Ś rodki był y normalne, odpowiadają ce 3 ***, w ł azience ł apaliś my MOCRITZ codziennie, rę czniki zmieniano tylko 1 raz na 8 nocy, z jedzeniem ogó lnie "RUPA", chociaż w PRADZE nie ma problemó w z jedzeniem! Ś niadanie zaczyna się o 7-30, ao 7-45 nic ! ! ! A przecież na korytarzu posadzka jest wył oż ona kaflami, jak szalona ciotka przyjechał a do Pragi w szpilkach, to sł ychać ją już na Rynku Starego Miasta.
… Już ▾
Ś rodki był y normalne, odpowiadają ce 3 ***, w ł azience ł apaliś my MOCRITZ codziennie, rę czniki zmieniano tylko 1 raz na 8 nocy, z jedzeniem ogó lnie "RUPA", chociaż w PRADZE nie ma problemó w z jedzeniem! Ś niadanie zaczyna się o 7-30, ao 7-45 nic ! ! ! A przecież na korytarzu posadzka jest wył oż ona kaflami, jak szalona ciotka przyjechał a do Pragi w szpilkach, to sł ychać ją już na Rynku Starego Miasta. OGÓ LNIE staraj się nie dać się zł apać na przynę tę naszych wycieczek..........!! ! !
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Dzień dobry. Byliś my w Pradze od 02.01. 11 do 09.01. 11. Wraż enia na temat hotelu pozostał y doś ć kontrowersyjne. Podczas zakupu wycieczki nigdzie nie znalazł em informacji o tym hotelu, prawdopodobnie w zwią zku z tym powstał o najwię cej niezadowolenia..
… Już ▾
Dzień dobry.
Byliś my w Pradze od 02.01. 11 do 09.01. 11. Wraż enia na temat hotelu pozostał y doś ć kontrowersyjne. Podczas zakupu wycieczki nigdzie nie znalazł em informacji o tym hotelu, prawdopodobnie w zwią zku z tym powstał o najwię cej niezadowolenia....Zacznę od dnia przyjazdu:
02.01 przyjechaliś my normalnie, weszliś my do hotelu i pierwsze wraż enie był o dobre: mał a przytulna recepcja, rosyjski administrator. ALE podczas rejestracji okazał o się , ż e konieczne był o pozostawienie kaucji w wysokoś ci 2000 rubli (lub ró wnowartoś ć w innej walucie), ta kaucja jest gwarancją , ż e nie bę dziemy palić w pokoju (HA! Kto bę dzie palił w pokoju 3x4 mkw ?? ? ). Wchodzimy do pokoju. W pokoju jest gorą co (dobrze, w koń cu zima! ), potem cią gł e rozczarowania: brudny, odrapany dywan, zepsuta suszarka do wł osó w, niezamykają ce się drzwi od prysznica. kabina, zepsuta rama ł ó ż ka, apogeum był brak internetu i rosyjskiej telewizji w pokoju (a pó ź niej jakiejkolwiek telewizji w ogó le). W tym celu na stole leż ał tata z informacją dla goś ci:
1. Za zabrudzone rę czniki kara 40 euro
2. Zmiana rę cznikó w 4 dnia, a poś cieli 7 dnia! W razie potrzeby za 20-30 euro bę dą to robić czę ś ciej.
3. Za korzystanie z urzą dzeń elektrycznych (ż elazko, czajnik elektryczny) grzywna w wysokoś ci 100 euro. W zamian oferują prasowanie 1 rzeczy samemu - 20 euro.
I mał y P. S. od administracji hotelu: za zepsute rzeczy administracja sama ustala wysokoś ć odszkodowania.
Tego samego wieczoru poprosiliś my o naprawienie najpotrzebniejszych rzeczy: zepsutego ł ó ż ka i suszarki do wł osó w. Suszarka otrzymał a zapasową , ł ó ż ko w ogó le nie był o naprawione.
03.01 Ś niadanie. Czas ś niadania od 07-30 do 09-30. Przyjeż dż amy o 08-30. Na ś niadanie: jajecznica, kieł baski, pieczywo, plastry sera i szynki, dwa rodzaje jogurtu i musli (miseczki z nimi są otwarte), 2 rodzaje sokó w oraz kawa z herbatą . Z tej listy moż na był o jeś ć tylko sery, jajecznicę i jogurt, reszta był a bardzo niejadalna, ekspres do kawy się zepsuł....
Wieczorem po wycieczce wracamy do hotelu i pytamy: kiedy otwarty jest bar? (Naprawdę chciał em herbaty i kawy). Administrator sugeruje, aby pasek zaczą ł dział ać od 20-00 do ostatniego klienta. Podoba się . Barowy zestaw napojó w nie jest ś wietny: herbata, kawa, 2 rodzaje piwa butelkowego.
04.01 Ś niadanie: ekspres do kawy nie dział a ponownie. Nie jesteś my w hotelu cał y dzień - dzień poszedł dobrze. Wieczorem mą ż poszedł na kawę do baru, nocny portier siedział w nim i pił z kolegą , wię c odmó wił nalewania kawy....był zaję ty. . .
05.01 Przyjeż dż amy na ś niadanie o 09-00. Był o jedno (!!! ! ) jajecznica i jedna porcja jogurtu. Został em gł odny, prawdopodobnie dlatego poszedł em poskarż yć się portierowi. Grzecznie mnie wysł uchali, a potem poinformowali, ż e tak pó ź no nie ma co spać (w ogó le kto wstał pierwszy - to i kapcie) ! ! ! Ta odpowiedź mi nie wystarczył a i poprosił em o telefon do kierownika. Ten pan wyraził myś l, ż e nie ma co rezerwować najtań szego hotelu w Pradze, a potem ż ą dać obsł ugi, chociaż nie wyszliś my od najniż szej ceny… tym bardziej, ż e tak nie był o.
W trakcie potyczki ten rozhisteryzowany czł owiek zagroził , ż e zadzwoni na policję , na co zgodziliś my się z wielką chę cią , ale on jej tak nie wezwał , a my już chcieliś my być zwią zani, poza tym nieprzyjemnie jest tego sł uchać : „gdyby wszystko w tym hotelu był o takie, kosztował oby wię cej i nie był oby Cię tutaj”
Zgadzam się , to nieprzyjemne, gdy mó wią ci takie rzeczy za twoje pienią dze, zwł aszcza te znaczne.
Hotel był zarezerwowany we wrześ niu. . . odpoczywał od 02 do 09 stycznia 2011, jak wiadomo mieliś my wybó r, jednak o warunkach bytowych w tym hotelu nigdzie nie był o wiadomo.
PS w tym dniu wymieniliś my zepsutą suszarkę do wł osó w, naprawiliś my drzwi prysznicowe. kabiny i zmieniane rę czniki! Wyglą da na to, ż e rę ce nie dosię gł y ł ó ż ka....
Pozostał e dni minę ł y bez chmur: zaczę liś my wstawać wcześ niej, administracja hotelu był a uprzejma. W dniu wyjazdu kaucja został a nam zwró cona, ponieważ . nie paliliś my, nie brudziliś my rę cznikó w i ogó lnie staraliś my się zachować ostroż noś ć .
