Okropny hotel?

Pisemny: 30 listopad 2021
Czas podróży: 16 — 27 listopad 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Naprawdę chcę ostrzec turystó w przed tym miejscem.
Odpoczywał em tutaj 16-27.11. 2021. Jeś li masz urodziny, nikt Ci nie pogratuluje. Nie czekaj.
Umieszczono nas w pokoju 1501 (ogró d). Przez cał ą resztę widzieliś my gorą cą wodę.1 raz! ! ! Pomieszczenie jest szalenie wilgotne, stą d nieprzyjemny zapach, z któ rym nic nie moż na zrobić . Nie dają nawet koca - ś pij pod prześ cieradł em. W nocy jest zimno, wię c zaopatrz się w skarpetki, bo się przezię bisz. Nie ma ciepł ej wody
Nie ma suszarki do wł osó w. Nie ma ż elaza. Cał a instalacja wodno-kanalizacyjna pokryta jest stuletnią warstwą pł ytki nazę bnej. Nie sprzą tali, tylko poś cielili ł ó ż ko.
Pod koniec wakacji cał kowicie przestali zostawiać rę czniki na stopy.

Był o nas trzech - spaliś my w 1.5 ł ó ż ka. Wspó lne spanie na tak mał ym ł ó ż ku to nadal przyjemnoś ć.
Jedzenie to 1/10. Albowiem owoc był w dosł ownym tego sł owa znaczeniu walką . Wyjmują na tackach w bardzo mał ych iloś ciach, aw cią gu 10 sekund są po prostu rozbierane.
Zieleń marakui, zieleń karambolowa, zieleń melonowa. To jest niemoż liwe. 1 raz udał o się wyrwać mango - to ogień.
Papaja jest niezwykle rzadka, ale pyszna.
Owoce morza - zapomnij. Nie ma ich tutaj tak dobrze jak owoce)
Racja jest taka sama. Każ dy dzień jest taki sam. Nie czerpał em przyjemnoś ci z jedzenia, zaspokoił em swó j gł ó d - już nie.

Plaż a. Morze jest pię kne, ciepł e, czyste. Idealny piasek, pł ynne wejś cie do wody, brak fal. ALE! Nigdy nie był am na ł ó ż ku. Ponieważ nie ma wolnych. Ludzie są jak zwierzę ta, biorą leż aki, oznaczają je, zostawiają rzeczy i spę dzają na nich cał e wakacje. To nie jest wł aś ciwe. W nocy wszystko powinno być wolne. Przyjechaliś my o 3:00, aby sprawdzić czysto - wszystko był o zaję te))))) Dlatego zabierz swoje leż aki na plaż ę.

A teraz o postawie personelu: 0/10!! ! Personel nie przejmuje się tobą ani twoimi problemami. Znają swoje wady i nie chcą ich naprawić . Na 2 dni przed koń cem wakacji przeniesiono nas skandalicznie do pokoju z ciepł ą wodą . Recepcjonistka moż e po prostu staną ć przed Twoim nosem i wyjś ć , zostawiają c Cię samą z problemem. I tak każ dego dnia.
Odnoszą się do braku wolnych pokoi (otwó rz u nich rezerwację i udowodnij coś przeciwnego), lub do tego, ż e przyjechał eś o zł ej godzinie, jest już za pó ź no na przeprowadzkę (ponownie otwó rz rezerwację , jest napisane check-in od 15:00).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał