bardzo wygodne dla tych, któ rzy w ogó le nie znają miasta. Hotel ten znajduje się.100 metró w od gł ó wnego dworca kolejowego Hauptbahnhof, z któ rego wychodzi na pó ł noc. Do lotniska 12 minut pocią giem (S8 lub S9).
Pokoje są bardzo mał e. Te pokoje, któ re są pozycjonowane jako executive (podwó jne, ale z dodatkowymi udogodnieniami i wię kszym materiał em filmowym), w rzeczywistoś ci nie są takie - zwykł y „kawał ek kopiejki”. Co wię cej, nawet jeś li podczas rezerwacji zamó wił eś okreś lony rodzaj ł ó ż ka (tj. jedno podwó jne lub dwa osobne), nie jest faktem, ż e otrzymasz dokł adnie takie ł ó ż ko. Bę dziesz musiał udowodnić w recepcji, ż e potrzebujesz dokł adnie tego, o co prosił eś , a nie tego, co ONE zapewniają . Ró wnież w pokoju przy zameldowaniu (pokó j executive - gdzie szlafroki, kapcie, dodatkowe rę czniki, szampon, czajnik, kawa, herbata, kubki) są już wliczone w cenę...Znowu bę dziesz musiał POTWIERDZIĆ w recepcji aby to wszystko POWINNO BYĆ w pokoju, zgodnie z wcześ niej wydanym cennikiem wł asnego hotelu. Z westchnieniem: „Jeś li chcesz…” ze strony pracownikó w, to wszystko zostanie Ci dane. Moż na by pomyś leć , ż e ci wybredni goś cie wymyś lają te warunki, a nie hotel wlicza je z gó ry w koszt tego pokoju. JM....
Wię kszoś ć pracownikó w jest bardzo przyjazna, z wyją tkiem niektó rych pracownikó w w recepcji. A tych kilku pracownikó w (ich zachowanie) zdecydowanie robi ogromną ró ż nicę w negatywnej stronie w poró wnaniu z kilkoma pozytywami, któ re w ogó le moż na znaleź ć w tym hotelu...Z wł asnego doś wiadczenia i obserwacji innych goś ci mogę powiedzieć , ż e personel w recepcji raczej nie są chę tni do pracy. Gdy się spotkają , uś miechną się do ciebie sł odko, ale wtedy cał a uprzejmoś ć szybko zniknie. A jeś li zwró cisz się do nich z jaką ś skargą (jak szlafroki lub czajnik w pokoju, ale nie dostarczono, a nawet po prostu niedział ają cy pilot do telewizora), to generalnie stajesz się wrogiem numer 1. Na przykł ad musiał em zmień pilota z telewizora 3 razy...Wydali niedział ają cy, nawet nie zawracają c sobie gł owy sprawdzeniem co najmniej jednego z nich pod ką tem dział ania. Nawiasem mó wią c, bez pilota nie bę dziesz nawet mó gł normalnie oglą dać telewizji. podczas pierwszej wizyty w pokoju na ekranie telewizora bę dzie migać kolorowy napis „Szanowna Pani/Panie....Naciś nij OK, aby kontynuować ”. To poprosi Cię o podanie numeru pokoju z pł atną telewizją lub zrezygnowanie z usł ugi. Jeś li na sił ę przeł ą czysz telewizor za pomocą przyciskó w na samej obudowie, to co 3-5 minut nadal automatycznie przeł ą czy się na ten począ tkowy ekran powitalny...
I NAJWAŻ NIEJSZE - nawet jeś li zapł acił eś za pokó j z gó ry, pamię taj - przy zameldowaniu ZOSTANIESZ USUNIĘ TY Z CAŁ Ą KWOTĄ "GWARANCJI". CO NAJMNIEJ 250 EUR. I Ró b to po cichu. Na przykł ad, jeś li cena pokoju wynosi 213 euro za trzy dni, zostanie obcią ż one 255 euro z tej kwoty gwarancji. Na twoje zdziwione pytanie "Dlaczego? ! " po tym, jak pienią dze zostaną już pobrane z konta, odpowiemy ze sł odkim uś miechem, ż e jest to zapł ata za ewentualne straty, któ re moż esz wnieś ć do hotelu… I ż e ta kwota od razu zostanie zwró cona na Twoje konto jak wychodzisz z hotelu. ALE! Ż adne dokumenty w tym zakresie nie zostaną Pań stwu przekazane pod ż adnym pretekstem. I te pienią dze nie zostaną szybko zwró cone i nie jest faktem, ż e w ogó le zostaną zwró cone. Na przykł ad ja jeszcze czekam. . . I to pomimo tego, ż e co kilka dni wysył am im fax w tym celu, ż eby nie zapomnieli. Nawiasem mó wią c, najlepiej wyjaś nić wszystkie kontrowersyjne punkty po niemiecku, ponieważ . Nawet personel nie mó wi zbyt dobrze po angielsku. Nie bę dę rozmawiać o innych ję zykach. . .
Nie ma zaleceń i nie moż e być . Jeś li nie chcesz cał kowicie zrujnować swojego pobytu we Frankfurcie, nigdy, przenigdy nie postaw stopy w InterSityHotel Frankfurt przy Poststrasse 6.
Nawiasem mó wią c, w pogoni za kwestią finansową . Jeś li zapł acił eś za ten hotel z gó ry, pod jakimkolwiek pretekstem, zaż ą daj przynajmniej jakiegoś dokumentu na ten rachunek. NIGDY nie wyś lą Ci czeku, ale odpiszą faksem (od n-tego razu, jak się okazał o po raz trzeci), ż e pł atnoś ć został a dokonana – ZOSTAŁ A ZAPŁ ACONA. To wł aś nie ta linia (w przypadku braku czeku) oszczę dzi Ci pł acenia za pokó j DWUKROTNIE! Trzy razy pró bowali mnie oskarż yć . Dwukrotnie się udał o (wł aś ciwie sama opł ata za pokó j i ta „gwarancyjna” kwota). Za trzecim razem nie pozwolił em im tego zrobić . Wychodzą c zapytano mnie, czy korzystam z mini-baru (swoją drogą bardzo ską pe - 2 wody, 2 soki, 2 piwa) i pł atnej telewizji. Po mojej negatywnej odpowiedzi uś miechnę li się do mnie sł odko i.... wystawili rachunek za 94 euro! I tu znowu MUSIAŁ EM Udowodnić , ż e mó j numer już od dawna jest w cał oś ci opł acony (tutaj ten faks z drobnym dodatkiem ZAPŁ ACIŁ jest bardzo potrzebny! ), ż e zabrali ode mnie kwotę gwarancyjną , ż e ja nie korzystał em z pł atnych usł ug, ż e jadł em ś niadanie i nie jadł em w tym hotelu. Potem powiedzieli mi (z ż alem z powodu utraconej szansy na zarobienie pienię dzy): „Przepraszam, wystą pił bł ą d”. I puś cili się w spokoju. A ja jeszcze czekam na te 255 euro "gwarancje"....... .