Oszuści! Czyste oszustwo!

Pisemny: 12 może 2018
Czas podróży: 9 — 14 może 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 3.0
Moja recenzja dotyczy raczej operatora. Najpierw operator oszukał lot i pró bował zrzucić wszystko na linię lotniczą , ale w rzeczywistoś ci okazał o się , ż e operator BIBLIO GLOBUS przenió sł nasz lot na inny lot i tym samym straciliś my dzień odpoczynku. Operator odmó wił odszkodowania. Oszustwo zostanie zgł oszone. Po drugie, jest duż o nieprawdziwych informacji o hotelu, Wi-Fi jest pł atne, darmowe tylko w recepcji w promieniu nie wię kszym niż.10 metró w. Hotel nie jest gotowy pod wzglę dem infrastruktury, choć jest otwarty, ale to, co widać na zdję ciach, któ re pokazują nowe wykoń czenie, tego jeszcze nie ma. Dzisiaj jest 12.05. 18. Po raz pierwszy zobaczył em hotel bez wody pitnej, wzię liś my posił ki HB. W pokoju nie ma wody, cał y czas starają się ją sprzedawać w barach, dopiero po ś cisł ym wskazaniu, ż e woda powinna być darmowa, dają ją . Poza tym reszta przypomina tani hotel 3*. Postanowił em odpoczą ć na Cyprze, nigdy nie był em. Zdał em sobie sprawę , ż e nie ma tu nic do roboty za takie pienią dze. Turcja na all inclusive odpoczywał aby tydzień , ale tu za te pienią dze 4 dni. Co do reszty przeczytaj poprzednią recenzję , potwierdzam wszystko, tak jest.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał