Ładny hotel, ale kilka skarg?

Pisemny: 18 grudzień 2019
Czas podróży: 5 — 15 grudzień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 6.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
Szybkie zameldowanie, codzienne sprzą tanie, zmiana rę cznikó w i szlafrokó w, mił a obsł uga z pewnymi wyją tkami, dobre procedury, moż liwoś ć zmiany obiadu na obiad do woli z obiadokolacją , szybki internet.
W niektó rych pokojach jest zimno mimo klimatyzacji, wieczorami w basenie nieprzyjemny zapach, obrzydliwe poduszki, w restauracji co drugi raz dosyć jedzenia - czasem dobre, czasem po prostu obrzydliwe. Trzeba kilkakrotnie poczekać i przypomnieć o suchych racjach, a i tak zapomnieć .
W jego urodziny nie był o najmniejszego ś ladu uwagi, a dzień pó ź niej kierownik pogratulował publicznie w restauracji innemu goś ciowi. Wyobraź sobie, jak bardzo czuł em się w tym momencie zraniony. Był bym zdenerwowany, gdyby nikomu nie gratulowano, ale taka dyskryminacja jest bardzo obraź liwa i mó wi o oboję tnoś ci na ludzkie uczucia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał