Zapamiętaj wszystko

Pisemny: 26 wrzesień 2012
Czas podróży: 18 — 19 listopad 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Kuba, Hawana, hotel TRYP HABANA LIBRE to począ tek naszej podró ż y, któ ra obejmował a wizyty na Kubie i Meksyku, a począ tek trzeba powiedzieć niezbyt udany.
Przyję cie. Po przyjeź dzie do hotelu w recepcji był a mał a kolejka (okoł o 5 par), ale my staliś my w tej kolejce przez godzinę . Od razu przypomniał em sobie czasy sowieckie i cią gł e kolejki po wszystko. Kolejne wydarzenia coraz wyraź niej przypominał y „szufelkę ”. Dla tych, któ rzy szczegó lnie tę sknią za tamtymi czasami - zapraszamy do tego hotelu. Sam proces rejestracji trwa okoł o 15 minut, na recepcji jest dwó ch administratoró w, ale tylko jeden zajmuje się wszystkimi pytaniami, któ ry rozlicza się i zmienia walutę oraz odpowiada na wszystkie inne pytania. Drugi administrator tylko od czasu do czasu odwraca uwagę pierwszego od jego pracy kilkoma pytaniami i potrzebą szukania artykuł ó w. Procedura rejestracji w hotelu jest tak nieracjonalna, ż e ​ ​ nie da się jej nawet opisać . Mał y dotyk.
Ankietę , któ rą należ y wypeł nić przy zakwaterowaniu w hotelu, moż na uzyskać wył ą cznie po skontaktowaniu się z administratorem (w ż adnym razie nie wcześ niej), wię c traci się czas na wypeł nienie tej ankiety bezpoś rednio w recepcji, któ ra w tym czasie jest obserwują c, jak to wypeł niasz. 80% danych z kwestionariusza paszportu, któ ry jest nastę pnie kopiowany (dlaczego dwie kartki papieru z prawie takimi samymi danymi? ) i tak dalej. itp. Ale jak się okazuje, to dopiero począ tek. Po przejś ciu przez wszystkie krę gi piekł a, w koń cu dostaliś my upragniony klucz i poszliś my do pokoju. Jakie był o nasze zdziwienie, gdy po otwarciu pokoju zobaczyliś my w nim parę , któ ra stał a przed nami w kolejce w recepcji. Wszyscy musieliś my zejś ć na dó ł do recepcji i wyjaś nić administratorowi, ż e nie chcemy mieszkać w tym samym pokoju. Po kolejnych 15 minutach zmienili nam klucze (na szczę ś cie nie zmusili nas do przepisania ankiety). Myś lisz, ż e nas przeprosili? Ale go tam nie był o! Po co?

Po prostu wzruszyli ramionami, ale nic nie powiedzieli. W koń cu się zadomowiliś my. Bardzo chciał o mi się zjeś ć , ale mają c na uwadze nasze doś wiadczenia, musieliś my czekać.25 minut i nagle pojawił y się niespodziewane są siadki. Odeszł o.
Numer. Nę dzny. Wszystko jest odrapane, nie ś wież e. Prysznic był ledwo wł ą czony, a woda wylewał a się z niego we wszystkich kierunkach, ale nie tam, gdzie był a potrzebna. Wydaje się , ż e peł ne poczucie „deja vu” powró cił o do lat 80. , 90. ubiegł ego wieku. Rę czniki są szare (od urodzenia był y biał e), poplamione. Jedyny plus to widok z pokoju (panorama Hawany i widok na zatokę ). Robi wraż enie. Korytarze w hotelu są zalane smugami.
Ś niadanie. Bufet. A potem czekał a nas niespodzianka w postaci kolejki do wejś cia do sali restauracyjnej (choć ję zykiem nie okazuje się być restauracja – stoł ó wka). I tak jak w „szufelce” ta kolejka dla niektó rych wcale nie jest kolejką , tych niektó rych tak po prostu wpuszczono na halę , a pozostał ych - w liczbie w jakiej ludzie wyszli z hali.
Generalnie, pró bują c dostać się na ś niadanie, straciliś my okoł o 20 minut. W holu tej placó wki stoją wiklinowe fotele, któ re sugerują poduszkę na mię kki punkt, ale iloś ć poduszek kategorycznie nie zgadza się z iloś cią krzeseł ( bardzo trudno jest usią ś ć na krześ le bez poduszki, lepiej stać ) . Dlatego już w hali trzeba zaczą ć polowanie na poduszkę , a nastę pnie z czcią chronić ją przed pró bami tych samych myś liwych. Jedzenie jest jak jedzenie na bufecie, ale z jakiegoś powodu uczucie jakiegoś brudu nie opuś cił o. Kolejka po jajecznicę lub jajecznicę , robioną na Twoich oczach z wybranymi przez Ciebie skł adnikami (standardowa usł uga ś niadaniowa we wszystkich resortach) jest po prostu niesamowita (czas spę dzony okoł o 30 minut). Ale przede wszystkim uderzył a mnie szczerze kiepska (przepraszam, ale nie ma innego sposobu, aby to nazwać ) kawa. Ale to jest Kuba!

W przyszł oś ci na wycieczkach iw Olgino piliś my ś wietną kawę , ale w hotelu ten pomyj nie ma nazwy (krzyk duszy kawosza).
Posł owie. Z tego hotelu i obsł ugi nie należ y wycią gać wnioskó w na temat cał ej Kuby! Jest bardzo dziwna, ale to też jest pię kne! W Holguin widzieliś my zupeł nie inny poziom obsł ugi i jakoś ci hotelu. I był pod wraż eniem! Chociaż w Olgino był o doś ć nudno, nawet dla mnie z mił oś cią do spokoju to miejsce jest po prostu ś wietne na aklimatyzację i przejś cie do innej strefy czasowej (poł oż ył em się spać o 21-00 i wiecie na pewno, ż e nie tę sknił em wszystko). A w Hawanie lepiej poszukać innego hotelu.

Ż yczymy mił ego wypoczynku i niezapomnianych wraż eń !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар