NIE POLECAM NIKOMU

Pisemny: 20 może 2018
Czas podróży: 30 kwiecień — 10 może 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Czytam recenzje i zastanawiam się - ską d tyle entuzjazmu?
Z mojego smutnego doś wiadczenia powiem ci, co nastę puje:
Na Dominikanie spę dzam wakacje co roku od 9-10 lat, ponieważ lot ze wschodniego wybrzeż a USA zajmuje tylko okoł o 4 godzin. Odpoczywał em w ró ż nych hotelach, dotarł em do tego hotelu, ponieważ zarezerwował em go pospiesznie bez czytania recenzji. Takiej "obsł ugi" jak w tym hotelu nie był o nigdzie indziej.
Mimo, ż e zgodnie z polityką hotelu pokoje do zameldowania muszą być gotowe do godziny 3, pokó j dostał em o 4:15.
Pokó j 1253 w Patio 4 na II pię trze:
Klimatyzator nie dział a, wieje ciepł e powietrze
Telewizor z począ tku lat 90. z rozmytym, zamglonym obrazem
Jedno dział ają ce, ale bardzo luź ne gniazdo do ł adowania telefonu

Zadzwonił em do obsł ugi goś ci. Nadzorca Marino obiecał wysł ać technika, któ ry naprawi klimatyzator.
Mistrz przyszedł , obró cił się i wyszedł . Powiedział , ż e coś trzeba wymienić . Noc minę ł a na wietrze. Wentylator sufitowy nie pomaga.
Nastę pnego dnia zadzwonił ponownie. Obiecali to zrobić . Wró cił em do pokoju przed obiadem. W pokoju jest gorą co. Zadzwonił em ponownie. Przybył mistrz. Mó wi tylko po hiszpań sku. Nic nie zrobił . Druga noc nie poszł a lepiej niż pierwsza.
Trzeciego dnia po obiedzie w koń cu przenieś li się do pokoju 2201 Patio 5.
Po wejś ciu od razu poczuł em, ż e w pokoju jest gorą co. Wyjaś nili, ż e klimatyzator (AC) był wył ą czony i wł aś nie został wł ą czony. Ochł odzenie pomieszczenia zajmuje pó ł torej lub dwie godziny. Po obiedzie i przedstawieniu wró cił em do swojego pokoju. Klimatyzacja jest gł oś na, duszno w pokoju. Nazywa się . Powiedzieli, ż e mistrz zakoń czył już dziś pracę . Nastę pnego dnia po obiedzie przyszedł mistrz i powiedział , ż e jeszcze nic nie mogą zrobić .
Nastę pnego dnia przenieś li się do pokoju 4214 Patio 10, w któ rym m. in. brakował o szamponu, telewizor pokazywał wszystko na ró ż owo, nie był o rę cznika na nogi, jeden z dwó ch kinkietó w dział ał , ale z jakiegoś powodu oś wietlał ś cianę i nie dał o się odczytać , drzwi balkonowe z zerwaną siatką i nie zamykał y się , dają c dostę p do komaró w, nie dział ał a też klimatyzacja.

Po bezuż ytecznych rozmowach z managerami Louisem i Meklerem napisał em do agencji. Dopiero pod koniec 6 dnia, po wielokrotnej korespondencji i telefonach do hotelu z agencji, w koń cu dostał em pokó j 4205 z dział ają cą klimatyzacją i normalnym smart TV, w któ rym przebywał em przez pozostał e 4 dni.
Na moją proś bę o odszkodowanie za niedogodnoś ci spowodowane i zrujnowane wakacje, kierownik hotelu Rafael Beras zaoferował mi darmowy obiad i butelkę wina (jest to w hotelu, w któ rym WSZYSTKO jest już wliczone). Nie mogę nazwać tego inaczej niż kpiną .
Meble w pokojach są stare, wysł uż one, materace twarde, poduszki "cienkie". Pokoje sprzą tane są nieregularnie. Darmowy internet jest bardzo wą tpliwej jakoś ci, tylko 15 minut dziennie. Sejf w pokoju - 4 dolary dziennie, chociaż nigdzie w reklamie nie ma mowy o pł aceniu za sejf.
W cią gu dnia nieustannie przeszkadzają Ci oferty kupna wycieczek, cygar, kokosó w i wszelkiego rodzaju ś mieci. W cią gu dnia na plaż y rozbrzmiewa gł oś na muzyka, co sprawia, ż e ​ ​ nie sposó b po prostu odpoczą ć w ciszy i cieszyć się szumem oceanu. Jest to szczegó lnie niewygodne dla tych, któ rzy przyjeż dż ają z mał ymi dzieć mi. Basen jest wystarczają co czysty, ale otwarty od 8:00 do 18:00.
Jedzenie w restauracji bufetowej jest doś ć monotonne. Brak opcji z owocami morza. W istnieją cych 3 restauracjach należ y się zapisać z kilkudniowym wyprzedzeniem od 9 rano do poł udnia. Obsł uga w restauracjach jest bardzo dł uga (po pó ł torej godziny obiadu wyszedł em nie czekają c na deser)
Alkohol jest tani, koktajle są zbyt sł odkie.

Na plaż y jest mnó stwo leż akó w i cienia. Na brzegu i w wodzie jest duż o glonó w, dlatego woda jest mę tna (przepraszam nie mogę doł ą czyć zdję cia). Idą c wzdł uż brzegu 250 metró w do plaż y innego hotelu, moż esz cieszyć się czystą wodą i brakiem glonó w w wodzie i na brzegu. Administracja tego hotelu nie poprzestał a na specjalnej siatce, któ ra nie przepuszcza glonó w.
Należ y zauważ yć , ż e teren hotelu jest bardzo zadbany, jest duż o zieleni, po okolicy chodzą flamingi i pawie. Egzotyczny. Ale ż eby odpoczą ć , musisz wró cić do swojego pokoju. I tu czekają nieprzyjemne niespodzianki, z któ rymi kierownictwo hotelu wyraź nie nie chce walczyć .
Widział em kilka par (z Rosji), któ re ró wnież skarż ył y się na swoje numery, ale myś lę , ż e dostali ró wnież przysię gę , któ rej nigdy nie dotrzymano.
Nic egzotycznego, flamingi i pawie nie są w stanie zró wnoważ yć braku ciepł ej wody lub chł odnego powietrza w pomieszczeniu, w któ rym ś pisz, gdzie temperatura jest prawie taka sama, a czasem nawet wyż sza niż na zewną trz, przy duż ej wilgotnoś ci.
Ten hotel jest w poważ nej potrzebie remontu i renowacji. Nie dał bym temu hotelowi wię cej niż.2 gwiazdki.
(Dziwię się , ż e na tej stronie ten hotel ma 5 gwiazdek)
Oczywiś cie ja sam nie wró cę do tego hotelu i zdecydowanie NIE POLECAM go nikomu, a zwł aszcza Wam Rosjanom, któ rzy wykonują tak dł ugi i mę czą cy lot do Punta Cana. Istnieje wiele innych hoteli (choć trochę droż szych), ale nie bę dą to zmarnowane pienią dze.
Zaufaj mojemu doś wiadczeniu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał