nie polecam

Pisemny: 6 grudzień 2019
Czas podróży: 29 listopad — 5 grudzień 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Ten hotel jest już drugi raz. I rozczarowany.
Poł oż enie hotelu to tylko plus, jest cisza, spokó j, maksymalnie 15 minut spacerkiem do ź ró deł .
Room service - codzienne sprzą tanie, zmiana poś cieli raz w tygodniu (! ), rę czniki - 2 razy. Nie ma ż adnych skarg na sprzą tanie.
Wi-Fi w pokojach jest sł abe, w holu ł apie się lepiej. Telewizor ma 5 rosyjskich programó w, w wię kszoś ci nierozrywkowych.

Leczenie i zabiegi - wraż enie, ż e po prostu rozdzielają zabiegi, nie zastanawiają c się nad tym, czy moż na je ł ą czyć . Doktor Vladislav Polivka jest niegrzeczny i niewykształ cony, najwyż szy czas przejś ć na emeryturę!! ! ! Zró b miejsce dla bardziej uważ nych lekarzy! Wszyscy nasi są siedzi hotelowi (w tym ja) skarż yli się na chamstwo, nieprzyjemny humor (jak: iś ć na cmentarz i zapytać , na co zginę li? - itp. humor), wymuszenie (za przepis zaż ą dał.150 koron, nawet od kogo zapł acił leczenie! ) Procedury był y ł atwo anulowane lub zrzucano winę na innego lekarza, któ ry go zastą pił i któ ry wydawał się przyjmować wszystkie wizyty wedł ug pacjentó w. Nonsens.
Procedury, któ re pani Katya umieś cił a w swoim harmonogramie, był y ze sobą niezgodne (na przykł ad 2 ką piele i basen w kolejnoś ci, jedna po drugiej. Nie bierze się pod uwagę obcią ż enia serca). A gł ó wny kontyngent to starsi ludzie z wł asnymi problemami. W koń cu zapł acili za leczenie i powinni otrzymać leczenie wysokiej jakoś ci, zgodnie ze swoim stanem zdrowia. A co otrzymujemy? Niegrzecznoś ć lekarza, chamstwo personelu medycznego, podejrzewam, ż e jako specjaliś ci albo nie mają poziomu, na jaki się podają , albo po prostu nie ukoń czyli studió w.
Posił ki - tak, stó ł ekonomiczny, ale pracownicy stoł ó wki starają się jak najlepiej - uprzejmi, uprzejmi, zawsze zaspokoją potrzeby hotelowych pacjentó w. Wielkie podzię kowania dla personelu jadalni, zwł aszcza Moniki i Very. Wcześ niej był a tam Natasza, bardzo dobra osoba, ale niestety zrezygnował a. Szkoda.
Zabiegi - mogę tylko pozytywnie mó wić o Alenie (drenaż limfatyczny, ką piel z dwutlenkiem wę gla, termoterapia itp. ), Sonya (masaż , masaż wodny), ms na pneumopunkcji (tzw. zastrzyki gazowe). Są naprawdę pracownikami sł uż by zdrowia i specjalistami. Uwaga, uprzejmoś ć , indywidualne podejś cie do każ dego pacjenta. Reszta pozostawia wiele do ż yczenia.
Powiedziano mi, ż e zmienił o się kierownictwo hotelu. Nie wiem, czy to prawda, ale był o jeszcze gorzej.
A w przyszł ym roku na pewno pojadę do innego hotelu.
Nie mogę polecić tego hotelu. Czeka na Ciebie rozczarowanie
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał