Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

Personel hotelowej jadalni to faszyści

Pisemny: 13 luty 2013
Czas podróży: 1 — 7 luty 2013
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Hotelowy lekarz nie zapewnia wszystkich wymaganych procedur, jeś li w cią gu dwó ch tygodni wymagane są.34 zabiegi, to maksymalnie 32. I do nikogo nie skontaktujesz się i nie bę dziesz przesł uchiwał . W jadalni pracują naziś ci, któ rzy nieustannie zaglą dają Ci do ust i liczą , ile zjadł eś . Zupeł nie nie znają zasad etykiety - przywitaj się , ż ycz dobrego apetytu, uś miechu, jak w innych hotelach - nie znają takiej normy zachowania w stosunku do ludzi, któ rzy cię karmią . Na zabiegach są dobre, mił e pielę gniarki, ale stoł ó wka to zepsute wakacje i na co dzień obrzydliwy nastró j.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał