onym w barze, musisz poczekać , aż barmani porozmawiają o wszystkich swoich gorą cych tematach i moż e wtedy raczy zwró cić na ciebie uwagę . Kolejka po jedzenie w barze na plaż y ma metr dł ugoś ci i porusza się niezwykle wolno, a przy tym wszystkim szefowie kuchni wcią ż decydują , ile jedzenia Wam dać .

Animacja i rozrywka jako taka, ż adnych animatoró w widzianych tylko w restauracji podczas jedzenia.
Komary są bez liku i nie jest jasne, ską d się biorą i gryzą przez cał ą noc.
Terytorium jest duż e, jest duż o roś linnoś ci, ale przy tym jest duż o budownictwa, niedokoń czonych lub zniszczonych budynkó w.
Chipem hotelu są tań czą ce fontanny, aby je zobaczyć mieszkań cy innych hoteli muszą zapł acić.15 dolaró w. Ale nawet tutaj to kł amstwo. Spalił o się wiele ż aró wek, a taniec fontann nie jest hipnotyzują cy i nie daje takiego efektu, jaki powinien wywoł ywać .
Ale po prostu zamknę liś my oczy na to wszystko i cieszyliś my się resztą . W dniu wyjazdu udaliś my się na recepcję , aby oddać pokó j. Powiedziano nam, ż e jest problem z naszym pokojem, widzicie, zł amaliś my drzwi lodó wki i musimy za to zapł acić.100 USD. Jednocześ nie pokó j nie był z nami badany i wcale nie korzystaliś my z lodó wki. Odmó wiliś my zapł aty i zadzwonili do jakiegoś dyrektora, któ ry z dozorcą poszedł do naszego pokoju i usuną ł te drzwi lodó wki (w rzeczywistoś ci wydaje mi się , ż e to są ich drzwi sł uż bowe, któ re zabierają wszystkim). Drzwi był y naprawdę popę kane, ale ż eby je doprowadzić do takiego punktu, chyba trzeba był o je uderzyć stopami, przewodnik, któ ry po nas przyjechał , nie mó gł pomó c. A dyrektor wyszedł nam na spotkanie, pozwolił nam napisać oś wiadczenie, ż e wył amaliś my drzwi i zapł aciliś my 30 dolcó w. Moż na był o dalej się spierać , ale wyjazd się koń czył .

Podobał o mi się jeszcze jedno, za zgubienie hotelowej bransoletki pł aci się.50 dolaró w, a przy wymeldowaniu odcina ją pracownik hotelu. Dla poró wnania, ż aden hotel tego nie robi. Prawdopodobnie im gorszy hotel, tym wię ksza ambicja.
Ogó lnie ś wię to był o „sukcesem”. Nigdy nie zapomnimy tej oazy szczę ś cia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał