Melia grand hermitage… nie wszystkie piątki są równie dobre…

Pisemny: 28 czerwiec 2019
Czas podróży: 5 — 15 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Zacznijmy od dobrego:
• Dobry piasek, czyste morze (ALE to nie zasł uga hotelu);
• Ł adny pokó j z klimatyzacją i wygodną ł azienką ;
• Normalny Internet, WiFi w pokoju;
• Dobry materac (dla mnie to był o waż ne);
• Zadbany teren (ALE nie ma gdzie chodzić . Szliś my wzdł uż morza);
• Jedzenie jest dostę pne praktycznie od 7 do 21 (teraz nie mó wimy o jakoś ci jedzenia);
• Animacje dla dzieci zgodnie z rozkł adem od 10:00 do 13:00 i od 15:00 do 17:00 (dziecko się podobał o);
• Są.3 zjeż dż alnie wodne, one ró wnież dział ają zgodnie z harmonogramem (ALE tylko 2 dział ał y);
• Jest tor linowy (ALE zupeł nie gł upi i oboję tny „instruktor”, na wypadek, gdyby twoje dziecko się zepsuł o, to jest twó j problem)
• Kryty basen (ALE jacuzzi nie dział a)
A teraz o tym, co moż e zrujnować resztę :

• Rosyjski nie jest uż ywany zgodnie z opisem (komunikowaliś my się w ję zyku niemieckim/angielskim);
• Wszę dzie dymi (bardzo uporczywy zapach);
• Jedzenie – duż o pó ł produktó w (desery to prawie wszystkie). Nie bę dziesz gł odny, ale też nie bę dziesz miał przyjemnoś ci;
• Naczynia (szklanki, kubki, sztuć ce) są brudne (wielu o tym pisał o);
• Obsł uga skó rowania w restauracji - studenci, któ rzy przyszli zarobić dodatkowe pienią dze na lato;
• Przez 10 dni sprzą taliś my jednorazowo (w 7 dniu pobytu), 2 dni po skontaktowaniu się z recepcją . Zmienił em rę czniki dwa razy (w dniu sprzą tania i kiedy spotkał em personel na korytarzu i sam dokonał em wymiany);
• Jeden bilard i dwa tenisa stoł owego na ponad 720 pokoi;
• „dobry odpoczynek i cieszenie się spokojem”, jak twierdzi hotel, nie zadział a, ponieważ dzieci (gł ó wnie 0-5 lat) krzyczą i „wpadają w napady zł oś ci” wszę dzie i biegają po korytarzach od 7:00 do 00:30, a takż e w restauracji .
• …
I o NIE DOPUSZCZALNE:
Przedstawicielka Tez Tour, Irina Mladenova, osoba, od któ rej oczekujesz pomocy w obcym kraju w razie problemu (mieliś my szkł o w jedzeniu. . . ), uciekł a zostawiają c nas samych z administracją niechę tną do pomocy. . Uważ am, ż e jest to oburzają ce i niedopuszczalne (a jeś li masz jakiekolwiek problemy – skontaktuj się z ambasadą , mimo cał ej przebiegł oś ci powierzenia się „chę tnemu do pomocy” personelowi). Szczegó ł y na zał ą czonym zdję ciu (z obrazem policji i dyrektora hotelu).
Zdecydowanie należ y „sprawić , aby Twó j pobyt był niezapomniany”. Nie zapomnisz tych wszystkich obrzydliwych rzeczy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał