Okropny hotel. NIE RADZĘ

Pisemny: 19 grudzień 2020
Czas podróży: 10 — 18 grudzień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
To mó j pią ty raz na Dominikanie i zawsze wszystko był o dobrze, ze wszystkiego był am zadowolona. To mó j pierwszy raz w tym hotelu, problemy zaczę ł y się od samego począ tku. Zameldował em się w tym hotelu 10 grudnia w nocy. Zatrzymał em się na bardzo dł ugo. Nastę pnego dnia przychodzę z plaż y, nikt nie sprzą tał . Musiał em zadzwonić , ż eby przyjś ć i to zrobić . Strasznie poś cielili ł ó ż ko, dali napiwek sprzą taczce. Był a zł a i nieszczę ś liwa. Poś cielił a moje ł ó ż ko bez drugiego prześ cieradł a i nie weszł a do ł ó ż ka, wszystko wisiał o na podł odze. Najwyraź niej przynieś li brudny szlafrok poplamiony sokiem. Kawa i woda nie zawsze był y zapewnione, dopiero po wezwaniu do recepcji wszystko przynieś li. Rę czniki są wyprane, szare. W bufecie na plaż y herbatę podawano w brudnych kubkach, a woda był a sł ona, jakby wydobyta z oceanu i podgrzana. To po prostu okropne. Brudne naczynia nie został y zabrane, kelnerzy są leniwi.
Pewnego dnia z recepcji podjechali wieczorem do pokoju, ktokolwiek prowadził tą maszynę z jakiegoś powodu zaczą ł się ze mnie ś miać . I zaproponował spotkanie. Na plaż y jest cią gle gł oś na muzyka, przyleciał em posł uchać fal, a nie muzyki. Ponieważ jestem po operacji. Grasz to bardzo gł oś no każ dego dnia. Ostatnią kroplą był o to, ż e kilka dni temu na plaż y bardzo pijana para zaproponował a, ż e ​ ​ kupi od nich kokainę . Zaczą ł em do nich urazić , zaczę li krzyczeć . Dziś to się powtó rzył o. Zaczę ł am się ich bać , zaczę li krzyczeć . Przyszedł em do recepcji na naboż eń stwo w dniu 17.12. 2020, przy moim oś wiadczeniu siedział mę ż czyzna, zaczą ł mó wić „ty”, a nie „ty”. I powiedział : CO JEST ZE MNĄ PROBLEM. Pomagam schroniskom ze zwierzę tami i dzieć mi. Wszyscy mnie szanują . Dlaczego ten mę ż czyzna jest dla mnie taki niegrzeczny? To nie moja wina, ż e ​ ​ twó j hotel jest peł en wad. Jakie dział ania zostaną podję te wobec tego pracownika?
Stracił eś mnie jako klienta. Nikt nigdy nie był dla mnie tak niegrzeczny. Chcę go zwolnić . Zapł acił em do 23, dzisiaj wyjeż dż am tj. 5 nocy do przodu. Chociaż planował em przedł uż yć do 15 stycznia. Myś lał em, ż e jest tu ktoś , kto myś li gł ową . Jestem zszokowany sł owami mę ż czyzny na naboż eń stwie, nazywał się Fredi. Jakie ś rodki zostaną podję te? Wyjeż dż ają c, poszł am na recepcję , był.18 grudnia, i kazał am pracownikowi przepuś cić samochó d (ż eby zadzwonił po ochronę ), przyjechał po mnie kolega. Powiedział mi w niegrzeczny sposó b: Idź po serwis, nie chcę pomagać . Jestem po prostu w szoku! ! ! Przeprowadził em się tego dnia do innego hotelu. Tam nikt nie rozwią zuje problemó w. To okropne. Okropny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał