Obrzydliwy

Pisemny: 30 lipiec 2017
Czas podróży: 23 — 27 lipiec 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Rozliczenie poszł o gorzej. W niedzielę jedyna dziewczyna w recepcji, Aleksandra Khrmova, odmó wił a zameldowania pomimo wcześ niejszej rezerwacji. Powiedział a, ż e ​ ​ nie widział a pł atnoś ci. Zaproponował , ż e pokaż e jej dokumenty przez telefon, ona odmó wił a, powiedział a, ż e ​ ​ Wi-Fi w ogó lnodostę pnych pomieszczeniach hotelu nie dział a z powodu zmiany dostawcy. Odmó wił a wpuszczenia mnie do pokoju, w któ rym podobno był o Wi-Fi, ponieważ znowu nie był o pł atne. Zaproponował a, ż e ​ ​ pó jdzie do kawiarni w deszczu i zł apie tam internet. Zaproponował a, ż e ​ ​ zapł aci w euro, odmó wił a, bo przy 500 nie miał a reszty. Zaproponował a, ż e ​ ​ pojedzie do centrum, okoł o 10 km i przesiadka. Zapytana, dlaczego należ y wpł acić cał ą kwotę z gó ry, odpowiedział a, ż e ​ ​ mają takie zasady. Odmó wił em wezwania kierownictwa, ż eby nie przeszkadzać w niedzielę . Dł ugo odmawiał a podania swojego nazwiska, bo nie był a zobowią zana! Odmó wił a przyję cia pł atnoś ci tylko za pierwszy dzień z powodu "problemó w z systemem rezerwacji". Wszystko to trwał o pó ł torej godziny.
Potem w koń cu wzię ł a depozyt w wysokoś ci 500 euro i rozliczył a się.
W pokojach nie ma Wi-Fi - jeden bar na pię ć . Wszyscy siadają na dole w foyer lub na korytarzach i ł apią . Poś ciel nie był a zmieniana przez cztery dni. Brak klimatyzacji, na dole pocią gu i tramwaju, hał as jest straszny. Parking jest pł atny, choć nie jest wskazany na stronie. Ś niadanie wliczone jest w bufet, ale pomidory był y tylko raz na 4 dni. Podczas deszczu w ś rodku bufetu podczas ś niadania na podł ogę kapie wiadro z sufitu, a obok niego napis „Uwaga na mokro”.

Personel jest nieprzyjazny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał