Symbolem hotelu jest dziurawe prześcieradło

Pisemny: 17 październik 2008
Czas podróży: 18 — 25 wrzesień 2008
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Ja i mó j mą ż zatrzymaliś my się w tym hotelu (William Hotel) we wrześ niu/paź dzierniku 2008 r. na podró ż poś lubną . Nie odczuwali szczegó lnego entuzjazmu.
Globalną wadą (z naszego punktu widzenia) są przeciekają ce prześ cieradł a, któ re został y dla nas rozł oż one z godną pozazdroszczenia wytrwał oś cią , a na bardzo sł uszną proś bę o ich wymianę zaproponowano nam… OBRUS ze stoł u. Co wię cej, został a przywieziona do naszego pokoju!! ! ! Obietnice dziewczyny w recepcji, aby poprawić sytuację (rano, wraz z przybyciem specjalnej osoby odpowiedzialnej za prześ cieradł a, poszewki na koł dry i rę czniki) pozostał y tylko obietnicami, nawet nie zadał a sobie trudu, aby ostrzec resztę personelu . Dopiero po 2 nocach prześ cieradł a był y wymieniane na zacerowane (ponad 20 szwó w), a po kolejnych 2 nocach znó w na dziurawe, choć tym razem z mał ymi, wrę cz zgrabnymi dziurami.
Szczerze mó wią c, do tego momentu mó j mą ż i ja nigdy nie spotkaliś my się z taką postawą i taką poś cielą (bardziej sito). Zastanó w się nad celem naszej podró ż y, aby ocenić stopień urazy.

Dodatkowo niedogodnoś ci to: brak znajomoś ci ję zyka rosyjskiego przez pracownikó w (choć wię kszoś ć z nich mó wi dobrze po angielsku), brak gó rnego oś wietlenia, brak wę ż a pod prysznicem, bardzo mał e pomieszczenia, grzechoczą cy tramwaj pod oknem , oraz brak narzuty na ł ó ż ku.
Na plus, hotel jest w dobrej lokalizacji, a ś niadanie jest dobre.
Jeś li po przeanalizowaniu otrzymanych informacji nadal zdecydujesz się na pobyt w tym miejscu, zalecamy rozwią zywanie problemó w bezpoś rednio z wł aś cicielem (dokł adniej z wł aś cicielem) hotelu, ponieważ jest to jedyny sposó b na rozwią zanie problemu problem.
* Nawiasem mó wią c, jeś li w przypadku wcześ niejszego wyjazdu na wycieczkę , potrzebujesz ś niadania na wynos, to musisz ostrzec obsł ugę wieczorem poprzedniego dnia. Jeś li mimo ostrzeż enia pracownicy odmó wią podania ś niadania na wynos, administracja hotelu jest zobowią zana do zwrotu pienię dzy. Niestety my też musieliś my sobie z tym poradzić : (
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał