Przeciętny hotel ze złą obsługą?

Pisemny: 23 wrzesień 2019
Czas podróży: 13 — 20 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Wraż enie hotelu był o nieprzyjemne. Strona hotelu zawiera zdję cia tylko nowych budynkó w i pokoi w nich. Nic im nie powiem. Wylą dowaliś my w starym budynku, któ ry od dawna nie był remontowany. Drzwi na balkon nie zamykają się w zasadzie, lodó wka zepsuł a się drugiego dnia. Prawda został a naprawiona od razu. Po chwili ż ona zauważ ył a, ż e ​ ​ sprzą taczki weszł y do ​ ​ kosmetyczki, nalał y tam wody micelarnej i czegoś jeszcze i nalał y jakiś szampon. Na proś bę butelka wody (przybył a w nocy) był a odpowiedź - kup w barze. W efekcie okazał o się , ż e otwiera się dopiero rano. Z rozrywki dla dziecka tylko basen. Jedzenie był o przecię tne, nie byliś my gł odni, ale nie był o duż ej ró ż norodnoś ci. Szczegó lnie rzadko z rybami, co jest dziwne. Jednym sł owem jest wiele negatywnych punktó w. Zdecydowanie nie polecam!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał