Cztery gwiazdki klasa ekonomiczna

Pisemny: 16 wrzesień 2018
Czas podróży: 2 — 13 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 7.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
PLAŻ A Lokalizacja w stosunku do plaż y jest naprawdę ś wietna. ALE dla tak wielu hoteli ta plaż a jest wyraź nie mał a. Do tego 90% jego powierzchni zajmują pł atne leż aki, a „na gapę ” z wł asnymi parasolami i poś cielą muszą być „uprzejmi i uważ ni na siebie”, jak w tramwaju. Wię c publiczna plaż a jest tylko formalnie. Urlopowicze w 5-gwiazdkowych hotelach pierwszej linii są starannie uł oż eni w stosy na trawnikach należ ą cych do hoteli przylegają cych do plaż y.
Sama plaż a z drobnym piaskiem jest niesamowita. ALE ponieważ palenie nie jest na nim zabronione, jest zaś miecone niedopał kami papierosó w (okoł o tuzina na metr kwadratowy). Wydaje się , ż e raz w tygodniu piasek jest przesiewany, ale to wystarczy tylko na jeden dzień .
Zgodnie z nomenklaturą HOTEL jest zbliż ony do 4-gwiazdkowego. Pracownicy recepcji są wspaniali. Na przykł ad dostał am nowy rę cznik bez mó wienia, zamiast jakoś znikną ć z pokoju. POKOJE podzielone są na "bez widoku na morze" iz nim. Mieliś my "bez", ale zostaliś my oszukani, bo usadowiliś my się na pierwszym pię trze z balkonem okoł o 10 m2 show". (Szczegó lne wraż enie zrobił y White Roses w ję zyku angielskim).

Zachwyceni takim luksusem poprosiliś my o powró t do klasy ekonomicznej. Nowy pokó j okazał się jeszcze lepszy od poprzedniego i ku naszemu zdziwieniu morze z balkonó w obu pokoi widać był o dokł adnie tak samo, a w cią gu dnia sł oń ce praktycznie nie pojawiał o się w oknie. Najsł abszym punktem jest CZYSZCZENIE. Dno wanien w ł azienkach jest szare. Sprzą taczka powiedział a, ż e ​ ​ nie podano im niezbę dnych ś rodkó w czyszczą cych. Podł ogi w korytarzach, któ re są sł abo oczyszczone z piasku plaż owego, są uderzają ce. Zaró wno pokoje jak i korytarz sprzą tane są bez odkurzaczy. Okulary w pokoju, w któ rym nas przeniesiono, był y brudne. Umeblowanie w pokojach przycią ga tylko trzy gwiazdki. Od czterech tylko czajnik elektryczny. To prawda, ż e ​ ​ liczba rę cznikó w nie jest ograniczona. W pokojach nie ma telefonó w. Ł yż ki do zakł adania butó w.
FOOD w zasadzie odpowiada 4 gwiazdkom. Co prawda nie ma gotowania omletó w i naleś nikó w w obecnoś ci klienta, a rogaliki nie do koń ca. Oczywiste jest, ż e w hotelu z tysią cem pokoi nie da się tego zapewnić . Z jakiegoś powodu soki wlewa się do 100-gramowych shotó w, a jeden z ekspresó w do kawy ma filiż anki, ale nie ma spodkó w. Ale najgorsze jest wino. Jeś li nie masz opcji „all inclusive”, za kieliszek likieru zostaniesz oszukany 3.5 euro. Ta sama iloś ć wina w pobliskim sklepie kosztował a 3 razy taniej. Dzię ki Bogu mieliś my HB i nie ucierpieliś my za zmarnowane pienią dze. Podczas kolacji dla HB wszystkie napoje są pł atne, w tym woda. Jednak lody są zawsze dostę pne. Z jakiegoś powodu na ś niadanie nie podaje się owocó w. Jednocześ nie gruszki i nektarynki (? ) są cał kowicie niejadalne. Moż esz obgryzać jabł ka z gł odu.
Szalona cena za INTERNET - 10 euro za dzień . W kawiarni naprzeciw piwo za 2 euro gratis internet (niestety niezbyt stabilny)
Generalnie widać , ż e kierownictwo stara się utrzymać odpowiedni poziom, ale to duż o oszczę dza. Jednak ł atwo się do tego przystosować , a ogó lne wraż enie jest korzystne dla solidnej sió demki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał