Wszystko jest w porządku, dopóki nie odniesiesz kontuzji i nie będziesz potrzebować pomocy medycznej...

Pisemny: 5 kwiecień 2024
Czas podróży: 14 — 20 marta 2024
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
To typowy all-inclusive w Ameryce Poł udniowej, nic specjalnego, ok jedzenie, wspaniał y ocean, nic specjalnego, jednak jeś li zdarzy ci się wypadek - masz przerą bane!

Chcę ż eby był o jasne – był em zupeł nie trzeź wy, wracał em z plaż y i planował em wyjś cie na lunch.


Miał em wypadek zwią zany z upadkiem z wó zka/wó zka golfowego (tego, któ ry prowadzi po hotelu/na plaż ę ), gdzie poprosił em kierowcę , aby się zatrzymał , zwolnił prawie do zatrzymania, a kiedy zaczą ł em wysiadać z wó zka – nie poczekał aż cał kowicie zejdę na dó ł i doś ć szybko odjechał , przez co upadł em powodują c poważ ne zwichnię cie, zł amanie i zł amanie barku (4 zł amania, przemieszczenie koś ci), co wymagał o pilnej hospitalizacji. Swoją drogą kierowcy tych wó zkó w czę sto jeż dż ą doś ć lekkomyś lnie.

Wię c upadł em i od razu zdał em sobie sprawę , ż e mam poważ ne kł opoty, ponieważ moje ramię nie wydawał o się już wł asnym ramieniem i zaczą ł pojawiać się bó l, któ ry był nie do zniesienia. Dopó ki nie czekaliś my na kolejny wó zek golfowy z noszami, pracownicy hotelu byli bardzo zdezorientowani, nie wiedzą c, co robić . Po chwili weszł o kilka pielę gniarek (czy kimkolwiek one był y), z czego jedna zaczę ł a zginać moje ramię w kierunku klatki piersiowej....Nigdy nie czuł am tak rozdzierają cego bó lu, ponieważ ramię był o zł amane i nie na miejscu (moż na był o wyraź nie widział em duż y guz na ramieniu, bo był naprawdę nie na miejscu), ale ona cią gle się pochylał a, mó wią c „taka jest procedura” – kilka razy prawie zemdlał em z powodu wstrzą só w bó lu, ale jakimś cudem udał o mi się zgią ć ramię wię c poł oż yli mnie na noszach i przenieś li do miejscowej placó wki medycznej.


Na placó wce lekarskiej, kiedy przynieś li mi telefon i paszport z pokoju, krzyczeli „GDZIE JEST TWOJ PORTFEL, PONIEWAŻ POTRZEBUJEMY KARTY KREDYTOWEJ”, bardzo trudno był o wyjaś nić , ż e mó j telefon – to mó j portfel, bo nie mó wią angielskiego i upewnienie się , ż e karta kredytowa jest teraz przy mnie, jest najważ niejszą rzeczą . W tym czasie, jeszcze na poczcie lekarskiej - już pł akał am i krzyczał am, proszą c o coś na bó l, jedna z pielę gniarek odpowiedział a: „To nie pomoż e! ” - Naprawdę na chwilę zapomniał am o zł amanej rę ce, WTF masz na myś li mó wią c „to nie pomoż e”?? ? W każ dym razie nie dostał em ż adnego ś rodka przeciwbó lowego, nawet kiedy przyjechał a karetka i nawet w szpitalu. Przenieś li mnie do ambulansu na innych noszach, nigdy mnie do nich nie przywią zali, a potem czekał a mnie dł uga i bolesna 35-minutowa podró ż do szpitala, podczas któ rej krę cił em się na noszach ze zł amaną rę ką.

W szpitalu zabrali mnie na prześ wietlenie i dwó ch kolesi zaczę ł o nastawiać moje ramię , co wł aś ciwie dał o mi pewną ulgę , ponieważ mimo ż e nadal był o bardzo bolesne, nie był o to jakieś super bolesne i w koń cu mogł em jakoś odpoczą ć podł okietnikiem. Zał oż yli mi kropló wkę i dali mi jakieś lekarstwo, nie jestem pewien, co to był o, ale dzię ki za to. Potem dł ugie oczekiwanie, podczas któ rego przyję to co najmniej 20 pacjentó w z ró ż nymi drobnymi obraż eniami, a ja po prostu czekał em, kontaktują c się z rodziną i przyjació ł mi i informują c ich, co się ze mną stał o. Zaczą ł em pytać , co się dzieje i dlaczego to tak dł ugo trwa, jestem w doś ć kiepskim stanie, mam na sobie tylko spodenki ką pielowe i nic wię cej (wracam znad oceanu), po 3.5 godzinach w koń cu dali mi butelkę wody i powtarzał am, ż eby poczekać...Dosł ownie zaczę ł am chodzić po ró ż nych pokojach, mó wią c, ż e zaraz tam upadnę i zemdleję , muszę wiedzieć , co się dzieje, albo chociaż wydostać się ze szpitala (pomogł a mi rodzina przesuń mi już bilet lotniczy na nastę pny dzień ), w koń cu wyjaś nili, ż e przygotowują kosztorys operacji i szukają lekarza, któ ry mó gł by to zrobić.
Musiał em ich przekonać , ż e bę dę przeprowadzał operację w domu i ż eby mnie wypuś cili, wię c dosł ownie czekał em jakieś.4-5 godzin w bardzo zimnym szpitalu w szortach ką pielowych za darmo...Przy kasie pobrali mi opł atę : 2776.45 dolaró w, nie ż artuję (paragon w zał ą czeniu). Przetł umaczył em paragon na angielski i ponad poł owa to kompletna bzdura. Wspó ł pracuję już z bankiem, aby czę ś ciowo odwró cić opł aty. Nie był em w stanie kwestionować kosztó w, ponieważ był em gotowy zemdleć , po prostu upaś ć i umrzeć , wię c zapł acił em kartą kredytową , aby mó c dostać się do hotelu i zaczą ć pakować na bolesną podró ż nastę pnego dnia.


Teraz opró cz przecią ż ania mnie + obcią ż ania mnie za BS, któ rego nigdy nie zrobili - sposó b, w jaki cię traktują , jest czymś wię cej niż wszystko...jakbyś był dla nich kolejnym utrapieniem...Wiem, ż e naprawili moje ramię - ale to wszystko ! Wychodzą c powiedzieli, ż e mam pojechać autobusem do miasta i pojechać do sklepu po lek przeciwbó lowy! Po tym, jak naliczył eś mi prawie 3 tys. dolaró w, mó gł byś przynajmniej dać mi jakieś ś rodki przeciwbó lowe! Absolutnie okropny szpital i ludzie tam pracują cy.
Oto nazwa szpitala: Hospiten B? Varo


Wię c w koń cu wró cił em do hotelu, spakował em się jakoś jedną rę ką i po bolesnej, nieprzespanej nocy (nie mogł em dostać ż adnych ś rodkó w przeciwbó lowych, bo nie miał em ochoty jechać do miasta, nikt nie mó gł pomó c w recepcji, a lokalny sklep medyczny był już zamknię te. . był a godzina 20:00 czy jakoś tak). Rano zaczą ł em dzwonić do recepcji, aby pomogł a mi dostać się do holu z bagaż em podrę cznym i plecakiem, ponieważ teraz był o to dla mnie bardzo problematyczne. Chociaż poprzedniego wieczoru zadzwonili do mnie w porzą dku – nikt nie odebrał telefonu, wię c musiał em iś ć do recepcji i zaczą ł em prosić o pomoc – wszyscy dosł ownie wskazywali palcem, ż ebym poszedł gdzie indziej, to był o niewiarygodne! Dopó ki nie zaczą ł em krzyczeć , ż eby mi pomó ż , proszę , bo jestem w bardzo zł ym stanie i potrzebuję tylko kogoś , kto pomoż e mi zanieś ć moje bzdury do holu i zawieź ć mnie do sklepu medycznego, ż ebym mó gł dostać coś na bó l, ponieważ miał em jazda na lotnisko i 5 godzin lotu przede mną...Po krzykach i przeklinaniu - w koń cu jeden koleś zaczą ł mi pomagać , zawió zł mnie do sklepu medycznego, wię c dzię ki Bogu dostał em lek przeciwbó lowy (bardzo pomó gł ! ) i zabrano mnie do holu moim powozem, gdzie się wymeldował em.

Teraz musiał em zmienić transfer, co zrobił em tego samego ranka i powiedział em jakieś.5 razy osobie witają cej lub komukolwiek, aby mieć pewnoś ć , ż e tego nie przegapię , ponieważ kazał mi po prostu usią ś ć i zrelaksować się , a on do mnie zadzwoni kiedy nadejdzie przelew i zgadnijcie co? Po prostu pozwala transferowi wyjś ć , nie dzwonią c do mnie...Gdy zapytał em, co mam teraz zrobić , kazał mi porozmawiać z goś ciem odpowiedzialnym za transfery, wię c poszedł em do tego goś cia, a on na to: „to twoja wina”. , powinieneś już wsią ś ć w to”, wię c zadzwonił em do faceta, któ ry spó ź nił się na mó j transfer, ż eby mogli oboje porozmawiać , bo to wcale nie jest moja wina i MUSZĘ dostać się na lotnisko, nie mogę biegać po nim z poparzoną rę ką sam z bagaż em podrę cznym i plecakiem, wię c muszę być na czas, nawet wcześ niej! Dosł ownie powiedzieli, ż e nie mogą mi pomó c, przepraszam, bla bla bla....To był o wyją tkowo nieprofesjonalne, ponieważ nie prosił em o ż adne specjalne leczenie, mimo ż e był em wyraź nie kontuzjowany i odczuwał em bó l - a mimo to, ponieważ jestem wyrejestrowany - Nie zasł uguję na jaką kolwiek usł ugę ani nic.
Po raz kolejny zaczę ł am krzyczeć na goś cia, któ ry przegapił mó j transfer, ż eby zamó wił mi taksó wkę i ż e nie mam już gotó wki, potrzebuję taksó wki z automatem do kart kredytowych – teraz muszę oczywiś cie zapł acić , bo mó j opł acony przelew już wyjechał i prawdopodobnie już dotarł em na lotnisko, ponieważ minę ł o 45 minut od odbioru mojego transferu, wię c stracił em to...gdybym spó ź nił się na lot - był aby to katastrofa, ponieważ musiał em dostać się na NORMALNĄ izbę przyję ć i dalsze leczenie! . No to w koń cu zadzwonił po taksó wkę - przyjeż dż a, wsiadam, siadam i zgaduję co - ta taksó wka nie bierze kart kredytowych...Szczerze mó wią c, miał am ochotę po prostu pobiec nad ocean i utopić się , bo był am wyczerpana, z bó lu i wydawał o mi się , ż e ci ludzie, któ rzy pracują w hotelu, dosł ownie dobrze się tam bawią , bardzo zabawne jest stwierdzenie, ż e gł upi, ranny amerykań ski chł opiec w rozpaczy jest bardzo zabawny. W koń cu przyjechał a druga taksó wka, któ ra zabrał a karty kredytowe, dotarł em na lotnisko i na swó j lot - dzię ki ochroniarzom, któ rzy cią gle mnie przepuszczali przed kolejką!


Od upadku minę ł o już.2, 5 tygodnia, jestem już w domu, cał y czas odczuwam bó l, ale już w duż o lepszym stanie ducha. Przeszedł em operację , wł oż ono mi tytanowe pł ytki w ramię i mam nadzieję , ż e koś ci ponownie się zrosną i zagoją (dowiem się o tym przez okoł o 5 tygodni). Jeś li wszystko pó jdzie dobrze - czeka mnie DŁ UGA terapia, aby moje ramię wró cił o do jak najbardziej uż ytecznego stanu, nigdy nie bę dzie takie samo jak wcześ niej, ale z czasem i terapią ramię powinno wró cić do sprawnoś ci w 80-90%...

Skontaktował em się z hotelem już.2 tygodnie temu, proszą c przynajmniej o zwrot pienię dzy, ponieważ miał em jeszcze prawie 3 dni pobytu, a upadek nie był moją winą i jak dotą d po prostu milczą , w ogó le nie reagują...

Wię c,
- To zdecydowanie najgorsza rzecz, jakiej kiedykolwiek doś wiadczył em
- Jeś li wybierasz się do hoteli all-inclusive, szczegó lnie w krajach takich jak Dominikana – zachowaj szczegó lną ostroż noś ć , bo moż esz zostać poważ nie ranny – jesteś zdany na siebie
- Hotele Bahia Principe są do bani, wyraź nie widać , jak traktują swoich goś ci, gdy goś cie się wymeldują lub po wypadku – nie dbają o ciebie
Tłumaczone automatycznie z języka angielskiego. Zobacz oryginał