Brak szacunku dla Rosjan

Pisemny: 22 październik 2016
Czas podróży: 13 — 22 październik 2016
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 3.0
Przyjaciele!
Odpoczywamy z synem w hotelu Agapinor w gó rach. Pafos Cypr, zgodnie z pakietem Tez Tour.
Po poł udniu 21.10. 16 w holu kelner o imieniu Ivan zaczą ł być niegrzeczny i niegrzeczny.
W odpowiedzi otrzymał em rozsą dną uwagę : przestań być niegrzeczny i idź do pracy, pilnuj swoich spraw.
Chwycił się i nie pozwolił otworzyć jednej z zasł on w oknie.
Zaczę li być niegrzeczni w mieszanym ję zyku angielsko-lokalnym.
Nic nie demontuj.
Skontaktował em się z recepcją . Dziewczyna, któ ra mó wi po rosyjsku zaczę ł a wstawiać się za nim, ż e ma skromną pensję , zadzwoń do swojego touroperatora.

Kelner nie dał za wygraną , podszedł do recepcji i zaczą ł na mnie pę dzić , stał się jeszcze bardziej niegrzeczny i niegrzeczny. Ż e nawet inny recepcjonista, któ ry nie mó wił po rosyjsku, staną ł mię dzy nami i pró bował przemó wić do kelnera, nazywają c go Ivanem.
Przyszedł przedstawiciel Tez Tour, usł yszał o aferze i znikną ł na tył ach hotelu. Co mogł a zrobić?
Recepcjonistka mó wią ca po rosyjsku powiedział a, ż e ​ ​ teraz zadzwoni do wł aś ciciela hotelu, a on to zał atwi.
Poprosił a mnie, ż ebym usiadł i poczekał.
Powiedział em jej, ż e jeś li nie zostaną mnie przeprosine, zaż ą dam wymiany hotelu.
„Poczekaj i usią dź ” trwał o dł ugo. Ani wł aś ciciel hotelu nie zareagował , ani kelner nie przeprosił , ani przedstawiciel Tez Tour nie pojawił się . Musiał em spakować swoje rzeczy i wyjś ć z pokoju.
Sob, czekał em do 0 rano. Brak reakcji.
Gburowaty kelner chodzi cał y wieczó r i wynioś le spoglą da w naszym kierunku. Myś lę , ż e nawet nie zauważ ył.
Jak stał o się jasne, hotel Agapinor nie jest nastawiony na wspó ł pracę z Rosjanami z Rosji.
W Rosyjskim Centrum Informacji Turystycznej powiedziano nam, ż e hotele przyjmują ce Rosjan z Rosji muszą mieć personel mó wią cy po rosyjsku.
Tutaj od 15 do 0 rano nikt inny nie pokazał nam zasad przyzwoitoś ci.
Przenieś liś my się z holu, obsł uga wł oż ył a nasze rzeczy do przedsionka bagaż owego.
Oddaliś my klucze do pokoju.
Nie zabroniono nam jeś ć . Toaleta dla nas jest teraz tylko na pię trze jadalni.
W rezultacie czę ś ć naszych wakacji został a dla nas zepsuta. Kelner jest zachwycony. Personel Agapinor jest spokojny. Rosjanie nie są tu szanowani.
Recepcjonistka wieczorem nie mó wi po rosyjsku.
Ś lepy zauł ek?
Proszę o przeprowadzenie ś ledztwa, sfilmowanie nagrania z kamery wideo - jak niegrzeczny i niegrzeczny, kelner grozi i prawie wpada w bó jkę.

Proszę o zobowią zanie hotelu Agapinor do zwrotu kosztó w utraconych wakacji i zrekompensowania szkó d moralnych za chamstwo i kpiny „usią dź , poczekaj”.
Czekamy od 15:00. Teraz jest 0 w nocy. Mieszkamy teraz w foyer.
Dmitrij Borodin

Przyjaciele!
Odpoczywa z synem w hotelu w gó rach Agapinor. Paphos, Cypr na zorganizowaną wycieczkę TEZ Tour.
Dzień.21. 10.16 w holu był niegrzeczny i niegrzeczny kelner o imieniu Ivan.
Otrzymane w odpowiedzi na rozsą dny punkt: przestań być niegrzeczny i idź do pracy, wykonuj swoją pracę.
Chwycił i nie pozwolił otworzyć jednej z zasł on w oknie.
Zaczą ł być niegrzeczny w ję zyku angielskim - w lokalnym ję zyku.
Nic nie widzisz.
Zapytał em w recepcji. Dziewczyna mó wią ca po rosyjsku zaczę ł a wstawiać się za nim, ż e ma skromną pensję , zadzwoń do swojego touroperatora.
Kelner nie dał za wygraną , podszedł do recepcji i zaczą ł na mnie pę dzić , stał się jeszcze bardziej niegrzeczny i niegrzeczny. Nawet inny czł onek recepcji, któ ry nie mó wi po rosyjsku, był mię dzy nami i pró bował przemó wić do kelnera, nazywają c go Ivanem.
Przyszedł przedstawiciel TEZ Tour, usł yszał o aferze i znikną ł w gł ę bi hotelu. Co mogł a zrobić?
Dziewczyna w recepcji mó wi po rosyjsku, powiedział , ż e zadzwoni do wł aś ciciela i zrozumie.
Poproszony usią ś ć i czekać.
Powiedział em jej, ż e jeś li nie bę dę przeprosiny, zaż ą dam wymiany hotelu.
"Poczekaj i usią dź " trwał o dł ugo. Ani wł aś ciciel hotelu nie odpowiedział , ani kelner nie przeprosił , ani przedstawiciel TEZ Tour nie jest widoczny. Musiał em się spakować i wyjś ć z pokoju.
Siedzieliś my i czekaliś my do 0 nad ranem. Nie był o odpowiedzi.

Szynka kelnerska idzie cał ą noc iz dumą spoglą da w naszym kierunku. Myś lę , ż e nawet komentarz nie.
Jak się okazał o hotel Agapinor nie był przeznaczony do wspó ł pracy z Rosjanami z Rosji.
Rosyjskie centrum informacji turystycznej powiedziano nam, ż e hotele zabierają Rosjan z Rosji, muszą mieć personel, wyjaś niony w ję zyku rosyjskim.
Ale mają c od 15 do 0 godzin w nocy, nikt nie wykazywał zwykł ej przyzwoitoś ci.
Przenieś liś my się z holu holu naszych rzeczy, któ re personel umieś cił w przedsionku na bagaż.
Klucze do pokoi, któ re mijaliś my.
Na obiad nie wtrą caliś my się . Toaleta dla nas jest teraz tylko na pię trze jadalni.
Efekt - zepsuliś my wakacje. Kelner zwycię ż a. Personel Agapinor spokojny. Rosyjski nie jest szanowany.
Wieczorny administrator nie mó wi po rosyjsku.
Ś lepy zauł ek?
Proszę zbadać , usuną ć wejś ciową kamerę wideo - jak niegrzecznie i niegrzecznie, groż ą c i prawie rzuca się do walki z kelnerem.
Proś ba o zobowią zanie hotelu Agapinor do zwrotu kosztó w utraconego wypoczynku oraz zrekompensowania krzywdy moralnej za niegrzecznoś ć i zastraszanie „siedź i czekaj”.
Czekam 15 godzin dziennie. Teraz 0 rano. Mieszkamy teraz w holu.
Dmitrij Borodin
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał