Straszny

Pisemny: 9 sierpień 2019
Czas podróży: 1 — 31 lipiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Chcesz poznać cał ą prawdę o hotelu od osoby, któ ra wszystko widział a od ś rodka? Przyjechaliś my jako grupa do tego hotelu, aby zarobić trochę pienię dzy. Najpierw napiszę informacje dla tych, któ rzy chcą tu przyjechać do pracy w przyszł oś ci.
INFORMACJE DLA PRZYSZŁ YCH PRACOWNIKÓ W. Nie ró b tego za NIC. Pracowaliś my przez miesią c, bo nie mogliś my już wytrzymać chamskiej postawy w naszym kierunku ze strony pracodawcó w. Chcą , aby pracownicy brali dodatkowe godziny, za któ re ostatecznie nie dostają nawet dodatkowej zapł aty. Jeś li ty, nie daj Boż e, powiesz im sł owo, pozostaniesz wrogiem do koń ca sezonu pracy. Przenoszono nas z pokoju do pokoju, groż ono nam, mó wili, ż e nas pozwą , ż e poszuka nas sł uż ba migracyjna. Wszystko to robiono na oczach innych pracownikó w, ż eby ich zastraszyć i ż eby pracowali do koń ca i nie odważ yli się odejś ć . Cał y kontrakt, wszystkie obietnice - wszystko jest fikcyjne i nikt nie zamierza tego speł nić . W efekcie wszystkim nam zapł acono 2 razy mniej niż obiecano, potrą cono nam, bo podobno uzgodnili z kimś nasz przyjazd, potrą cili nam pienią dze na dokumenty, ubezpieczenie i nie dali pienię dzy na podró ż . Pracowaliś my tam prawie za darmo przez miesią c. Najbardziej irytują ce jest to, ż e pracuję od 3 lat w Buł garii i dopiero tym razem natknę ł am się na takich pozbawionych skrupuł ó w pracodawcó w.
TERAZ INFORMACJA DLA WAKACYJNYCH. Byliś my osobiś cie ś wiadkami takich sytuacji: 1) czysta ł yż ka spadł a na podł ogę w restauracji - podnieś li ją , wytarli rę kami i wł oż yli z powrotem do pojemnika ze sztuć cami, aby ludzie mogli z niej jeś ć ; 2) pracownik upuś cił cał ą paletę brył ek - podnió sł je i odł oż ył , zanió sł do restauracji dla ludzi; 3) szczerze nienawidzi wszystkich, któ rzy mają najmniejsze roszczenia i za jej plecami przekazuje je menedż erowi Leili; 4) nie lubią ludzi, któ rzy przychodzą do BB i HB, bo pł acą mniej i każ ą pokojó wkom rzadziej zmieniać poś ciel dla takich osó b; 5) czę sto, gdy ludzie przychodzili do recepcji, aby zgł osić jaką ś awarię w pokoju i prosili o naprawienie czegoś , administrator recepcji przekazywał te proś by do Leili i czę sto odpowiadał a im tak: „CZEKAJ”.

Generalnie to tylko czę ś ć tego, co musieliś my zaobserwować i doś wiadczyć . Wycią gnij wł asne wnioski.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał