Brak bezpieczeństwa w hotelu?

Pisemny: 8 czerwiec 2021
Czas podróży: 23 może — 5 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my od 23 maja do 5 czerwca jako rodzina 2 osó b dorosł ych i 2 dzieci (3 i 8 lat). W nocy z 30 na 31 maja mię dzy godziną.00:00 a 03:00 zostaliś my okradzeni w naszym pokoju hotelowym podczas snu. Poszliś my spać o 0:00, okoł o 3:00 obudził em się i chciał em sprawdzić godzinę na moim smartfonie, ale nie mogł em go znaleź ć na szafce nocnej, gdzie go zostawił em od wieczora. Pó ź niej, gdy obudziliś my ż onę , nie znaleź liś my jej smartfona, smartfona i tabletu dziecię cego, zegarka na rę kę , torby plaż owej zawierają cej dwa gogle plaż owe i wszystkiego, co dla pani drobiazg, w przypadku mojego smartfona był Tinkoff Karta debetowa banku. Po przejś ciu do recepcji pró bowali zadzwonić na moje i mojej ż ony numery telefonó w, ale nie był y dostę pne. Nastę pnie poprosili recepcję , aby wezwał a policję . Przybyli policjanci zbadali pokó j, z moich sł ó w sporzą dzili protokó ł , spis skradzionych przedmiotó w ze wskazaniem producenta/modelu z przybliż onym wskazaniem kosztu, dane mojego paszportu zagranicznego. paszporty, adres domowy, tel. numery, adres e-mail Poczta.
Ró wnież w protokole poprosił em o wskazanie, ż e drzwi balkonowe w pokoju hotelowym nie zamykają się dobrze i w razie potrzeby moż na je otworzyć z zewną trz (rozmawialiś my o tym z administracją hotelu). Tekst protokoł u został mi przetł umaczony przez przedstawiciela hotelu, po czym został podpisany przeze mnie i przedstawiciela hotelu. Orientacyjny koszt wyrzą dzonej szkody to 1700 €. Potem zadzwonił em do bankó w i firmy komó rkowej z oś wiadczeniem o zablokowaniu karty, usł ugach bankowoś ci internetowej i kartach SIM. Wię c zostaliś my bez wszelkich ś rodkó w komunikacji i Internetu.


O 9:3.31 maja spotkaliś my się z kierownikiem hotelu, któ ry ró wnież przeprowadził z nami wywiad na temat tego, co się wydarzył o i wartoś ci skradzionych przedmiotó w. Poza tym powiedział em mu, ż e sama sytuacja jest bardzo straszna, bo co by się stał o, gdyby któ reś z nas się obudził o. Powiedział , ż e spró buje nam pomó c. Przeniesiono nas do innego pokoju.

01.06 kierownik hotelu nie mó gł podać ż adnych zrozumiał ych informacji.
Przewodnik touroperatora „Anex Tour” (+35794205307 Alexander) okazał nam oboję tnoś ć i nie udzielił ż adnej pomocy. Zwró cił em się o pomoc do biura podró ż y, przez któ re wykupiliś my wycieczkę , aby wysł ali proś bę do organizatora wycieczek Anex Tour. Odpowiedzieli, ż e wysł ali list do organizatora wycieczek, a takż e zaznaczyli w liś cie, ż e przewodnik jest oboję tny.

02.06 kierownik hotelu był nieobecny w hotelu. W recepcji nie otrzymaliś my ż adnych informacji, przewodnik pozostawał na uboczu.

03.06 pró bował porozmawiać z kierownikiem hotelu, ale powiedział , ż e bę dzie rozmawiał tylko przez przewodnika. Przewodnik pojawił się w hotelu dopiero o 15:00. Wyjaś nił , ż e hotel nie czuje się winny, a my sami jesteś my za wszystko winni. Mó wię przewodnikowi, aby powiedział kierownictwu hotelu, ż e przede wszystkim nie zapewnili nam bezpieczeń stwa, co doprowadził o do tego, co się stał o.
Ogó lnie rzecz biorą c, znaleź liś my się w beznadziejnej sytuacji, liczą c do koń ca, ż e ​ ​ administracja hotelu wynagrodzi nam przynajmniej czę ś ć , nie mó wią c już o zadoś ć uczynieniu moralnym. Nikt nawet nas nie przeprosił.

W dniu 04.06 zł oż yliś my wniosek do konsulatu Rosji na Cyprze.

W hotelu nie ma kamer CCTV, absolutnie ż adnych zabezpieczeń , w hotelu zawsze są obcy, któ rzy nie mają nic wspó lnego z hotelem.

Nie mieszczą się na pię trach, ponieważ hotel nie jest ogrodzony i jest ł atwy dostę p do balkonó w pierwszego pię tra.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał