"Dziękuję za resztę!"
Egipt, Taba.
Kupił em bilet za poś rednictwem firmy „Panorama-Tour” z okazji Nowego Roku w Egipcie. Program miał być luksusowy pod patronatem touroperatora „Tez-tour” i linii lotniczej „MAU”. Jednak wszystko od samego począ tku nie speł niał o deklarowanych oczekiwań . Najpierw od 8.00 rano, ze wzglę du na zł ą pogodę , lot do Taby był cią gle przekł adany. Przedstawiciel "Tez-tour" nie pojawił się na lotnisku, nikt nie odbierał telefonó w. Nie udał o się uzyskać ż adnych informacji o locie. Mimo ż e odlatywał y inne, pó ź niejsze loty czarterowe, nasz lot do Taby nikogo nie interesował . Nawet po odprawie pasaż eró w naszego lotu nic się nie zmienił o podczas lotu. Ani "MAU" ani "Tez-tour" w ż aden sposó b nie przejmowali się tym. Pierwszy wysł ał kogokolwiek, ale nie nas, a drugiego nie obchodził o nic. W rezultacie 1.5 dnia w zamknię ciu lotniska "Boryspol" bez wody, bez jedzenia, bez noclegu! Nigdy nie spotkał em gorszego touroperatora niż „Tez-tour”! Z „Tez-tour” po prostu nie da się prowadzić ż adnego biznesu! Oni po prostu "wycinają kupony" i mają gdzieś klientó w. A co najważ niejsze - bez odpowiedzialnoś ci. "Tez-tour" obwinia za wszystko "MAU", a to z kolei zrzuca wszelką odpowiedzialnoś ć na "Tez-tour". Ale w koń cu zarobili na nas pienią dze i zostaliś my bez pienię dzy, bez odpoczynku, bez uwagi! A takż e uruchamia na wszystkich kanał ach drogie reklamy o tym, jak „Tez-tour” dba o nas i nasze wakacje! ? Ale gdzie i jak?