Byliś my w Pradze od 02.01. 11 do 09.01. 11. Wraż enia na temat hotelu pozostał y doś ć kontrowersyjne. Podczas zakupu wycieczki nigdzie nie znalazł em informacji o tym hotelu, prawdopodobnie w zwią zku z tym powstał o najwię cej niezadowolenia....Zacznę od dnia przyjazdu:
02.01 przyjechaliś my normalnie, weszliś my do hotelu i pierwsze wraż enie był o dobre: mał a przytulna recepcja, rosyjski administrator. ALE podczas rejestracji okazał o się , ż e konieczne był o pozostawienie kaucji w wysokoś ci 2000 rubli (lub ró wnowartoś ć w innej walucie), ta kaucja jest gwarancją , ż e nie bę dziemy palić w pokoju (HA! Kto bę dzie palił w pokoju 3x4 mkw ?? ? ). Wchodzimy do pokoju. W pokoju jest gorą co (dobrze, w koń cu zima! ), potem cią gł e rozczarowania: brudny, odrapany dywan, zepsuta suszarka do wł osó w, niezamykają ce się drzwi od prysznica. kabina, zepsuta rama ł ó ż ka, apogeum był brak internetu i rosyjskiej telewizji w pokoju (a pó ź niej jakiejkolwiek telewizji w ogó le). W tym celu na stole leż ał tata z informacją dla goś ci:
1. Za zabrudzone rę czniki kara 40 euro
2. Zmiana rę cznikó w 4 dnia, a poś cieli 7 dnia! W razie potrzeby za 20-30 euro bę dą to robić czę ś ciej.
3. Za korzystanie z urzą dzeń elektrycznych (ż elazko, czajnik elektryczny) grzywna w wysokoś ci 100 euro. W zamian oferują prasowanie 1 rzeczy samemu - 20 euro.
I mał y P. S. od administracji hotelu: za zepsute rzeczy administracja sama ustala wysokoś ć odszkodowania.
Tego samego wieczoru poprosiliś my o naprawienie najpotrzebniejszych rzeczy: zepsutego ł ó ż ka i suszarki do wł osó w. Suszarka otrzymał a zapasową , ł ó ż ko w ogó le nie był o naprawione.
03.01 Ś niadanie. Czas ś niadania od 07-30 do 09-30. Przyjeż dż amy o 08-30. Na ś niadanie: jajecznica, kieł baski, pieczywo, plastry sera i szynki, dwa rodzaje jogurtu i musli (miseczki z nimi są otwarte), 2 rodzaje sokó w oraz kawa z herbatą . Z tej listy moż na był o jeś ć tylko sery, jajecznicę i jogurt, reszta był a bardzo niejadalna, ekspres do kawy się zepsuł....
Wieczorem po wycieczce wracamy do hotelu i pytamy: kiedy otwarty jest bar? (Naprawdę chciał em herbaty i kawy). Administrator sugeruje, aby pasek zaczą ł dział ać od 20-00 do ostatniego klienta. Podoba się . Barowy zestaw napojó w nie jest ś wietny: herbata, kawa, 2 rodzaje piwa butelkowego.
04.01 Ś niadanie: ekspres do kawy nie dział a ponownie. Nie jesteś my w hotelu cał y dzień - dzień poszedł dobrze. Wieczorem mą ż poszedł na kawę do baru, nocny portier siedział w nim i pił z kolegą , wię c odmó wił nalewania kawy....był zaję ty. . .
05.01 Przyjeż dż amy na ś niadanie o 09-00. Był o jedno (!!! ! ) jajecznica i jedna porcja jogurtu. Został em gł odny, prawdopodobnie dlatego poszedł em poskarż yć się portierowi. Grzecznie mnie wysł uchali, a potem poinformowali, ż e tak pó ź no nie ma co spać (w ogó le kto wstał pierwszy - to i kapcie) ! ! ! Ta odpowiedź mi nie wystarczył a i poprosił em o telefon do kierownika. Ten pan wyraził myś l, ż e nie ma co rezerwować najtań szego hotelu w Pradze, a potem ż ą dać obsł ugi, chociaż nie wyszliś my od najniż szej ceny… tym bardziej, ż e tak nie był o.
W trakcie potyczki ten rozhisteryzowany czł owiek zagroził , ż e zadzwoni na policję , na co zgodziliś my się z wielką chę cią , ale on jej tak nie wezwał , a my już chcieliś my być zwią zani, poza tym nieprzyjemnie jest tego sł uchać : „gdyby wszystko w tym hotelu był o takie, kosztował oby wię cej i nie był oby Cię tutaj”
Zgadzam się , to nieprzyjemne, gdy mó wią ci takie rzeczy za twoje pienią dze, zwł aszcza te znaczne.
Hotel był zarezerwowany we wrześ niu. . . odpoczywał od 02 do 09 stycznia 2011, jak wiadomo mieliś my wybó r, jednak o warunkach bytowych w tym hotelu nigdzie nie był o wiadomo.
PS w tym dniu wymieniliś my zepsutą suszarkę do wł osó w, naprawiliś my drzwi prysznicowe. kabiny i zmieniane rę czniki! Wyglą da na to, ż e rę ce nie dosię gł y ł ó ż ka....
Pozostał e dni minę ł y bez chmur: zaczę liś my wstawać wcześ niej, administracja hotelu był a uprzejma. W dniu wyjazdu kaucja został a nam zwró cona, ponieważ . nie paliliś my, nie brudziliś my rę cznikó w i ogó lnie staraliś my się zachować ostroż noś ć .
Tak jak
Lubisz
• 1
Był o bardzo przytulnie, dopó ki nie pojawił się tam „rosyjski” personel, podobno wł aś ciciel. Zawsze był y zaplanowane sprzą tanie dywanó w, Czesi siedzieli w barze, a atmosfera był a dokł adnie w Pradze. Nie trzeba jednak wymieniać tego, co się stał o.
… Już ▾
Był o bardzo przytulnie, dopó ki nie pojawił się tam „rosyjski” personel, podobno wł aś ciciel. Zawsze był y zaplanowane sprzą tanie dywanó w, Czesi siedzieli w barze, a atmosfera był a dokł adnie w Pradze. Nie trzeba jednak wymieniać tego, co się stał o. Dziś hotel wyraź nie umiera: wykł adzina bł aga o sprzą tanie, meble są stare, ś ciany fajnie by był o umyć . Bardzo skromne ś niadania, rosyjskoję zyczna obsł uga i goś cie z był ego ZSRR. Opró cz kaucji - 50 euro, jest też ogł oszenie o rzadkiej zmianie rę cznikó w, jeś li chcesz codziennie - dopł acaj! Podsumowują c, lepiej poszukać innego hotelu w okolicy, dzię ki Bogu, jest ich wiele.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz
Dzień dobry. Byliś my w Pradze od 02.01. 11 do 09.01. 11. Wraż enia na temat hotelu pozostał y doś ć kontrowersyjne. Podczas zakupu wycieczki nigdzie nie znalazł em informacji o tym hotelu, prawdopodobnie w zwią zku z tym powstał o wię kszoś ć niezadowolenia.
… Już ▾
Dzień dobry. Byliś my w Pradze od 02.01. 11 do 09.01. 11. Wraż enia na temat hotelu pozostał y doś ć kontrowersyjne. Podczas zakupu wycieczki nigdzie nie znalazł em informacji o tym hotelu, prawdopodobnie w zwią zku z tym powstał o wię kszoś ć niezadowolenia....Zacznę od dnia przyjazdu: 02.01 przyjechaliś my normalnie, wchodzimy do hotelu i pierwsze wraż enie jest dobre: mał a przytulna recepcja, rosyjski administrator. ALE podczas rejestracji okazał o się , ż e konieczne był o pozostawienie kaucji w wysokoś ci 2000 rubli (lub ró wnowartoś ć w innej walucie), ta kaucja jest gwarancją , ż e nie bę dziemy palić w pokoju (HA! Kto bę dzie palił w pokoju 3x4 mkw. ?? ? ). Wchodzimy do pokoju. W pokoju jest gorą co (dobrze, w koń cu zima! ), potem cią gł e rozczarowania: brudny, odrapany dywan, zepsuta suszarka do wł osó w, niezamykają ce się drzwi od prysznica. kabina, zepsuta rama ł ó ż ka, apogeum był brak internetu i rosyjskiej telewizji w pokoju (a pó ź niej jakiejkolwiek telewizji w ogó le). W tym celu na stole znajdował się folder z informacjami dla goś ci: 1. Za zabrudzone rę czniki kara 40 euro2. Zmiana rę cznikó w 4 dnia, a poś cieli 7 dnia! W razie potrzeby za 20-30 euro bę dą to robić czę ś ciej. 3. Za korzystanie z urzą dzeń elektrycznych (ż elazko, czajnik elektryczny) grzywna w wysokoś ci 100 euro. W zamian oferują prasowanie 1 rzeczy samemu - 20 euro. I mał y PS od administracji hotelu: za zepsute rzeczy administracja sama okreś la wysokoś ć odszkodowania. Tego samego wieczoru poprosiliś my o naprawienie najpotrzebniejszych rzeczy: zepsutego ł ó ż ka i suszarki do wł osó w. Suszarka otrzymał a zapasową , ł ó ż ko w ogó le nie był o naprawione. 03.01 Ś niadanie. Czas ś niadania od 07-30 do 09-30. Przyjeż dż amy o 08-30. Na ś niadanie: jajecznica, kieł baski, pieczywo, plastry sera i szynki, dwa rodzaje jogurtu i musli (miseczki z nimi są otwarte), 2 rodzaje sokó w oraz kawa z herbatą . Z tej listy moż na był o jeś ć tylko sery, jajecznicę i jogurt, reszta był a bardzo niejadalna, zepsuł się ekspres do kawy....Wieczorem po wycieczce wracamy do hotelu i pytamy: kiedy otwarty jest bar? (Naprawdę chciał em herbaty i kawy). Administrator sugeruje, aby pasek zaczą ł dział ać od 20-00 do ostatniego klienta. Podoba się . Barowy zestaw napojó w nie jest ś wietny: herbata, kawa, 2 rodzaje piwa butelkowego. 04.01 Ś niadanie: ekspres do kawy nie dział a ponownie. Nie jesteś my w hotelu cał y dzień - dzień poszedł dobrze? . Wieczorem mą ż poszedł na kawę do baru, gdzie nocny portier siedział i pił z przyjacielem, wię c odmó wił nalania kawy....zaję ty powiedzieć...05.01 Przyjeż dż amy na ś niadanie o 09-00. Był o jedno (!!! ! ) jajecznica i jedna porcja jogurtu. Został em gł odny, prawdopodobnie dlatego poszedł em poskarż yć się portierowi. Grzecznie mnie wysł uchali, a potem poinformowali, ż e tak pó ź no nie ma co spać (w ogó le kto wstał pierwszy - to i kapcie) ! ! ! Ta odpowiedź mi nie wystarczył a i poprosił em o telefon do kierownika. Ten pan wyraził myś l, ż e mó wią , ż e nie ma nic, aby zarezerwować najtań szy hotel w Pradze, a nastę pnie zaż ą dać usł ugi, chociaż nie wyszliś my od najniż szej ceny. . . zwł aszcza, ż e nie był a. W trakcie potyczki ten rozhisteryzowany czł owiek zagroził , ż e zadzwoni na policję , na co zgodziliś my się z wielką chę cią , ale on jej tak nie wezwał , a my już chcieliś my być zwią zani, poza tym nieprzyjemnie jest tego sł uchać : „Gdyby wszystko w tym hotelu wyglą dał o, kosztował oby wię cej, a Ciebie by tu nie był o” Zgadzam się , to nieprzyjemne, jak mó wią Ci takie rzeczy za Twoje pienią dze, zwł aszcza te znaczne. Hotel został zarezerwowany we wrześ niu. . . odpoczywał od 02 do 09 stycznia 2011. , jak wiadomo, mieliś my wybó r, jednak nie był o gdzie dowiedzieć się o warunkach ż ycia w tym hotelu. PS W tym dniu wymieniono nam zepsutą suszarkę do wł osó w, naprawiono drzwi prysznicowe. kabiny i zmieniane rę czniki! Rę ce nie dosię gł y ł ó ż ka....Pozostał e dni minę ł y bez chmur: zaczę liś my wstawać wcześ niej, administracja hotelu był a uprzejma. W dniu wyjazdu kaucja został a nam zwró cona, ponieważ nie paliliś my, nie poplamiliś my rę cznikó w i ogó lnie staraliś my się zachowywać jak najstaranniej.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
Tak jak
Lubisz