Pierwszy naleśnik jest grudkowaty, czyli ukradł mi "kaplicę"

Pisemny: 11 sierpień 2015
Czas podróży: 29 lipiec — 5 sierpień 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Piszę tę recenzję odwoł ują c się do wraż eń moich i mojego mę ż a, odpoczywaliś my od 29.07. 15 do 05.08. 15.
Hotel został wybrany na kró tki czas, gł ó wne wymagania to - cicha i spokojna lokalizacja (bę dziemy odpoczą ć od zgieł ku), blisko morza, ś niadanie i oczywiś cie cena.
Wybraliś my hotel i polecieliś my.
Po raz pierwszy odwiedziliś my Cypr, wielokrotnie spę dzaliś my wakacje w Turcji, kilka razy w Egipcie i Gruzji. Jest z czym poró wnywać , ale morza nie da się poró wnać ani z Turcją , ani z Egiptem – morze to bajka.
Każ dy ma swoje wł asne wyobraż enie o Cyprze. Ale pozwó l, ż e opowiem ci o hotelu.

Cypryjczycy teraz też mają kryzys, skoro poł owa wczasowiczó w to Rosjanie, potem w zwią zku z ostatnimi wydarzeniami (a zwł aszcza w tym roku) spadł y, $ wzrosł y i teraz nie każ dego stać na Cypr.
A wię c o Hotelu Captain Pier - pokoje są jak 3*, to normalne, to nawet apartament - w peł ni wyposaż ona kuchnia.
Widok z okna jest przepię kny - morze. Plaż a jest dobra, ale to zasł uga miasta.
Jeś li chodzi o obsł ugę - STRASZNA, ł ó ż ko nigdy nie był o zmieniane przez cał y pobyt, rę czniki - raz i potem zapytał em, pokojó wka na począ tku odmó wił a, ale potem zajrzał a do mojego notatnika i nadal stwierdził a, ż e ​ ​ ​ ​ na naszym pokoju był y kreski na 4 dni, ale raczył je zmienić .
Mydł a nie ma w pokoju, weź wł asne.
Ś niadanie. . . Nie był o bufetu, ani ś niadania kontynentalnego. Wszystko tak był o. Pytają , czego chcesz - jajecznicy lub jajecznicy, kieł basek lub bekonu i to wszystko. Przyniosą to, co wybierzesz + kilka kawał kó w sera, margaryny, kilka kawał kó w arbuza i melona. Zapytana o warzywa został am odesł ana do sklepu – pomidory kupił am najpierw za 0.6 euro, a potem 1.7 euro za kg. Miał am doś ć jedzenia, ale mó j mą ż dogonił tosty, tam jest samoobsł uga, jak kawa i herbata.
Ale najpię kniejsza czekał a na mnie pod koniec wakacji. Wyszliś my z hotelu w ś rodę rano, no oczywiś cie w nocy przed odebraniem walizki. . . - i znajduję , raczej nie znajduję zegarka. W histerii schodzę na recenzję , gdzie Antonisa (jest wł aś cicielem, a administratorem i tylko pracownikiem - kryzys) już nie ma i staram się wyjaś nić sytuację jego asystentowi, na co otrzymuję odpowiedź ż e jednego zegarka nie moż na zgubić , coś innego był oby stracone.

Rano czekamy na Antonisa, rozmawiamy z nim, ale wysył a do naszego pokoju sł uż ą cą , a ona szuka mojego zegarka, jakbym zwariował i sam nie mogę go znaleź ć . Po nieudanych poszukiwaniach staram się przekazać , ż e zegarek znikną ł z pokoju, a gdyby to był napad, zabraliby cał ą kosmetyczkę , a nie tylko jeden zegarek. Na co otrzymuję odpowiedź od asystentki, któ ra potrzebował a moich „kaplic”, są zegarki i droż sze za 2.000 $. To cał e wraż enie reszty.
Moje rekomendacje:
nie zabieraj ze sobą ulubionych i drogich rzeczy;
w ż adnym wypadku nie zostawiaj klucza w recepcji, jest dziedziniec;
nie jedz w restauracjach - zostaliś my oszukani, kup chleb, sery, hummus, warzywa i wino w sklepie, a obiad gwarantowany;
zarezerwuj samochó d z wyprzedzeniem, inaczej dostaniesz G****;
nie jedź na wycieczki, ale weź samochó d;
weź kostkę mydł a;
. . . i wracaj z dobrym nastrojem i wspaniał ymi wraż eniami
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał