Hotel okrada swoich klientów

Pisemny: 17 czerwiec 2014
Czas podróży: 1 — 9 czerwiec 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywał em w tym hotelu przez tydzień , wszystko poszł o dobrze, a teraz w dniu wyjazdu z radoś cią oddaję klucze do recepcji, a potem dowiaduję się , ż e mam jakiś niezapł acony rachunek, a personel niegrzecznie domaga się zapł acić , ale nic nie zamawiał em z pł atnych usł ug, w efekcie wydali kartkę , w któ rej rzekomo podpisał em i napisał em numer pokoju na rachunku, wszystko jest bardzo niezgrabne i przekazane, a nawet moje nazwisko to nie tylko moje numer pokoju wszyscy goś cie, któ rzy byli w tym czasie na recepcji. W rezultacie musiał em przekazać hotelowi 100$, ponieważ nie był o czasu i nie był o moż liwoś ci wezwania policji.
Podsumowują c: jeś li chcesz dosł ownie zostać okradziony, przyjdź do tego hotelu, aby się zrelaksować .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał