Koszmar jedzenia!

Pisemny: 1 październik 2021
Czas podróży: 16 — 26 wrzesień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 9.0
Po przyjeź dzie usiedliś my szybko! Lobby wyglą da reprezentacyjnie!
Pokó j wymaga remontu. W szafie pó ł ki przeznaczone na ubrania był y zatkane deskami. Musiał em „wyjś ć ” w zależ noś ci od sytuacji i poszukać wieszakó w i rozł oż yć ubrania tam, gdzie to moż liwe! Problem został rozwią zany nastę pnego dnia.
Klimatyzacja zepsuł a się.4 dni przed wyjazdem. W tym przypadku problem został rozwią zany ró wnież nastę pnego dnia!
W ł azience spotkał em karalucha!
W przedostatni dzień zaczę ł y się problemy ze ś wiatł em w ł azience. Problem został rozwią zany doś ć szybko!
Na ogó ł sztab starał się jak najszybciej udać na spotkanie. Czasem pojawiał a się „bariera ję zykowa”, ale w tym przypadku personel starał się jak najbardziej pomó c!

Lokalizacja hotelu jest doskonał a. Blisko plaż y Nissi (doskonał e). W pobliż u przystanek autobusowy. Moż esz dojechać do centrum i do najbliż szych osiedli!
I gł ó wny minus! ODŻ YWIANIE!! !
To rodzaj koszmaru.
Zatrzymaliś my się na 10 dni od 16.09. 21 do 26.09. 21. Cał y okres ś niadania był taki sam. Ż adna z potraw nigdy się nie zmienił a.
Z ryb był y tylko dwa rodzaje czegoś niezrozumiał ego. Zmienił y się tylko sosy. Nadal jesteś my nad morzem. Zawstydzony.
Gł ó wnie mię so i nie najsmaczniejsze. Wiele potraw w ogó le nie ma smaku!! !
I najciekawsza sał atka z owocó w morza! ! ! Są to sał ata, pomidory i paluszki KRAB (owoce morza). Zdję cie poniż ej. Hań ba, a sał atki w ogó le to zupeł nie inna historia. Trzy miski tych samych skł adnikó w z dodatkiem gdzieś sera, gdzieś orzechó w itp.
Desery to solidne musy i galaretki.
Nie ma ró ż norodnoś ci owocó w. Arbuz i melon nie mają smaku.
Och, i napoje! Herbata i kawa, zaró wno w pokoju, jak iw jadalni są STRASZNE. Tanie torebki herbaty Dilmah. A kawa w ogó le jest czymś nieznanym. Jedyną rzeczą był o to, ż e na ś niadanie był ekspres do kawy i moż na był o wypić cappuccino. Zabrano go na obiad i kolację .
Napoje wynoszono na zamó wienie. Moż na był o się spodziewać wody i kawy do koń ca kolacji. W kuchni wystę puje krytyczny niedobó r personelu.
Przeką ski mię dzy posił kami, mó j mą ż i ja ignorowaliś my. To niebezpieczne dla ż oł ą dka.
Có ż , najwię kszym problemem jest woda.
Dla dwó ch osó b dziennie wydawano litrową butelkę . I to tylko dla tych, któ rzy są na „All Inclusive”. Reszta musi poczekać na deszcz, no lub iś ć do sklepu.
Nie wró cimy ponownie. Nie warte twoich pienię dzy! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał