Wszystko w treści recenzji

Pisemny: 13 sierpień 2015
Czas podróży: 13 — 21 październik 2014
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywał am w Golden 5 Diamond od 13 do 21 paź dziernika 2014 roku. W tym czasie wielu touroperatoró w zaczę ł o upadać , co wią zał o się z niemał ym ryzykiem dla tego wydarzenia, a kurs dolara ró sł w zawrotnym tempie. Generalnie uznał em, ż e wycieczkę należ y wybrać spoś ró d najwybitniejszych touroperatoró w. Na liś cie znalazł y się Pegas, CoralTravel i TezTour, na któ rych się zatrzymał em.

Wskazó wka: po wybraniu kraju, do któ rego się wybierasz, dobrze bę dzie udać się do lokalnego biura podró ż y i dowiedzieć się , do któ rych hoteli moż na się wybrać za twoją kwotę . Zapisz kilka proponowanych opcji i wybierz z nich w domu - zobacz recenzje hoteli i obejrzyj recenzje wideo urlopowiczó w na youtube

Wiele osó b popeł nia czę sty bł ą d - najpierw wybierają hotel wedł ug oceny i recenzji, a nastę pnie pró bują znaleź ć sposó b na wykupienie wycieczki do tego hotelu.
W wię kszoś ci przypadkó w rzeczywiste ceny wycieczki do tego hotelu bę dą się znacznie ró ż nić od oczekiwanych lub reklamowanych w Internecie, a wycieczki mogą w ogó le nie być dostę pne u lokalnych organizatoró w wycieczek!
Nie należ y też spontanicznie kupować wycieczki w biurze podró ż y bezpoś rednio na miejscu bez przeczytania recenzji i obejrzenia wideo tych, któ rzy odpoczywali w tym hotelu, nawet jeś li sprzedawcą podró ż y jest bardzo mił a kobieta o niewinnej, szczerej twarzy. Sprytni sprzedawcy w agencjach stosują najró ż niejsze sztuczki, aby nakł onić Cię do pozostania w danym hotelu już teraz i od razu wpł acić zaliczkę za wycieczkę . Opowiedzą Ci o tym, ż e darmowe wycieczki do tego hotelu już prawie się skoń czył y, ż e za dzień nastą pi globalny wzrost cen lub ż e prawie nie ma biletó w lotniczych i musisz pilnie dokonać rezerwacji.
Ogó lnie rzecz biorą c, nie poddawaj się i usią dź godzinę lub dwie przy komputerze w Internecie przed dokonaniem wpł aty zaliczki.
A jeszcze lepiej – sprawdź koszt tej wycieczki u innego konkurencyjnego touroperatora. Sprzedają teraz nie tylko swoje wycieczki, ale takż e wycieczki innych, a czę sto ostateczna kwota zależ y od chciwoś ci konkretnego touroperatora w konkretnym biurze podró ż y.

O tej porze roku w Turcji i Grecji robił o się już chł odniej, ale nadal chciał em wygrzewać się na sł oń cu, a nie chciał em wyrzucać duż o pienię dzy na egzotyczne kraje. Pozostał tylko Egipt - Hurghada z piaszczystymi plaż ami i odpowiednią temperaturą o tej porze roku.

Wycieczka dla dwó ch osó b do Zł otej 5 Diamentó w na 8 nocy z przelotem i wszystkimi dodatkowymi opł atami kosztuje okoł o 50 tysię cy rubli. (kurs dolara w tym momencie wynosił.40, 55 rubla). Ró ż ne proponowane dodatkowe ubezpieczenia od „nielatania” itp. został y przeze mnie odrzucone – uznał em to za dodatkowe marnowanie pienię dzy. Kupon zapł acił em od razu w cał oś ci, co ubezpieczał o mnie przed wzrostem jego kosztu ze wzglę du na rosną cy kurs dolara.
Nie napotkał em ż adnych problemó w z terminowym odbiorem dokumentó w i transferem lotó w do TezTour. Wszystko poszł o gł adko. Jedyną rzeczą jest to, ż e w cią gu jednego dnia musisz samodzielnie ś ledzić swó j lot do samolotu. Linie lotnicze mogą przenosić go na co najmniej 10 godzin w jednym lub drugim kierunku bez powiadomienia z Twojej strony. Organizator wycieczki nie ponosi odpowiedzialnoś ci za to, ż e nie ś ledził eś swojego lotu w nadziei, ż e odbę dzie się on zgodnie z rozkł adem. Na stronie lotniska dostę pna jest nawet pł atna usł uga powiadamiania SMS o przesunię ciu Twojego lotu. Kosztuje coś w okolicach zł otó wki. Ale moż esz też ś ledzić za darmo, dzwonią c na gorą cy telefon lotniska lub na stronie internetowej w internetowej tablicy wynikó w.


Wskazó wka: nie pł ać setek dolaró w od organizatora wycieczki za widok z okien pokoju na morze itp. Po przybyciu do hotelu moż esz to zrobić bezpoś rednio w recepcji za 20 USD.
Widok na morze implikuje przybliż ony kierunek okien w kierunku morza, ale najczę ś ciej morze, jeś li jest widoczne, jest widoczne tylko przez lornetkę . Jednocześ nie termin „widok na ogró d” czę sto ma znaczenie abstrakcyjne - w rzeczywistoś ci w tym przypadku widok moż e znajdować się na ś cianie są siedniego budynku, a nawet na ś mietniku lub placu budowy.
Dla tragarzy i innych pomocnikó w wystarczy 1$. To też taka norma, ale nie moż na nic dawać albo po prostu się z tym nie rozstać . Napiwki najczę ś ciej nie przekł adają się na jakoś ć obsł ugi i stosunek do Ciebie.

Recepcja naprawdę kocha rosyjską czekoladę , ale za tabliczkę czekolady otrzymasz tylko uś miech i ustne podzię kowania. W rzeczywistoś ci nie podadzą lepszej liczby dla tabliczki czekolady, chociaż obiecują i biorą czekoladę . Generalnie na recepcji podaje się tylko walutę : ) Czasami nawet za obiecaną nagrodę mó wią , ż e lepszych pokoi nie ma.
Moż e tak jest, a moż e po prostu ź le zrozumieli wysokoś ć obiecanej nagrody. Okreś l ten punkt, ale zwykle wystarczy 20 USD, aby rozwią zać ten problem w recepcji.
Nie wpł acaj pienię dzy z gó ry ani innej osobie (na przykł ad tragarzowi), nawet jeś li zapewni, ż e pienią dze trzeba przelać za jego poś rednictwem. W takim przypadku najprawdopodobniej bę dziesz musiał ponownie zapł acić pienią dze, a oni bę dą starali się nie zwracać tego, co dał eś . Ogó lnie rzecz biorą c, z kim się zgadzasz i przekazujesz rachunek z rę ki do rę ki, ale dopiero po obejrzeniu pokoju i rozliczeniu. To dla nich norma, a nie ł apó wka dla urzę dnika.
Kilkakrotnie skuteczniejsze jest mieszanie niezadowolenia z proponowaną liczbą z dolarami amerykań skimi. Bez umiarkowanego negatywu z twojej strony, mają wraż enie, ż e masz już doś ć proponowanej liczby, nawet za dodatkowe pienią dze.
Generalnie, jeś li przyjdziesz i spokojnie i bez emocji poprosisz o najlepszy pokó j za dodatkowe pienią dze, to moż e to faktycznie nie dać oczekiwanego efektu, chociaż mogą wzią ć pienią dze i/lub zaczą ć „karmić ś niadanie”.

Jeś li nagle któ ryś z pracownikó w jest wobec ciebie niegrzeczny lub „podnieca się ” zamiast wykonywać swoje obowią zki. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zrobienie zdję cia lub nagranie wideo twarzy tej „mał py” i udanie się na recepcję , aby zł oż yć skargę do administratora. Do zidentyfikowania sprawcy potrzebna bę dzie sfilmowana twarz, ponieważ wszyscy są tam jak „identyczne bliź niaki”, a po 10 minutach sam nie bę dziesz w stanie wskazać sprawcy palcem ze 100% pewnoś cią.
W dodatku widzą c kamerę przed twarzą , natychmiast wł ą czają mó zg i rozpoczynają normalny dialog bez nachalnego zadę cia.
Ogó lnie rzecz biorą c, każ dy problem jest natychmiast rozwią zywany tylko poprzez telefon do administratora, któ rego tak naprawdę się boją.
Nie daj się zuchwale personelowi, chociaż jest to rzadkoś ć w tym hotelu!
W moim przypadku administrator dł ugo przepraszał pracownikó w i w ramach przeprosin wysł ał zaproszenie do pł atnej restauracji, w któ rą nie był o ł atwo dostać się nawet za pienią dze. Nie musiał em nic pł acić za obiad z prawdziwymi daniami z restauracji.

Wydawał o mi się , ż e Egipcjanie domyś lnie uważ ają wszystkich rosyjskich (i moż e nie tylko rosyjskich) turystó w za gł upich bogatych alkoholikó w, któ rych trzeba w jakiś skomplikowany sposó b hodować za co najmniej kilka dolaró w. Ta postawa jest obserwowana, dopó ki w dialogu nie udowodnisz czegoś przeciwnego i nie przypomnisz sobie twarzy. Dopiero wtedy zwią zek staje się normalny i peł en szacunku.

Podczas meldowania się w hotelu ż yczenia zapisane na voucherze od organizatora wycieczki (takie jak ż yczenie klienta) nie są w ogó le brane pod uwagę . Przynajmniej w moim przypadku wszystko został o zignorowane.
Starają się pomieś cić wszystkich przybyszó w w najbardziej nieprzyjemnych i najbardziej niewygodnych pokojach. Przypuszczam, ż e robi się to, aby mieć powó d, aby przenieś ć cię do normalnego pokoju za dodatkowe pienią dze. Przeniesienie do normalnych pokoi za dodatkowe pienią dze jest najwyraź niej wprowadzane w ż ycie.


Ró ż nica mię dzy dobrym a zł ym pokojem w Golden 5 Diamond:
1- Oddalenie budynku od infrastruktury.
2- Drugie pię tro.
3- Sł oneczne rozmieszczenie okien.
4- Zabity stan mebli, hydraulika i zamki do drzwi.
5- Brak balkonu - tylko okno.
6- Mocno ś mierdzą cy wł az pod oknami pokoju.
7- Nie dział a lub grzechocze klimatyzator w pokoju.
8- Silny hał as w nocy w pokoju z zewnę trznych klimatyzatoró w na dachu (zaoszczę dzają tylko zatyczki do uszu firmy Moldex).
9- Puszysty telewizor z kineskopem.
10- Podł ogi z wybojami, pokryte starym znoszonym dywanem.
11- Mocno skrzypią ce drewniane ł ó ż ka.
12- Ró j komaró w z centralnego systemu klimatyzacji (w niektó rych pokojach).
13- Mró wki (sztuka) w toalecie, a nawet mał e 3-5cm pł ochliwe, zwinnie biegają ce jaszczurki, któ re doś ć trudno dostrzec okiem, ale są . Hotel aktywnie walczy z tymi mieszkań cami - sprzą tacze spryskują pokoje jaką ś „zieloną herbatą ” z puszki z aerozolem, a czasami samochó d z wydechem dymu przejeż dż a cał ą ulicę , osadzają c poł owę hotelu biał ą , niezbyt kaustyczny dym.

Mó j pierwszy pokó j w tym hotelu miał prawie wszystkie negatywne punkty z powyż szej listy. Jeś li pierwszy dzień spę dził em na locie z odprawą , to drugi dzień musiał em poś wię cić na rozmowy o przesiedleniu, a nastę pnie przecią ganie rzeczy i wody z lodó wki-baru z jednego pokoju do drugiego. A to wszystko pł atne dni urlopu.

Wszystkie pokoje odczuwają silny spadek w poró wnaniu z niegdyś niezł ym pię ciogwiazdkowym hotelem. Wcześ niej cał y kompleks nazywał się Princess Egypt Hotels, ale teraz kompleks nazywa się Golden 5 City.

Domyś lam się , ż e ktoś wł aś nie wynają ł cał y ten kompleks, ponieważ bież ą ca konserwacja jest wykonywana na najniż szym poziomie, jaki moż na sobie wyobrazić , lub wcale. Ostatnie, co w nim został o, jest po prostu wysysane z hotelu.
Wszystko co został o zrobione w pokojach w ramach bież ą cego remontu nie wytrzymuje krytyki: wszystko jest poplamione farbą , plamy i plamy z cementu nie są ś cierane, tynk nie jest przetarty i najeż ony nieró wnoś ciami, podł ogi nie są wyró wnane kafle uł oż one krzywo, lampy sufitowe z ż aró wkami miejscami wypadł y z podwieszanego sufitu, sam sufit podwieszany chodzi po poziomie wiele centymetró w, niedział ają ce wł ą czniki po prostu wystają w ś cianach zaklejone taś mą kleją cą , kamień szaleń stwa w wannie, któ rą moż na był o przykrę cić - czę ś ciej po prostu przewią zane sznurkiem, wszystkie ż aró wki są bez abaż uró w, ś ruba od przypadkowego zamknię cia ję zyka, a obok wisi zardzewiał y krzywy zatrzask, kolor nowej podszewki nie jest dopasowany na elewacji, odpadają ce kafelki na ulicy leż ą dookoł a, wypadł a czę ś ć ś rub z ryglami w meblach i zamkach, pę knię cia na czarnej umywalce są wyją tkowo niedokł adnie zamazane biał ym mastyksem, materac zuż yty, wszystkie rę czniki mają pę czek wydł uż onych wiszą cych nici, karnisz w wannie odpadł jest skrę cony i przywią zany linami do sufitu, meble choć masywne, miejscami przetarte do drewna, wszystko jest maksymalnie rozbite i opiera się na warunkowym lub w ogó le nie trzyma się
.

Na ogó ł lokalne naprawy przeprowadza się tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne i pospiesznie z improwizowanych, groszowych rzeczy bez ż adnego doboru materiał ó w, jakaś „mał pa” nie wykształ cona w tej materii, któ ra nigdy nie zrobił a nic trudniejszego niż podcieranie tył ka.

W zasadzie taka dopracowana naprawa nie koliduje z odpoczynkiem, ale już po ogł oszeniu pię ciogwiazdkowej oceny to wszystko razi w oczy i psuje ogó lne wraż enie!
Jedyną rzeczą , któ ra uniemoż liwia temu hotelowi przyznanie 2 gwiazdek, jest jego mocny zielony, zadbany teren z pię knie przycię tymi drzewami, duż ymi basenami ze zjeż dż alniami i duż ymi pokojami. Nasza był a: sypialnia - 35m? , toaleta - 15m? i korytarz - 15m? .

Osobno o ł ó ż kach: są szerokie (pó ł tora), ale ich mię kkoś ć jest poró wnywalna ze zwykł ym watowanym materacem rzuconym na betonową podł ogę.
Mimo, ż e ł ó ż ko jest szerokie, spanie na tak twardym ł ó ż ku bę dzie bardzo niewygodne dla cię ż kiej osoby lub emeryta (dla mł odych ludzi moż e i bę dzie).
Cał ą noc nie robisz nic poza rzucaniem się i obracaniem, pró bują c znaleź ć wygodną pozycję - ale to po prostu nie istnieje. Leż enie na dowolnej stronie przez ponad pó ł godziny staje się nie do zniesienia - stawy barkó w zaczynają boleć , a rę ce drę twieją . Syntetyczna poduszka prostoką tna to też gó wno. Generalnie po 8 nocach na takim ł ó ż ku wracał em do domu z nacią gnię tym wię zadł em barkowym. Teraz boli ją , gdy pró buje wycią gną ć rę kę i odł oż yć ją na bok.
Ogó lnie rzecz biorą c, przypiszę ł ó ż ko do gł ó wnego negatywnego punktu tego hotelu. Ale niestety takie twarde ł ó ż ka w hotelach nie są w Egipcie tak rzadkim zjawiskiem. Po ich poznaniu zaczynasz zwracać wię kszą uwagę na ten moment.


Wymienione negatywne aspekty pokoi wystę pują tylko w niektó rych przypadkach, ale ł ó ż ka są wszę dzie takie same. Ogó lnie rzecz biorą c, są pokoje, któ re są bardzo zł e i są mniej lub bardziej normalne, aby zapewnić komfortowy pobyt.
W ich wodzie z kranu smak przypomina lekko morski zapach bł ota z alg. Uż ywają tej wody do robienia kawy i napojó w rozpuszczalnych, co znacznie psuje smak tych ostatnich. Prawdopodobnie mają wodę ze studni. To prawdopodobnie dlatego wszyscy turyś ci są ostrzegani przed piciem surowej wody w dowolnym miejscu w Egipcie. Ale w samej kawie ta woda był a jak zagotowana i nie bał em się jej wypić , chociaż nie był em zachwycony jej smakiem. I tak w ogó le pili gł ó wnie wodę butelkowaną bez gazu. Jest ona przyznawana bezpł atnie przy zameldowaniu w wysokoś ci 0.5 litra dziennie na osobę + butelka Fanty z colą . Na recepcji znajduje się chł odnica z dobrą wodą , z któ rej nie jest zabronione uzupeł nianie zapasó w czystej wody bezpoś rednio do butelek. Moż esz ró wnież poprosić sprzą taczkę o przyniesienie do pokoju kilku zapieczę towanych butelek wody.
Ogó lnie rzecz biorą c, jedzenie jest proste, bez ozdobnikó w smakowych i dań restauracyjnych na talerzu, ale jest cał kiem satysfakcjonują ce.
Poziom okazuje się taką budż etową stoł ó wką z systemem samoobsł ugowym, w stylu bufetu, a kucharze dozują każ demu mię so. Jeś li stoisz ponad swoją duszą , mogą zgł osić trochę wię cej mię sa, ale lepiej wymyś lić ponownie czysty talerz - tak naprawdę nie pamię tają , kto dostał mię so, a kto nie. Ogó lnie jest zbyt wiele ograniczeń dotyczą cych jedzenia i napojó w dla systemu All Inclusive - nie dolewamy do naszych potraw, tylko 2 kawał ki mię sa itp.!

Tak, urlopowicze mogą odwiedzać restauracje w innych lokalnych hotelach, ale w ostatniej godzinie pracy. Oznacza to, ż e w cią gu pierwszych 1.5-2 godzin od rozpoczę cia lunchu wpuszczani są tylko wczasowicze z ich hotelu, a dopiero potem wszyscy. To prawda, ż e ​ ​ nie ma sensu szukać lepszego jedzenia. Menu we wszystkich restauracjach jest kopią kalki. Oznacza to, ż e nie ma ż adnej ró ż nicy gastronomicznej, gdzie zjesz obiad. Tyle, ż e w swojej hotelowej restauracji moż esz to zrobić wcześ niej niż w są siedniej.
Jest też coś dla alkoholikó w - nalewają to w jadalni i przy basenach. Mają też coś mocnego i piwnego, ale zauważ ono, ż e nawet piwo wlewa się.100-150 gramó w do cienkich przezroczystych plastikowych kubkó w. Zabawnie jest patrzeć , jak mę ż czyź ni stoją w kolejce po te ś mieszne piwa. Niektó rzy od razu zamawiają kilka takich kubkó w, a nastę pnie przecią gają je na stó ł . Kiedyś zaobserwował em scenę : wczasowicz prosi, ż eby nie rozcień czać whisky colą , a kelner odpowiedział : „Nie wolno”. W ogó le oczywiś cie jakiś nonsens w tym zakresie. I to się nazywa 5 gwiazdek : )

Trochę o okolicy:
Cał y ten kompleks hoteli nazywa się Golden 5 City - terytorium z moskiewską dzielnicą . W pobliż u morza znajdują się.3 hotele Emerald, Diamond i Al mas. W centrum obszaru gł ó wnym budynkiem kompleksu jest Paradise, któ ry ma nawet kolejkę linową z plaż y na dach budynku. Ale to nie dział a z powodu biegania i nieutrzymywania go. Najprawdopodobniej jest nawet zepsuty.
Dalej od morza znajduje się bardziej budż etowy hotel Club, z któ rego w cią gu dnia kursuje pocią g na plaż ę iz powrotem z przerwą od 12 do 14 godzin.
W tym kompleksie znajdują się jeszcze 2 hotele Topaz i Sapphire, ale są one cał kowicie „na Kamczatce” i daleko od morza - 500 metró w od wybrzeż a. To chyba cał kiem dla wę drowcó w, choć nie powiedział bym, ż e są tu duż o tań sze pokoje.

Najbliż szy hotel do basenu ze zjeż dż alniami to Diamond. Dodatkowo rę czniki zmieniane są przy tym basenie tylko dla osó b przebywają cych w Hotelu Diamond. Inni wczasowicze zmieniają rę czniki w swoich hotelach.
W pobliż u hotelu Al mas powstaje okazał y park wodny z eleganckimi zjeż dż alniami, ale wkró tce nie bę dzie gotowy - prawdopodobnie w latach 2015-2016.
Zaletą Hotelu Diamond jest oddalenie od nocnych dyskotek. Moż na spać spokojnie, a niedaleko jest basen z morzem. Ale dla niektó rych moż e być odwrotnie.
W centralnym hotelu Paradise oczywiś cie czujesz się bogatszy, ale pokoje są mniejsze w poró wnaniu do Diamond. O innych hotelach niewiele jest informacji, ale wedł ug plotek jest dokł adnie tak samo, jeś li chodzi o poziom amortyzacji pokojó w.
Jeś li chcesz mieć ł adny telewizor z pł askim ekranem w swoim pokoju, to tylko parterowe bungalowy w hotelu Diamond mają taki telewizor. Znajdują się one przy zabudowaniach pokoi standardowych i niedaleko morza i restauracji. Ale w Diamond Bungalow moż e być „zasadzka” z zapachem ś ciekó w z ulicy, ale znowu nie we wszystkich pokojach. Faktem jest, ż e kanalizacja przechodzi tam betonowymi rowami ulicznymi, przykrytymi pł ytami. W niektó rych miejscach wł azy są zardzewiał e, pł yty nie są ciasno uł oż one, a niektó re mają nawet dziury. W cią gu dnia zapach moż e nie być spowodowany wiatrem, a w nocy, przy braku wiatru, moż e pachnieć . Generalnie takie szczę ś cie : )

UWAGA: Na wszystkich wycieczkach (w tym z TezTour) zostaniesz sfilmowany, a nastę pnie poproszony o zakup tego filmu.
Przewodnik TezTour opowie o doskonał ej jakoś ci wideo i profesjonalnej edycji. A wszystko to za 25$-45$ A dostaniesz też kilka pł yt z muzyką i historią Egiptu w prezencie...

Ogó lnie rzecz biorą c, moż esz zrobić zdję cie - drukują je od razu. Jakoś ć wideo jest po prostu okropna - strzelanie jak na telefonie z przyciskiem Nokia lub najtań szymi kamerami internetowymi z rozdzielczoś cią.0, 3 MP. Na przykł ad w latach 90. na pirackich kasetach wideo jakoś ć wideo był a lepsza niż na ich pł ytach.
Nagrywają swoje wideo na martwych staroż ytnych kamerach, mimo ż e wyglą dają jak duż e ala-professional. Wyglą da na to, ż e wycierają optykę obiektywu piaskiem. ))) Przeglą dają c to, co kupił eś , mimowolnie pamię tasz Potę ż nego Rosjanina ...To tylko jakiś rodzaj kopa w dupę , a nie wysokiej jakoś ci wycieczka wideo ! ! !
Dodatkowo przewodnicy TezTour bezczelnie okł amują turystó w, ż e pł yty są zabezpieczone przed kopiowaniem – na pł ycie znajduje się zwykł y pojedynczy plik wideo o standardowym rozszerzeniu bez ż adnego zabezpieczenia, moż na go ł atwo skopiować jak każ dy inny plik. Generalnie, aby go skopiować , nie są wymagane ż adne dział ania szamanistyczne. W skrajnych przypadkach w pobliż u recepcji Diamond znajduje się sklep komputerowy, w któ rym za 3-5 USD sprzedawca kopiuje te pł yty zaró wno na pendrive'a, jak i na pł yty DVD!
Niektó rzy turyś ci byli ogó lnie oszukiwani pł ytami - na pł ytach był y ró ż ne rzeczy, ale nie nagranie trasy, chociaż za te pł yty zapł acili 45 USD.
Dodatkowo pienią dze zabierają od razu po trasie, a pł yty nie są dostarczane na recepcję w dzień lub dwa!
Ogó lnie jest to najbardziej nieprzyjemne oszustwo, na jakie natkną ł em się podczas tej podró ż y. Podobno kalkulacja jest taka, ż e ​ ​ turyś ci obejrzą pł yty dopiero po przyjeź dzie do domu! ! !

UWAGA: Recepcja TezTour oferuje bezpł atną wycieczkę na zakupy do Hurghady. Zabierają cię do swoich sklepó w specjalnie dla turystó w frajeró w.

Są to na ogó ł takie specjalne sklepy w Hurghadzie, któ re zbierają tylko frajeró w ze wszystkich hoteli. Cał a branż a loho-biznesu))). Przy wejś ciu do sklepu jak krowa wieszają na tobie metkę z numerem typu i prowadzą przez opustoszał y sklep. Jeś li widzą , ż e nie jesteś kompletnym idiotą i nie kupujesz niczego po szalonych cenach, to pod jakimś pretekstem zostajesz niegrzecznie wyrzucony ze sklepu, ale zabierany z powrotem do hotelu. Podobno pracują przy przesiewaniu.
Istotą tej wycieczki jest zaszokowanie prowincjonalnej LOHA lś nią cymi witrynami sklepowymi i 70% rabatem. Wieszają makaron na uszach frajera, ż e ​ ​ to tylko dla niego sam, tylko dla tego produktu i dopiero dziś jest super cena, a on moż e kupić ten produkt z szaloną przeceną . A nawet jeś li nie masz pienię dzy, to za 1 sekundę zostanie wydana poż yczka. Pomimo wszystkich zniż ek, w koń cu i tak dostajesz nadpł atę.2-3 razy niż nawet w hotelowym szeregu sklepó w Diamond.
Przykł adem jest ta sama skó rzana torba za 25 USD, mają tam metkę z ceną.230 USD, a magnetyczne breloczki do lodó wki po wszystkich zniż kach okazują się.3 razy droż sze! ! ! Wszystko uł oż one jest w taki sposó b, aby najpierw zaprowadzić turystę do najdroż szego sklepu, potem do tań szego i tak dalej. Moż na by pluć na cenę , ale asortyment też nie wytrzymuje krytyki, albo po prostu wszystko co ciekawe został o już wykupione przez poprzednich turystó w. Generalnie moż na jechać , ale wył ą cznie po to, by jeź dzić za darmo. Jednocześ nie nie pozwolą ci wejś ć do innych wybranych przez ciebie są siednich sklepó w - po prostu spluną i zostawią cię bez dostawy z powrotem.

Gł ó wnym atutem tego kompleksu hotelowego jest duż y zadbany teren zielony i piaszczysta plaż a wyposaż ona we wszystko, czego potrzeba z normalnym wygodnym wejś ciem do morza. Nie ma tam koralowcó w, wię c pł etwy i maska ​ ​ bę dą w podró ż y zbę dne.
Personel stara się zadowolić i być przyjazny, przynajmniej udaje.
Bez tego wiele rzuca się w oczy i draż ni mał e rzeczy swoją nę dznoś cią.

Oceniają c ten hotel, dał bym mu 3 gwiazdki, ale biorą c pod uwagę normalną plaż ę i zadbane, obszerne terytorium, maksimum moż na by dać z duż ym odcinkiem 4 gwiazdek.
Czy ż ał uję , ż e tam pojechał em - moż e tylko trochę.
Czy wró cę tam ponownie - najprawdopodobniej nie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał