Wyjątkowa nieprzyjazność

Pisemny: 3 kwiecień 2012
Czas podróży: 25 luty — 6 marta 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Wyją tkowa nieprzyjaznoś ć
Garmisch-Partenkirchen, Haus Hohenzollern Hotel-Garni
Kierownik Larisa skarcił nas za przybycie do hotelu o 20:40, a nie od 14:00 do 18:00, chociaż ostrzegaliś my o godzinie przylotu samolotu. Pó ź niej zaż ą dał a 10 euro za przybycie có rki do naszego hotelu na 1 godzinę („bo przydał aby się jej dodatkowo woda i prą d”). Odmó wiliś my zapł aty. W odwecie poś cieli nie zmieniano ani razu na 11 dni; w cią gu ostatnich 7 dni rę czniki nie był y zmieniane i nie przeprowadzano sprzą tania (jak powiedział kierownik „wtedy muszę zaoszczę dzić pienią dze”). Po powrocie do domu odkryliś my, ż e bez naszej wiedzy kierownik zablokował.200 euro na naszym koncie karty. Przez telefon krzyczał a, ż e ​ ​ „za zł e zachowanie (odmó wił eś dopł aty dodatkowych 10 euro) mam prawo zablokować tę kwotę na miesią c”. Nasz wniosek: po raz pierwszy spotykamy się z taką postacią
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał