The Shanhaitian Resort Sanya Autograph Collection 5*– Opinie

4
Ocena 6.010
na podstawie
4 opinii
Hotel należący do sieci hotelowej Marriott Hotels & Resorts, otwarty w 2017 roku, składa się z jednego 23-piętrowego budynku. Całkowita powierzchnia terytorium wynosi 51 600 m2. Hotel położony jest bezpośrednio nad brzegiem morza, ale nie ma dostępu do plaży, goście mogą korzystać z publicznej piaszczystej plaży, która znajduje się 1,5 km od hotelu, po drugiej stronie ulicy. Obiekt nie zapewnia transferu na plażę. Brak plaży rekompensuje bliskość hotelu do infrastruktury miejskiej. Goście hotelu mogą korzystać z części infrastruktury i basenów sąsiedniego hotelu Marriott Dadonhai. Nowoczesne przestronne pokoje, piękne tereny i wysokie standardy obsługi gości Marriott. Polecany dla wszystkich kategorii turystów ceniących bliskość infrastruktury miasta.Więcej →
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 9.0
Mieszkaliś my w hotelu na począ tku paź dziernika. W zasadzie wszystko nam odpowiada, zaró wno jedzenie jak i pokó j. Pokó j znajdował się na 7 pię trze, w tym czasie prowadzono prace remontowe. Okna je przeoczył y. Hał as nie był szczegó lnie silny, zasł ony był y grube, a kucia niewiele był o sł ychać . … Już ▾ Mieszkaliś my w hotelu na począ tku paź dziernika. W zasadzie wszystko nam odpowiada, zaró wno jedzenie jak i pokó j. Pokó j znajdował się na 7 pię trze, w tym czasie prowadzono prace remontowe. Okna je przeoczył y. Hał as nie był szczegó lnie silny, zasł ony był y grube, a kucia niewiele był o sł ychać . Rano do hotelu przyjeż dż a stado mał p, bardzo ciekawie je obserwować . Nie ma specjalnych problemó w z obsł ugą , jedyne, ż e nigdy nie zmieniali dla nas poś cieli i zapomnieli dać rę cznikó w plaż owych. Zeszliś my do recepcji i wyjaś niliś my gestami, weszliś my do pokoju, a tam był y ł aź nie, nastę pnego ranka zmienili je u samych sprzą taczy. Nie wolno nam zapominać , ż e odpoczynek na wyspie jest skierowany przede wszystkim do Chiń czykó w, a nie do Rosjan. Dlatego nikt cię nie poliza. Wię c wszyscy są przyjaź ni. W zasadzie to nam się podobał o. Nie oczekuj specjalnej pomocy od przewodnika, jej zadaniem jest wybicie pienię dzy na wycieczki, któ re są.2 razy droż sze niż ceny niezależ nych podró ż y. Przestudiowaliś my fora, zabraliś my mapę na lotnisku i pojechaliś my. Reszta mi się podobał a. Chodź my ponownie. Na wakacje z mał ymi dzieć mi hotel nie jest dobrze poł oż ony, bę dzie się mę czył chodzenie, w zależ noś ci od tego, któ re dzieci. W Anapa szliś my 30 minut na plaż ę , tutaj normalnie zajmuje to 10-15 minut dla osoby dorosł ej (do Intime). Okolica jest bardzo pię kna, najlepsza w tej zatoce. Nie ma obiektó w rozrywkowych, Chiń czycy po prostu nie wiedzą , jak to zrobić , na plaż y jest karaoke.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 13 lat wstecz
Ocena 5.0
Ogó lne wraż enia są negatywne. Tł umacze w hotelu są dobrzy, ale jeś li spró bujesz się bez nich wytł umaczyć , pokó j jest pusty. Są pracownicy hotelowi, któ rzy udają , ż e rozumieją rosyjski lub angielski (dziewczyna w restauracji i kilka osó b w recepcji). … Już ▾ Ogó lne wraż enia są negatywne. Tł umacze w hotelu są dobrzy, ale jeś li spró bujesz się bez nich wytł umaczyć , pokó j jest pusty. Są pracownicy hotelowi, któ rzy udają , ż e rozumieją rosyjski lub angielski (dziewczyna w restauracji i kilka osó b w recepcji). Na przykł ad, gdy dziecko potrzebował o szklanki ciepł ej wody, najpierw przyniosł o zimną wodę , potem wrzą cą , a nastę pnie przyniosł o dwie szklanki ciepł ej wody o ró ż nych temperaturach. Ł ó ż eczko przyniesiono bez poś cieli i materaca (był a poduszka). Poprosiliś my o poś ciel i materac - przynieś li kolejną poduszkę i dwa rę czniki. Moja có rka spał a pod rę cznikiem. Nastę pnego dnia po sprzą taniu pokoju tych rę cznikó w nie był o. Musiał em iś ć ponownie, aby się wytł umaczyć (teraz przez tł umacza). Przynieś li poś ciel, koc, materac i znowu poduszkę . Trzeci rę cznik dla mojej có rki znowu musiał em iś ć zapytać . Potem regularnie go zabierali i zamiast trzech rę cznikó w ponownie zostawili 2. Raz dali 4 rę czniki. Do ostatniego dnia musiał am chować zapasowy rę cznik dla có rki przed sprzą taczami w walizce. I tak we wszystkim. Ten hotel nie cią gnie na 5 *, 3-3.5. Ale duż o jednorazowych bzdur: kapcie, szczotki, grzebienie, brzytwy. . . Wszyscy Chiń czycy cią gle się wspinają , ż eby zrobić zdję cia swojej có rce i zrobić sobie z nią zdję cia. Nie ma sensu mó wić , ż e nam się to nie podoba, robią zdję cia bezczelnie lub od tył u. Ci, któ rzy nie mają aparatu, wycią gają do niej rę ce i zwykle od razu w twarz. Mocno dostał . Zwł aszcza, gdy to sprzą tacze zamiatają ś mieci w nadmorskiej jadł odajni. Nie był o problemó w z jedzeniem. Podczas ś niadania dla mojej có rki (któ ra ma alergię na wiele produktó w) produkty moż na był o bez problemu odebrać . Kolacja w hotelowej restauracji ró wnież jest pyszna i urozmaicona, ale co 2-2 razy. 5 droż sze niż przecię tna restauracja przy plaż y. Poś ciel w pokoju był a zmieniana co 3-4 dni, zamiast obiecanej 1 (2-3). Podł ogi nie myto, tylko odkurzano, piasek pozostał . Gdyby bez dziecka, był by na bę bnie. Musiał em wię c zejś ć do recepcji i poprosić o wię kszą czystoś ć . Umieś cili nas z mał ym dzieckiem tuż przed placem budowy, gdzie przez cał y dzień pracował y mł oty pneumatyczne. Musiał em iś ć i wyjaś nić , ż e się mylili. Przeniesiony. Pierwszy pokó j był czysty. W drugim pleś ń wzdł uż wszystkich szwó w w ł azience jakiś czas temu został a posmarowana biał ą szpachlą , ale to jej nie powstrzymał o przez dł ugi czas. Dla turystó w zagranicznych ceny za wszystko są zawyż one (2 razy, ale to oczywiś cie nie jest limit, waż ą i czasami podnoszą na wadze nie cenę , któ rą uzgodnili, ale nieco wyż szą ), masz ochotę dojna krowa. Jako osoba, nikt tu o ciebie nie dba. Nawet jeś li zjadł eś dobry posił ek w restauracji i poprosił eś o ciepł ą wodę dla dziecka (był o to już w innym miejscu, w któ rym kelnerzy rozumieli rosyjski), to za tę szklankę i tak nie zapomną wł oż yć.5 juanó w (27 rubli) do rachunek. Ale to oczywiś cie zrozumiał e. Turysta ma do czynienia gł ó wnie z kupcami. W hotelu znajduje się centrum medyczne. Moja có rka miał a wiele zadrapań od ugryzień lokalnych komaró w. Rozmazany wł asnymi ś rodkami niewiele pomogł y. Zapytaliś my przewodnika, czy mogliby nam pomó c w punkcie pierwszej pomocy. Powiedział nie. Zaproponował , ż e pó jdzie do apteki lub zadzwoni do towarzystwa ubezpieczeniowego. Tych ostatnich oczywiś cie nie zrobiliś my. W aptece wszystkie leki są chiń skie, w zasadzie nie ma europejskich. Adnotacje nie są tł umaczone. Sprzedawcy co najwyż ej mó wią po rosyjsku na poziomie przezię bienia, kaszlu. Dlatego to, co pró bują ci sprzedać , jest cał kowicie niezrozumiał e. Lepiej mieć wszystko przy sobie. . Do plaż y, gdzie moż na spokojnie (nie na ostrych kamieniach) zejś ć do wody ok 1 km. Przewodnik powiedział o saunie, ż e nie dział a (nie wykluczam, ż e nie dział a tylko dla Rosjan). Pierwszy przewodnik powiedział , ż e przyniosą nam rę czniki plaż owe. Inny przewodnik powiedział , ż e nie ma rę cznikó w plaż owych i musimy uż ywać biał ych rę cznikó w ką pielowych. Inni natomiast od samego począ tku mieli w pokojach rę czniki plaż owe. Rę czniki wydano przy basenie, rejestrują c godzinę i numer pokoju z podpisem. Najwię cej zabawy zaczę ł o się , gdy się wyprowadziliś my. Na począ tku powiedzieli, ż e musimy wyjś ć z pokoju o 12, autobus bę dzie o 18:15, a lot z 20:30 jest przeł oż ony na 21:00. Nasza có rka spał a zwykle od 14 do 16. Musieliś my wię c uzgodnić , ż e pokó j zostanie przedł uż ony do 18 (za 500 juanó w ~2800r). Nastę pnie od przypadkowej osoby mieszkają cej w innym hotelu na plaż y dowiedzieliś my się , ż e mają szopę pokoju za darmo do 16:00 z powodu opó ź nienia lotu. Wracamy do hotelu (jest godzina 12:10, bez przedł uż enia powinniś my już się wymeldować ), idę do przewodnika Pegasus (chiń ski), mó wię innym, ż e go przedł uż yli. Idzie do recepcji. Razem z innym Chiń czykiem dowiadują się na dwó ch telefonach w 5-7 minut, ż e okazuje się , ż e wszyscy (ł ą cznie z nami) przedł uż yli numery do 15:00. Dlaczego dowiadujemy się tych informacji od przypadkowych osó b, a nie od przedstawicieli firmy, nie potrafili nam wyjaś nić . Postanowiliś my wyjechać o 15:00, có rka wcześ niej został a poł oż ona do ł ó ż ka i wcześ niej wychowana. O 14:40 schodzę do przewodnika, pytam, czy są jakieś nowe informacje o locie. Mó wi nie. W tym czasie Chiń czycy byli już tak zmę czeni, ż e nie chcieli dać im kolejnych 500 juanó w za przedł uż enie pokoju do 18:00. Wyprowadził się . Bliż ej 18 godzin pojawił o się nowe ogł oszenie: lot został przeł oż ony na 22:00, a autobus bę dzie o 19:25. W rezultacie musiał em nakarmić i przebrać có rkę w holu. Rzecznik Pegasusa przez telefon powiedział , ż e powiadomią o opó ź nieniach, gdy tylko otrzymają informacje od firmy czarterowej. Reszta odbył a się zgodnie z ostatnim ogł oszeniem. Po tej podró ż y do Chin nie chcę wracać . NIE POLECAM tego hotelu wszystkim rosyjskim turystom i NIE polecam Pegasusa jako biura podró ż y, któ re z przyjemnoś cią zaoszczę dzi Ci pienią dze. Szczegó lnie NIE POLECAM tej wycieczki tym, któ rzy chcą podró ż ować z dzieć mi.
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 14 lat wstecz
Ocena 5.0
Cał ą rodziną wybraliś my się w czerwcu 2010 do Hainan, wybierają c ten hotel. Na począ tku bardzo się obawialiś my, ż e hotel nam się nie spodoba. Kiedy przyjechaliś my i odpoczę liś my, byliś my w peł ni zadowoleni z hotelu. Poziom obsł ugi jest doskonał y, mieliś my elegancki pokó j z widokiem na morze, pokó j ma wszystko, czego potrzeba do relaksu, mycia, sprzą tania każ dego dnia. … Już ▾ Cał ą rodziną wybraliś my się w czerwcu 2010 do Hainan, wybierają c ten hotel. Na począ tku bardzo się obawialiś my, ż e hotel nam się nie spodoba. Kiedy przyjechaliś my i odpoczę liś my, byliś my w peł ni zadowoleni z hotelu. Poziom obsł ugi jest doskonał y, mieliś my elegancki pokó j z widokiem na morze, pokó j ma wszystko, czego potrzeba do relaksu, mycia, sprzą tania każ dego dnia. Wnę trze hotelu jest bardzo ł adne i czyste. Cudowny basen (jest ich 2) i co najważ niejsze, Rosjan w hotelach jest bardzo niewielu, praktycznie nie ma, a wię c nie ma pijackich imprez, imprez, ale duż o Chiń czykó w, bo. Ten hotel jest bardzo popularny wś ró d Chiń czykó w. Ale reszta Chiń czykó w nie jest biedna, dobrze wychowana i nie widać ich ani nie sł ychać . W innych hotelach jest duż o Rosjan, wię c to normalne, ż e nie pł ywa się w basenie. Jedynym minusem jest to, ż e nie ma plaż y, ale jakoś tego braku nie odczuliś my, poszliś my na plaż ę na piechotę , wszystko jest tam bardzo blisko. Jeś li chcesz komfortu, relaksują cych wakacji, ten hotel jest najlepszym. . .
Źródło opinii — vOtpusk.ru
аватар
 •  podróżował 16 lat wstecz
Ocena 5.0
Nie Acapulco … Już ▾ Nie Acapulco
Źródło opinii — vOtpusk.ru


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Małpia wyspa
Ocena 9.0
Chiny, o. Hajnan
Natura, Wypoczynek
Centrum Buddyzmu Nanshan
Ocena 8.0
Chiny, o. Hajnan
Architektura, Fabula, religia

Отель входит в сеть отелей Marriott Hotels & Resorts, открыт в 2017 году, состоит из одного 23-этажного здания. Общая площадь территории составляет 51 600 м2. Отель расположен непосредственно на берегу моря, но не имеет выхода к пляжу, гости могут пользоваться общественным песчаным пляжем, который находится в 1,5 км от отеля, через дорогу. Шаттла до пляжа нет. Отсутствие пляжной зоны компенсируется близким расположением отеля к городской инфраструктуре. Гости отеля могут пользоваться частью инфраструктуры и бассейнами соседнего отеля Marriott Dadonhai. Современные просторные номера, красивая территория и высокие стандарты обслуживания гостей сети Marriott. Рекомендуем для всех категорий туристов, которым важна близость инфраструктуры города.

Lokalizacja Отель расположен в бухте Дадунхай, в 20 км от аэропорта, в 8 км от центра города.
Opis plaży Пляж в 1,5 км от отеля. Шаттла до пляжа нет. Шезлонги, зонтики отелем не предоставляются, пляжные полотенца бесплатно (в номере).
  • 3 i dalej
  • plaża miejska
  • plaża piaskowa
W hotelu

Круглосуточная стойка регистрации, ускоренная регистрация заезда/отъезда, камера хранения багажа, услуги по продаже билетов, услуги консьержа, экскурсионное бюро, ежедневная уборка номера, услуги по глажке одежды, room service: круглосуточно, факс/ксерокопирование (платно), Wi-Fi в лобби (бесплатно), заказ такси, ТВ-салон, 3 конференц-зала (макс. 160 чел.), 1 банкетный зал (на 500 чел.), вместимостью до 600 чел., 4 открытых бассейна без подогрева, у бассейна зонтики, шезлонги, полотенца (бесплатно), медицинские услуги.

Рестораны и бары:

Главный ресторан — The Reef, интернациональная и азиатская кухни, 06:00-11:00.
Ресторан китайской кухни — The Residence, 11:30-14:30, 17:30-21:30, платно.
Лобби-бар, 09:00-23:00, платно.
Бар — The Pode, 11:00-01:00, платно.
Бар у бассейна, 11:00-07:00, платно.

  • restauracja
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking  FREE 
  • wypożyczalnia samochodów
  • bezpieczny  FREE 
  • winda
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • wymiana walut
  • bankomat
  • płatność kartami płatniczymi
Dla dzieci Детский бассейн 76 м2, детский клуб 2-11 лет (в отеле Marriott Sanya Dadonghai Bay), детская анимация.
  • basen dla dzieci
  • plac zabaw
  • klub dziecięcy  FREE 
  • menu dla dzieci w restauracji
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane
Rozrywka i sport Библиотека, кинотеатр (платно), игровая зона (платно).
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka  FREE 
  • tenis stołowy  FREE 
  • siłownia  FREE 
  • zajęcia jogi
Opis pokoi

В отеле 216 номеров:

Classic Room king/twin (62–65 м2, балкон, вид на город);
Chic Room king/twin (65–70 м2, балкон, вид на город, с боковым видом на море);
Elegance Ocean View Room (65–70 м2, балкон, вид на море);
Glamourous Ocean View Room (65–70 м2, балкон, вид на море);
Fabulous Ocean View Room king (70 м2, балкон, вид на море).
Есть номер для людей с ограниченными возможностями.

W pokojach

Балкон, ванная комната, халат и тапочки, туалетные принадлежности, фен, центральный кондиционер, телевизор, телефон, мини-бар (платно, заполнен), чайник, чай/кофе, бутилированная вода ежедневно бесплатно, утюг и гладильная доска, стол и стул, софа, Wi-Fi (бесплатно), сейф (бесплатно), доп кровать платно, room service: круглосуточно.

Adres Haiyun Road, No. 77, Dadonghai Bay, Sanya, 572000 China
Telefony: +86 898 8828 5688
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 3-й пляжной линии или далее. Рядом с отелем находится городской песчаный пляж.
Какие развлечения есть в отеле?
Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает йогой.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Отель располагает детским бассейном с небольшой глубиной, детской площадкой с горкой и качелями. В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой. По Вашей просьбе отель предоставляет детскую кроватку (бесплатно).