Jedyne, co pasował o do reklamy, to lokalizacja hotelu. Tydzień pobytu w hotelu w Apartamencie Delux, a takż e wszystkie wycieczki z osobistym przewodnikiem samochodem był y pł atne w miejscu zamieszkania.
Spotkaliś my się z przedstawicielem firmy, jest on ró wnież kierowcą , naszym był ym rodakiem, któ ry znoś nie mó wi po czesku.
Po kró tkiej rozmowie mię dzy naszym przedstawicielem a kierownikiem hotelu doś ć szybko się rozgoś ciliś my. Kierownik wyjaś nił tylko, ż e pokó j jest u nas zarezerwowany do 19 wrześ nia, a wyjazd planujemy 18 wrześ nia wieczorem.
Liczba: wystarczają ca iloś ć stę chł ego powietrza w pokoju, w każ dym pokoju jest wbudowana klimatyzacja. ale… w sypialni nie da się go wł ą czyć . dlatego zapach z kuchni restauracji natychmiast uderza w nos. Okno otwierał o się tylko w duż ym pokoju, a w sypialni klamki okienne znajdował y się na zewną trz (niezwykł e, prawda? ), dodatkowo wą ski wspó lny balkon biegł wzdł uż okien sypialni na cał ej podł odze, wię c trzeba był o zachować zasł ony ciasno narysowany. Zasł ony w sypialni są pię kne, podwó jnie haftowane i z duż ą tł ustą plamą .
Pralnia: korzystał em z tej usł ugi, podobnie jak wiele razy w hotelach na tym poziomie. Wszystko został o zwró cone pię knie zapakowane. Mię dzy innymi wyprał am bluzkę z aplikacją kryształ kó w Swarovskiego, nosił am ją przez 5 lat, sama wyprał am w maszynie do pisania i wyprasował am, był a jak nowa. Ale kiedy wyją ł em go z paczki w Jekaterynburgu, był em sparaliż owany. W ogó le nie był o aplikacji! gdyby nie był o 1-2 dż etó w, nie powiem ani sł owa, ale JAK trzeba był o prać i prasować , ż eby zł uszczyć CAŁ Ą aplikację ?
Ś niadanie: za nocleg ze ś niadaniem zapł aciliś my z gó ry w biurze podró ż y. I byliś my zaskoczeni, ż e w restauracji nie ma standardowego ekspresu do kawy. Kawę zaoferował nam kelner, któ ry przygotował ją w ekspresie za barem. A jednocześ nie wystawić czek na kawę.1040 koron. Wyobraź sobie nasz stan, takie pł atne ś niadanie......Samo ś niadanie był o codziennie takie samo i mał y wybó r. Jajka sadzone i smaż one kieł baski, a takż e 2-3 rodzaje sera oraz trochę niedojrzał ych owocó w. Po ponownym zamó wieniu kawy w restauracji po poł udniu, znó w doszliś my do kompletnego nieporozumienia: teraz kawa kosztował a 108 koron za 2 filiż anki.
Stan lekkiego stresu szybko wygł adził y przyjemne wycieczki z doskonał ym przewodnikiem oraz zakupy przyjemnych pamią tek.
Nadszedł dzień wyjazdu. W recepcji dostaliś my wydruk rachunku za usł ugi, z któ rych korzystaliś my: pranie, kawę w restauracji i mini barze, a takż e… koszt ś niadania. Razem 13.000 koron.
Znajomoś ć.10 angielskich sł ó w nie wystarczył a, aby poradzić sobie z podwó jną opł atą za ś niadanie. Mą ż podpisał czek, ale tylko kierownik wystawił tam już kwotę.47 491 koron. W szoku na 3 godziny przed odlotem czekaliś my na kierowcę , za poś rednictwem któ rego mogliś my zadać nam pytania: o zapł atę za ś niadanie i dlaczego z rachunkiem na 13 tys. wystawiono nam czek na zapł atę na wszystkie 4.491 koron.
Kierownik bez wahania wyjaś nił , ż e to jakaś awaria komputera, któ ra zapomniał a wpisać nas na listę pł atnych ś niadań . A rachunek na kwotę.47 tys. koron wyjaś nił , ż e po prostu wskazał a cał kowitą kwotę noclegu z usł ugami.........
Nasz przedstawiciel okreś lił , ile menedż er wypł acił w tej chwili z karty. Wyjaś nił a, ż e na począ tku przekazał a do banku dane na 1.000 koron, ale operacja jeszcze się nie zakoń czył a i natychmiast zwró cił a 8 000 koron i wypisał a nam czek na tę ogromną kwotę dla naszych informacji. Zabraliś my wszystkie dokumenty i wydruki i polecieliś my do domu. W domu, w oddziale banku, nakleili wydruk wszystkich transakcji na tej karcie.
Kierownik hotelu 5*, z wprawą profesjonalnego oszusta, wycofał z naszej karty 4.491 koron, a kiedy zdał a sobie sprawę , ż e nie zostawimy tej sprawy tak po prostu, zwró cił a 4.666 koron.
Byli w szoku przez 2 dni.