Najstraszniejszy hotel. To jest dno. To jest dno. W hotelu Madara nie ma obsł ugi klienta. Jestem doś wiadczonym podró ż nikiem i był em w ró ż nych hotelach. Ale Madara po prostu zszokował mnie swoim „bestialskim” podejś ciem do goś ci. Mó wię ci, co się stał o.
… Już ▾
Najstraszniejszy hotel. To jest dno. To jest dno. W hotelu Madara nie ma obsł ugi klienta. Jestem doś wiadczonym podró ż nikiem i był em w ró ż nych hotelach. Ale Madara po prostu zszokował mnie swoim „bestialskim” podejś ciem do goś ci. Mó wię ci, co się stał o. Razem z rodziną postanowiliś my wypoczą ć w Hotelu Madara we wrześ niu 2024. Do hotelu dotarliś my o 6 rano. Spę dziliś my dzień w drodze. Przez kilka dni nie spaliś my i nie jedliś my. Pojechaliś my autobusem do hotelu. Przyjechaliś my gł odni i zmę czeni. W recepcji powiedziano nam, ż e zameldowanie odbywa się o godzinie 14:00. Klucze do pokoju odbieramy o godzinie 14.00. OK. Zgadzamy się , ż e pokoje są nadal zaję te i rozumiemy, ż e nikt nie bę dzie meldował się o 6 rano.
Ale czy moż esz zał oż yć bransoletki na rę ce swoich goś ci i przynajmniej ich nakarmić ? Nie, nie moż esz!! ! Odmó wiono nam tego. Nie dali mi też ż adnych bransoletek. To takie prostactwo, ż eby po prostu odmó wić nakarmienia goś ci. Czy ż ał ujesz talerzy z jedzeniem? Bransoletki otrzymaliś my dopiero o godzinie 14.00. Ale o 14:00 restauracja był a już zamknię ta, ponieważ lunch trwał od 12:00 do 14:00. A to oznacza, ż e kiedy w wieku 14 lat dostaliś my bransoletki.
O 00 drzwi restauracji zatrzasnę ł y się i znó w zgł odnieliś my na kolację . Kolacja o godzinie 18.00. Po prostu brak mi sł ó w.
Piszę recenzję do wł aś cicieli hotelu Madara, jesteś cie wieś niakami! ! W sumie od 6:00 do 18:00, ł ą cznie 12 godzin, siedzieliś my gł odni w Hotelu Madara. Pomimo tego, ż e restauracja jest peł na jedzenia i po prostu je wyrzucają , bo nie mogą ich dokoń czyć . Zameldowano nas w naszym pokoju dopiero o 14:00. Karmiono nas dopiero o godzinie 18.00. Co powinni przez cał y ten czas robić zmę czeni goś cie hotelowi? Idź nad morze! Ale do morza nie moż na dojechać . Ponieważ brama na podwó rku hotelu prowadzą ca do morza jest zamknię ta. Jest na zamku szyfrowym. Zamek moż na otworzyć wył ą cznie za pomocą karty numerycznej. Nie mamy tej karty, bo nie jesteś my jeszcze zał atwieni. To kompletny ś mieci! Nie mam innych sł ó w.
W rezultacie siedzieliś my jak bezdomni „wł ó czę dzy” w hotelowym lobby. Byliś my gł odni i zmę czeni, czekają c na odprawę . Nie mam nic przeciwko obowią zują cemu w hotelu regulaminowi meldowania goś ci o godzinie 14.00. Czy moż na nakarmić ludzi i dać im moż liwoś ć wyjś cia nad morze? Nie, nie moż esz.
Ale to nie wszystko. Najbardziej nieprzyjemna rzecz czekał a nas przed nami. Po zakwaterowaniu w hotelu Madara poszliś my spać .
W nocy obudziliś my się z faktu, ż e w pokoju obok ktoś uprawiał seks i ję czał po cał ym hotelu. Zwró ciliś my się do tych osó b z uwagą . Na co otrzymaliś my od nich wulgarny ję zyk. Pieprzą się gł oś no i wszyscy powinniś my tego sł uchać . Nastę pnej nocy wyszli, a „wesoli Niemcy” osiedlili się w są siednim pokoju.
Pili w barze, a potem o 23.00 weszli do pokoju i ś miali się cał ą noc, tak ż e nie mogliś my spać . Kiedy chcieliś my udzielić tym ludziom nagany, po prostu nie otworzyli nam drzwi. A potem Niemcy pobiegli donieś ć na nas administrację hotelu. Dlaczego wł amujemy się do ich pokoju? Nie dają nam spać i przychodzą narzekać na nas. Prawdziwe niemieckie donoszenie trwa.
Pró bowali krzyczeć na cał y hotel w Niemczech. Zobaczył bym jaką karę dostaną . Ale w Buł garii wszystko jest moż liwe.
Dlaczego wł aś ciciele Hotelu Madara przy wejś ciu nie pokazują goś ciom zasad zachowania się w hotelu? Regulamin powinien stanowić , ż e zabronione jest hał asowanie w pokoju w nocy. Zabrania się ś miechu, pierdzenia, krzykó w, gł oś nego mó wienia itp. oraz budzenia innych osó b. Jeś li to zrobisz, hotel Cię eksmituje bez zwrotu pienię dzy. Gdzie są te zasady? Dlaczego ich nie ma? Dlaczego zapł acił em pienią dze i nie mogę spać spokojnie w swoim pokoju?
Ale czy moż esz zał oż yć bransoletki na rę ce swoich goś ci i przynajmniej ich nakarmić ? Nie, nie moż esz!! ! Odmó wiono nam tego. Nie dali mi też ż adnych bransoletek. To takie prostactwo, ż eby po prostu odmó wić nakarmienia goś ci. Czy ż ał ujesz talerzy z jedzeniem? Bransoletki otrzymaliś my dopiero o godzinie 14.00. Ale o 14:00 restauracja był a już zamknię ta, ponieważ lunch trwał od 12:00 do 14:00. A to oznacza, ż e kiedy w wieku 14 lat dostaliś my bransoletki.
O 00 drzwi restauracji zatrzasnę ł y się i znó w zgł odnieliś my na kolację . Kolacja o godzinie 18.00. Po prostu brak mi sł ó w.
Piszę recenzję do wł aś cicieli hotelu Madara, jesteś cie wieś niakami! ! W sumie od 6:00 do 18:00, ł ą cznie 12 godzin, siedzieliś my gł odni w Hotelu Madara. Pomimo tego, ż e restauracja jest peł na jedzenia i po prostu je wyrzucają , bo nie mogą ich dokoń czyć . Zameldowano nas w naszym pokoju dopiero o 14:00. Karmiono nas dopiero o godzinie 18.00. Co powinni przez cał y ten czas robić zmę czeni goś cie hotelowi? Idź nad morze! Ale do morza nie moż na dojechać . Ponieważ brama na podwó rku hotelu prowadzą ca do morza jest zamknię ta. Jest na zamku szyfrowym. Zamek moż na otworzyć wył ą cznie za pomocą karty numerycznej. Nie mamy tej karty, bo nie jesteś my jeszcze zał atwieni. To kompletny ś mieci! Nie mam innych sł ó w.
W rezultacie siedzieliś my jak bezdomni „wł ó czę dzy” w hotelowym lobby. Byliś my gł odni i zmę czeni, czekają c na odprawę . Nie mam nic przeciwko obowią zują cemu w hotelu regulaminowi meldowania goś ci o godzinie 14.00. Czy moż na nakarmić ludzi i dać im moż liwoś ć wyjś cia nad morze? Nie, nie moż esz.
Ale to nie wszystko. Najbardziej nieprzyjemna rzecz czekał a nas przed nami. Po zakwaterowaniu w hotelu Madara poszliś my spać .
W nocy obudziliś my się z faktu, ż e w pokoju obok ktoś uprawiał seks i ję czał po cał ym hotelu. Zwró ciliś my się do tych osó b z uwagą . Na co otrzymaliś my od nich wulgarny ję zyk. Pieprzą się gł oś no i wszyscy powinniś my tego sł uchać . Nastę pnej nocy wyszli, a „wesoli Niemcy” osiedlili się w są siednim pokoju.
Pili w barze, a potem o 23.00 weszli do pokoju i ś miali się cał ą noc, tak ż e nie mogliś my spać . Kiedy chcieliś my udzielić tym ludziom nagany, po prostu nie otworzyli nam drzwi. A potem Niemcy pobiegli donieś ć na nas administrację hotelu. Dlaczego wł amujemy się do ich pokoju? Nie dają nam spać i przychodzą narzekać na nas. Prawdziwe niemieckie donoszenie trwa.
Pró bowali krzyczeć na cał y hotel w Niemczech. Zobaczył bym jaką karę dostaną . Ale w Buł garii wszystko jest moż liwe.
Dlaczego wł aś ciciele Hotelu Madara przy wejś ciu nie pokazują goś ciom zasad zachowania się w hotelu? Regulamin powinien stanowić , ż e zabronione jest hał asowanie w pokoju w nocy. Zabrania się ś miechu, pierdzenia, krzykó w, gł oś nego mó wienia itp. oraz budzenia innych osó b. Jeś li to zrobisz, hotel Cię eksmituje bez zwrotu pienię dzy. Gdzie są te zasady? Dlaczego ich nie ma? Dlaczego zapł acił em pienią dze i nie mogę spać spokojnie w swoim pokoju?
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …
Wypoczywał em w tym hotelu w czerwcu 2024 r. Zameldowanie odbył o się natychmiast, ponieważ przyjechaliś my okoł o 19:00. po poł udniu Pokó j był czysty, prysznic był wolny od pleś ni. Rę czniki są biał e, ł ó ż ko jest czyste.
… Już ▾
Wypoczywał em w tym hotelu w czerwcu 2024 r. Zameldowanie odbył o się natychmiast, ponieważ przyjechaliś my okoł o 19:00. po poł udniu Pokó j był czysty, prysznic był wolny od pleś ni. Rę czniki są biał e, ł ó ż ko jest czyste. Podobał a mi się dobra izolacja akustyczna, okna i balkon wychodził y na basen, gdzie zawsze był o tł oczno i gł oś no, dzię ki wysokiej jakoś ci oknom w pokoju nie był o hał asu. Klimatyzator dział ał idealnie: był cichy i ł atwo był o dostosować temperaturę , któ ra nam odpowiadał a. Jedyną rzeczą jest to, ż e chciał bym lepszego sprzą tania podczas pobytu. Ś mieci został y wyniesione, ale piasek nie został zmieciony na czas. Jedzenie był o znakomite, każ dy znalazł coś dla siebie. Nie rozumiem tych, któ rzy piszą , ż e był o monotonnie, wybó r wystarczają cy i doś ć duż y, zaró wno ryby jak i mię so oraz duż a iloś ć warzyw, zaskoczył a mnie szeroka gama wysokiej jakoś ci i smacznych seró w! Wielki szacunek! Lody to wspaniał y przysmak i radoś ć zaró wno dla dzieci, jak i dorosł ych! Pizza z przeką skami i frytki też był y cał kiem dobre!
Jedzenie jest wię c na cał kiem wysokim poziomie! Sam hotel jest mał y, ale teren jest zadbany, dobry basen! Tak, spacer z dzieckiem nad morze na 15-20 minut, ale po jego ś niadaniach, obiadach i kolacjach spacery przynoszą same korzyś ci. Morze jest czyste, bez meduz i duż ej iloś ci glonó w. Mam nadzieję , ż e wró cimy ponownie! Dzię kuję za wspaniał e wakacje!
Jedzenie jest wię c na cał kiem wysokim poziomie! Sam hotel jest mał y, ale teren jest zadbany, dobry basen! Tak, spacer z dzieckiem nad morze na 15-20 minut, ale po jego ś niadaniach, obiadach i kolacjach spacery przynoszą same korzyś ci. Morze jest czyste, bez meduz i duż ej iloś ci glonó w. Mam nadzieję , ż e wró cimy ponownie! Dzię kuję za wspaniał e wakacje!
Tak jak
Lubisz
• 1
Hotel jest daleki od 4 gwiazdek. Pokó j nie był bardzo czysty, na ś cianach w toalecie był a pleś ń , dywan w pokoju był brudny, na pó ł kach był kurz i poplamione szklanki do wody (oczywiś cie nie pierwsza ś wież oś ć ). Kiedy poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, wynieś li tylko ś mieci i niedbale rzucili rę czniki na umywalkę , takie sprzą tanie był o raz na cał y tydzień .
… Już ▾
Hotel jest daleki od 4 gwiazdek. Pokó j nie był bardzo czysty, na ś cianach w toalecie był a pleś ń , dywan w pokoju był brudny, na pó ł kach był kurz i poplamione szklanki do wody (oczywiś cie nie pierwsza ś wież oś ć ). Kiedy poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, wynieś li tylko ś mieci i niedbale rzucili rę czniki na umywalkę , takie sprzą tanie był o raz na cał y tydzień . Jedzenie jest monotonne i niesmaczne, pó ł produkty ze sklepu. Alkohol też nie smakuje dobrze. W ostatnich dniach odpoczynku nawet napoje bezalkoholowe rozcień czano wodą . Lokalizacja jest tak okropna, jak to tylko moż liwe, w gó rę iw dó ł dró g, a nastę pnie po schodach. Wisienką na torcie jest to, ż e w pokoju nie ma Wi-Fi)) moż na go kupić , tylko za osobną opł atą .
Tak jak
Lubisz
• 3
Drodzy czytelnicy, chcę od razu powiedzieć , ż e moja recenzja nie został a przez nikogo opł acona, w przeciwień stwie do wielu opinii o tym hotelu. Cał a prawdziwoś ć mojej recenzji potwierdzają zdję cia. Jeszcze przed przybyciem tutaj psuli nastró j nie potwierdzają c rezerwacji, chociaż wszystko został o opł acone 7 miesię cy wcześ niej, po dł ugich negocjacjach nadal się zgodzili.
… Już ▾
Drodzy czytelnicy, chcę od razu powiedzieć , ż e moja recenzja nie został a przez nikogo opł acona, w przeciwień stwie do wielu opinii o tym hotelu. Cał a prawdziwoś ć mojej recenzji potwierdzają zdję cia. Jeszcze przed przybyciem tutaj psuli nastró j nie potwierdzają c rezerwacji, chociaż wszystko został o opł acone 7 miesię cy wcześ niej, po dł ugich negocjacjach nadal się zgodzili. Dostaliś my dwie karty od frontowych drzwi. Jeden był zepsuty, nie dział ał i musiał zostać wymieniony. Po 5 minutach znowu musiał em iś ć do recepcji, mię dzy podł ą czeniem wę ż a prysznicowego a kranem, woda pł ynę ł a duż ym strumieniem, w poł owie spł ywał a na podł ogę . Stary pracownik w okularach ze zł ą twarzą powiedział nam, ż e nie musisz czekać , aż ktoś przyjdzie i to zrobi. Nie zamierzał em na nikogo czekać , to nie był a moja woda spł ywają ca po podł odze. Podobno remont nie dotkną ł kranó w i toalety. Najtań sze baterie są tak zuż yte, ż e miejscami odkleja się chromowana powł oka. patrz zdję cie stara muszla klozetowa stale pł yną ca. Nie ma wanny. Sprzą tanie w pokoju jest powierzchowne, na dywanie pojawiają się plamy w ró ż nych kolorach, patrz zdję cie. W pomieszczeniu nie ma wentylacji, chociaż jest kratka wentylacyjna, ale nigdzie nie jest podł ą czona, tylko rekwizyty, wię c rano duszno. Klimatyzator jest bardzo sł aby. Radzę trzymać cał y czas jedną kartę wł oż oną tylko wtedy jakoś ochł odzi pomieszczenie. Atrakcją pokoju jest 30-letni telewizor, dumnie stoją cy na ś rodku stoł u i zasł aniają cy cał e lustro, patrz zdję cie. Nie ma rosyjskich kanał ó w. Jakoś ć innych jest tak okropna, ż e przypomina mi moje dzieciń stwo. Moja rada dla kierownictwa hotelu. Jeś li jest ci tak ż al pienię dzy na zakup nowych telewizoró w, lepiej nie hań b się i usuń je z liczb. Koce zuż yte do niczego są w szpulach, a dziury już się tworzą , patrz zdję cie. Widok z pokoju 108 BEZPOŚ REDNIO na Ś MIECI zobacz zdję cie. Zaż ywa się je kilka razy dziennie, czasem wczesnym rankiem, a wieczorem sł ychać brzę k pojemnikó w. Bardzo czę sto autobusy tworzą korki i wtedy wszyscy zaczynają trą bić , kurz i spaliny unoszą się w powietrze. Na balkonie nie ma stolikó w. Izolacja akustyczna nie jest zł a, ale to nie przeszkodził o pijanym Niemcom budzić nas w nocy. Jedzenie moż na by ocenić na 5, ale sł odycze tylko wyglą dają pysznie. Trafił am na ciasto z uporczywym smakiem chemicznego wypeł niacza. Wiele z nich przypomina orientalne sł odycze, ale w rzeczywistoś ci są tylko ż ał osną imitacją . . W opisie hotelu znajduje się bar przy basenie. Musi mieć owoce i lody. Przez 7 dni byli tylko raz. W tym hotelu zawsze coś jest nie tak w jadalni jest za mał o wysokich szklanek z kranu zamiast piwa jest uporczywa piana, zamiast zimnego czerwonego wina leje się wino o temperaturze herbaty, psują się ekspresy do kawy. Poł owa lamp ś wieci na korytarzu. Trzeba szukać swojego pokoju po ciemku. Nawet w eleganckim holu dział ają tylko 2 lampy z zestawu. Zobacz zdję cie Wieczorami hotel jest czarną dziurą . Brak oś wietlenia basenu, oś wietlenie ś cież ek jest wył ą czone. Pod każ dym wzglę dem jest to 3-gwiazdkowy hotel. Na ś cianie wisi nawet certyfikat stwierdzają cy, ż e odpowiada on kategorii 3 gwiazdek. Dobrą pracę personelu moż na nazwać plusem.
Tak jak
Lubisz
• 2
Witam. 19 wrześ nia wró cił z Buł garii. Mieszkaliś my w Madara Hotel. Zacznę punkt po punkcie, ale proszę czytać do koń ca, chociaż moż e być duż o, bę dę oceniał w systemie 5-punktowym: 1. PIERWSZE WRAŻ ENIE. 1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią .
… Już ▾
Witam. 19 wrześ nia wró cił z Buł garii. Mieszkaliś my w Madara Hotel. Zacznę punkt po punkcie, ale proszę czytać do koń ca, chociaż moż e być duż o, bę dę oceniał w systemie 5-punktowym:
1. PIERWSZE WRAŻ ENIE.
1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią . Sam budynek jest raczej prosty, bez wyrafinowania - 4 PUNKT
1.2 SALA. Sala jest przestronna, szeroka, widna, jest wiele sof i foteli do rozmó w i oczekiwania. - 4 PUNKTY
1.3 WIFI. Hotel ma darmowe i pł atne WI-FI. Free dział a tylko w holu, doś ć szybko, jeś li korzysta z niego nie wię cej niż.10 osó b. Jeś li jest wię cej uż ytkownikó w, zalogowanie się jest prawie niemoż liwe, a jeś li cudownie się zalogujesz, to z czę stotliwoś cią.5-10 minut - powala. Pł atne szybkie WI-FI, nie ma problemu, kosztuje 5 lew dziennie. - 4 PUNKTY
2. LICZBA.
2.1 ROZLICZENIE. W karcie rozliczenia wskazano, ż e mieliś my mieć pokó j na 6 pię trze z widokiem na morze. W rzeczywistoś ci osiedliliś my się na drugim pię trze, 2 metry od gł ó wnego wejś cia. Kiedy skontaktowaliś my się z administracją , powiedziano nam, ż e nie ma innych pokoi. Tak, hotel jest wystarczają co peł ny, ale był y wolne pokoje, w szczegó lnoś ci pokoje po prawej i lewej stronie był y okresowo puste.
2.2 BEZPOŚ REDNI NUMER. Numer jest jak dł uga dziura i niezależ nie od standardowego numeru do numeró w mieszkań , jest to po prostu dł uż sza lub kró tsza dziura. Opiszę standard pokoju „ulepszony”)): otwierają c drzwi, znajdujemy się w wą skim korytarzu o szerokoś ci 1 metra i dł ugoś ci 2.5 metra. Po prawej jest ł azienka. Chodź my do ł azienki. Szerokoś ć.1, 5m. Po lewej stronie jest toaleta. Jeś li twó j wzrost przekracza 190 cm, twoje kolana praktycznie opierają się o ś cianę , musisz usią ś ć prosto))). Na wprost wejś cia znajduje się umywalka - normalna. Po prawej jest ciasna kabina, tylko bez drzwi, ich nie ma, tylko do poł owy zamknię ta ś ciana ochronna. Kiedy pł ywasz, nieważ ne jak blisko jesteś od ś ciany i prysznica, woda rozpryskuje się odpowiednio po cał ej ł azience, podł oga jest stale mokra - nic dziwnego, ż e moż esz się zabić , nawet biorą c pod uwagę , ż e strumienie z prysznica tryskają w ró ż nych kierunkach, a nie w jednym kierunku. W koń cu wyjdź my z toalety i wejdź my do pokoju lub mał ego pokoju))), to jest bardziej poprawne. Szerokoś ć pomieszczenia 2.5m, dł ugoś ć.3, 5m. Pokó j jest tak wą ski, ż e zmieś ci się tylko ł ó ż ko i pozostaje mał y korytarz. Telewizor (lampa), z braku miejsca, został zainstalowany z boku ł ó ż ka na pó ł ce w ś cianie meblowej. Ś cianka mebla wcale nie jest jasna, dla kogo został a wykonana - ani jednej szuflady ani w niej, ani w szafkach nocnych. Ł ó ż ko jest normalne. Poduszki - kupione najtaniej i chyba nawet jak hotel był budowany - z holofibry, czy jakoś tak, wszystko jest powalone w grudki, strasznie niewygodnie się spać . Wyjdź my na balkon. Balkon jest wą ski, odpowiednio, jak pokó j ma 2.5 metra. Podział y mię dzy są siadami mają charakter czysto symboliczny. Chcesz się wspinać , czy chcesz zajrzeć do pokoju. Ale to, jak się okazał o, nie jest najgorsze. POMIĘ DZY POKOJAMI NIE MA IZOLACJI AKUSTYCZNEJ. Mię dzy pł ytą kartonowo-gipsową (z któ rej wykonane są ś ciany) nie umieszczono ż adnego materiał u dź wię kochł onnego, dlatego nawet jeś li rozmawiasz spokojnym gł osem w pokoju, wszystko sł yszysz dosł ownie. Tak, prawie zapomniał em))) MIĘ DZY NOWOCZESNYMI POKOJAMI ZNAJDUJĄ SIĘ DRZWI))), dzię ki Bogu jest zamknię ty, ale biorą c pod uwagę , ż e jest wykonany z jakiegoś kartonu, jest jeszcze gorszy niż ś ciany z pł yt kartonowo-gipsowych, bez izolacji akustycznej . Same meble, raczej skromne i ubogie w pokoju.
Pokó j, jak już pisał em, znajdował się trochę na prawo od gł ó wnego wejś cia do hotelu. Autobusy przyjeż dż ał y co 20-30 minut w cią gu dnia i co godzinę w nocy, przywoż ą c i zabierają c wczasowiczó w. Jednocześ nie nie muszą wył ą czać silnika. Cał y smró d spalin natychmiast dostaje się do wszystkich pomieszczeń . Hał as ludzi wchodzą cych i wychodzą cych jest po prostu nie do zniesienia. Prawie naprzeciwko gł ó wnego wejś cia znajduje się kosz na ś mieci. Codziennie o 5 rano przyjeż dż a ś mieciarka i dudni kontenery. Có ż , nie powiem nic o zapachach. Na ogó ł moż na był o mieszkać w pokoju z oknem prawie na stał e zamknię tym. Wystawił em zasł uż oną ocenę za pokó j - 1 PUNKT
3. USŁ UGA
3.1. ADMINISTRACJA. Mocno odmroż ony, przepraszam za prawdziwoś ć . Wszyscy uczciwie patrzą Ci w oczy, uś miechają się i robią to, co jest dla nich wygodne – sytuacja z osadą został a już opisana. - 2 PUNKTY
3.2. CZYSZCZENIE. Gorszego sprzą tania nie widzieliś my w ż adnym hotelu (po raz pią ty w Buł garii). Praktycznie NIEMOŻ LIWE jest podwiezienie sprzą taczki do sprzą tania. Sprzą tają tylko przed zameldowaniem się nowych klientó w. Kilka razy znaleź liś my sprzą taczkę i poprosiliś my o posprzą tanie. Sprzą tanie polegał o na tym, ż e przynieś li nam nowe mydł o, rę czniki i wymienili popielniczkę - WSZYSTKO. Ani raz na 7 dni nie odkurzali dywanu, nigdy nie zmieniali poś cieli, nigdzie nie myli podł ó g. Nawet guma do ż ucia ze szkł a pozostawiona przez poprzednich wczasowiczó w nie został a usunię ta do koń ca naszych wakacji. W zwią zku z tym okulary nie są wcale jasne, kiedy był y myte lub zmieniane. -1 PUNKT
4. TERYTORIUM. Terytorium hotelu praktycznie NIE MA, fakt, ż e są tam mał e kawał ki zieleni jest zadbane. Mał a kał uż a w formie basenu o powierzchni okoł o 50 metró w kwadratowych, któ rą twierdzi niezró wnana liczba wczasowiczó w, wyglą da smutno. Jest tam mał e boisko do koszykó wki (okoł o 40 metró w kwadratowych) i taki sam plac zabaw, mał a scena dla animatoró w - I TO WSZYSTKO. Nie ma zbyt wiele do wę drowania, musiał em chodzić po innych hotelach. - 3 PUNKTY
5. JEDZENIE. Jedzenie na ogó ł nie jest zł e. Niezbyt urozmaicony. Hotel bardzo czę sto wykorzystuje produkty wtó rne w ż ywnoś ci. To znaczy dzisiaj nie jadł eś wieprzowiny, był a ona przetwarzana, dodawano ryż , faszerowano pieprzem. Kieł basy nie jedli, kroili ją na sał atki. Wszystko wydaje się być rzeczowe, ale chyba warunki przechowywania produktó w, z któ rych nastę pnie powstają produkty wtó rne, nie zawsze są poprawne, bo. Widział em kilku wczasowiczó w, któ rzy zgł osili się na przyję cie z zatruciem. Myś lał em, ż e to na nas nie wpł ynie. Najpierw zwró cę uwagę na ż artownisió w i sceptykó w - mó j mą ż i ja nie pijemy))) Nie kupowaliś my innych produktó w w sklepach, ponieważ jedzenie był o wystarczają ce. Jednak ostatniego dnia zostali czymś otruci. - 4 PUNKTY
6. PLAŻ A. Hotel nie posiada wł asnej plaż y. Spacer do najbliż szej plaż y mię dzy innymi hotelami zajmuje 10-15 minut. Plaż a jest piaszczysta, ale czystoś ć nie jest szczegó lnie monitorowana.
7. INFRASTRUKTURA. W drodze na plaż ę ze wszystkich stron znajdują się stragany ze wszystkim, co się da, bary, kluby, supermarkety. Ale tam wszystko jest bardzo drogie. Do Warny pojechaliś my sami autobusem 409, bilet 3.5 lewa i znaleź liś my najtań szy supermarket KNAUF (odwiedziliś my wiele, w tym Grand Mal, Piccadilly - nic specjalnego, duż e tereny, mał y asortyment i drogi) - 4 PUNKTY
8. LOKALIZACJA HOTELU. Hotel znajduje się odpowiednio 20 metró w od autostrady - bardzo gł oś ny i oczywiś cie cią gł e wydechy. Obok hotelu Madara znajduje się inny hotel. Co dziwne, spoczywa tam 80% Rosjan i Ukraiń có w. Wieczorem uczucie, ż e jest w latach 80-90 w ZSRR. Piosenki Butyrki, ł abę dzia na stawie - apogeum, prawie każ dego wieczoru - hymn ZSRR i - wszystko to jest karaoke)))) - 2 PUNKTY
REZULTAT: byliś my bardziej zmę czeni i wyczerpani po wakacjach niż w pracy, przyjechaliś my zał amani i zdenerwowani. Hotel w ogó le nie zasł uguje na 4 gwiazdki. Tu i 3 z bardzo duż ym rozcią gnię ciem. Nazwa PARK HOTEL to tylko rodzaj kpiny, bo. nie ma tam parku. Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć - NIE POLECAM HOTELU MADAR.
1. PIERWSZE WRAŻ ENIE.
1.1 Budynek hotelu jest 6-kondygnacyjny, zadbany z oryginalnym projektem wejś cia z biał ymi kamieniami i zielenią . Sam budynek jest raczej prosty, bez wyrafinowania - 4 PUNKT
1.2 SALA. Sala jest przestronna, szeroka, widna, jest wiele sof i foteli do rozmó w i oczekiwania. - 4 PUNKTY
1.3 WIFI. Hotel ma darmowe i pł atne WI-FI. Free dział a tylko w holu, doś ć szybko, jeś li korzysta z niego nie wię cej niż.10 osó b. Jeś li jest wię cej uż ytkownikó w, zalogowanie się jest prawie niemoż liwe, a jeś li cudownie się zalogujesz, to z czę stotliwoś cią.5-10 minut - powala. Pł atne szybkie WI-FI, nie ma problemu, kosztuje 5 lew dziennie. - 4 PUNKTY
2. LICZBA.
2.1 ROZLICZENIE. W karcie rozliczenia wskazano, ż e mieliś my mieć pokó j na 6 pię trze z widokiem na morze. W rzeczywistoś ci osiedliliś my się na drugim pię trze, 2 metry od gł ó wnego wejś cia. Kiedy skontaktowaliś my się z administracją , powiedziano nam, ż e nie ma innych pokoi. Tak, hotel jest wystarczają co peł ny, ale był y wolne pokoje, w szczegó lnoś ci pokoje po prawej i lewej stronie był y okresowo puste.
2.2 BEZPOŚ REDNI NUMER. Numer jest jak dł uga dziura i niezależ nie od standardowego numeru do numeró w mieszkań , jest to po prostu dł uż sza lub kró tsza dziura. Opiszę standard pokoju „ulepszony”)): otwierają c drzwi, znajdujemy się w wą skim korytarzu o szerokoś ci 1 metra i dł ugoś ci 2.5 metra. Po prawej jest ł azienka. Chodź my do ł azienki. Szerokoś ć.1, 5m. Po lewej stronie jest toaleta. Jeś li twó j wzrost przekracza 190 cm, twoje kolana praktycznie opierają się o ś cianę , musisz usią ś ć prosto))). Na wprost wejś cia znajduje się umywalka - normalna. Po prawej jest ciasna kabina, tylko bez drzwi, ich nie ma, tylko do poł owy zamknię ta ś ciana ochronna. Kiedy pł ywasz, nieważ ne jak blisko jesteś od ś ciany i prysznica, woda rozpryskuje się odpowiednio po cał ej ł azience, podł oga jest stale mokra - nic dziwnego, ż e moż esz się zabić , nawet biorą c pod uwagę , ż e strumienie z prysznica tryskają w ró ż nych kierunkach, a nie w jednym kierunku. W koń cu wyjdź my z toalety i wejdź my do pokoju lub mał ego pokoju))), to jest bardziej poprawne. Szerokoś ć pomieszczenia 2.5m, dł ugoś ć.3, 5m. Pokó j jest tak wą ski, ż e zmieś ci się tylko ł ó ż ko i pozostaje mał y korytarz. Telewizor (lampa), z braku miejsca, został zainstalowany z boku ł ó ż ka na pó ł ce w ś cianie meblowej. Ś cianka mebla wcale nie jest jasna, dla kogo został a wykonana - ani jednej szuflady ani w niej, ani w szafkach nocnych. Ł ó ż ko jest normalne. Poduszki - kupione najtaniej i chyba nawet jak hotel był budowany - z holofibry, czy jakoś tak, wszystko jest powalone w grudki, strasznie niewygodnie się spać . Wyjdź my na balkon. Balkon jest wą ski, odpowiednio, jak pokó j ma 2.5 metra. Podział y mię dzy są siadami mają charakter czysto symboliczny. Chcesz się wspinać , czy chcesz zajrzeć do pokoju. Ale to, jak się okazał o, nie jest najgorsze. POMIĘ DZY POKOJAMI NIE MA IZOLACJI AKUSTYCZNEJ. Mię dzy pł ytą kartonowo-gipsową (z któ rej wykonane są ś ciany) nie umieszczono ż adnego materiał u dź wię kochł onnego, dlatego nawet jeś li rozmawiasz spokojnym gł osem w pokoju, wszystko sł yszysz dosł ownie. Tak, prawie zapomniał em))) MIĘ DZY NOWOCZESNYMI POKOJAMI ZNAJDUJĄ SIĘ DRZWI))), dzię ki Bogu jest zamknię ty, ale biorą c pod uwagę , ż e jest wykonany z jakiegoś kartonu, jest jeszcze gorszy niż ś ciany z pł yt kartonowo-gipsowych, bez izolacji akustycznej . Same meble, raczej skromne i ubogie w pokoju.
Pokó j, jak już pisał em, znajdował się trochę na prawo od gł ó wnego wejś cia do hotelu. Autobusy przyjeż dż ał y co 20-30 minut w cią gu dnia i co godzinę w nocy, przywoż ą c i zabierają c wczasowiczó w. Jednocześ nie nie muszą wył ą czać silnika. Cał y smró d spalin natychmiast dostaje się do wszystkich pomieszczeń . Hał as ludzi wchodzą cych i wychodzą cych jest po prostu nie do zniesienia. Prawie naprzeciwko gł ó wnego wejś cia znajduje się kosz na ś mieci. Codziennie o 5 rano przyjeż dż a ś mieciarka i dudni kontenery. Có ż , nie powiem nic o zapachach. Na ogó ł moż na był o mieszkać w pokoju z oknem prawie na stał e zamknię tym. Wystawił em zasł uż oną ocenę za pokó j - 1 PUNKT
3. USŁ UGA
3.1. ADMINISTRACJA. Mocno odmroż ony, przepraszam za prawdziwoś ć . Wszyscy uczciwie patrzą Ci w oczy, uś miechają się i robią to, co jest dla nich wygodne – sytuacja z osadą został a już opisana. - 2 PUNKTY
3.2. CZYSZCZENIE. Gorszego sprzą tania nie widzieliś my w ż adnym hotelu (po raz pią ty w Buł garii). Praktycznie NIEMOŻ LIWE jest podwiezienie sprzą taczki do sprzą tania. Sprzą tają tylko przed zameldowaniem się nowych klientó w. Kilka razy znaleź liś my sprzą taczkę i poprosiliś my o posprzą tanie. Sprzą tanie polegał o na tym, ż e przynieś li nam nowe mydł o, rę czniki i wymienili popielniczkę - WSZYSTKO. Ani raz na 7 dni nie odkurzali dywanu, nigdy nie zmieniali poś cieli, nigdzie nie myli podł ó g. Nawet guma do ż ucia ze szkł a pozostawiona przez poprzednich wczasowiczó w nie został a usunię ta do koń ca naszych wakacji. W zwią zku z tym okulary nie są wcale jasne, kiedy był y myte lub zmieniane. -1 PUNKT
4. TERYTORIUM. Terytorium hotelu praktycznie NIE MA, fakt, ż e są tam mał e kawał ki zieleni jest zadbane. Mał a kał uż a w formie basenu o powierzchni okoł o 50 metró w kwadratowych, któ rą twierdzi niezró wnana liczba wczasowiczó w, wyglą da smutno. Jest tam mał e boisko do koszykó wki (okoł o 40 metró w kwadratowych) i taki sam plac zabaw, mał a scena dla animatoró w - I TO WSZYSTKO. Nie ma zbyt wiele do wę drowania, musiał em chodzić po innych hotelach. - 3 PUNKTY
5. JEDZENIE. Jedzenie na ogó ł nie jest zł e. Niezbyt urozmaicony. Hotel bardzo czę sto wykorzystuje produkty wtó rne w ż ywnoś ci. To znaczy dzisiaj nie jadł eś wieprzowiny, był a ona przetwarzana, dodawano ryż , faszerowano pieprzem. Kieł basy nie jedli, kroili ją na sał atki. Wszystko wydaje się być rzeczowe, ale chyba warunki przechowywania produktó w, z któ rych nastę pnie powstają produkty wtó rne, nie zawsze są poprawne, bo. Widział em kilku wczasowiczó w, któ rzy zgł osili się na przyję cie z zatruciem. Myś lał em, ż e to na nas nie wpł ynie. Najpierw zwró cę uwagę na ż artownisió w i sceptykó w - mó j mą ż i ja nie pijemy))) Nie kupowaliś my innych produktó w w sklepach, ponieważ jedzenie był o wystarczają ce. Jednak ostatniego dnia zostali czymś otruci. - 4 PUNKTY
6. PLAŻ A. Hotel nie posiada wł asnej plaż y. Spacer do najbliż szej plaż y mię dzy innymi hotelami zajmuje 10-15 minut. Plaż a jest piaszczysta, ale czystoś ć nie jest szczegó lnie monitorowana.
7. INFRASTRUKTURA. W drodze na plaż ę ze wszystkich stron znajdują się stragany ze wszystkim, co się da, bary, kluby, supermarkety. Ale tam wszystko jest bardzo drogie. Do Warny pojechaliś my sami autobusem 409, bilet 3.5 lewa i znaleź liś my najtań szy supermarket KNAUF (odwiedziliś my wiele, w tym Grand Mal, Piccadilly - nic specjalnego, duż e tereny, mał y asortyment i drogi) - 4 PUNKTY
8. LOKALIZACJA HOTELU. Hotel znajduje się odpowiednio 20 metró w od autostrady - bardzo gł oś ny i oczywiś cie cią gł e wydechy. Obok hotelu Madara znajduje się inny hotel. Co dziwne, spoczywa tam 80% Rosjan i Ukraiń có w. Wieczorem uczucie, ż e jest w latach 80-90 w ZSRR. Piosenki Butyrki, ł abę dzia na stawie - apogeum, prawie każ dego wieczoru - hymn ZSRR i - wszystko to jest karaoke)))) - 2 PUNKTY
REZULTAT: byliś my bardziej zmę czeni i wyczerpani po wakacjach niż w pracy, przyjechaliś my zał amani i zdenerwowani. Hotel w ogó le nie zasł uguje na 4 gwiazdki. Tu i 3 z bardzo duż ym rozcią gnię ciem. Nazwa PARK HOTEL to tylko rodzaj kpiny, bo. nie ma tam parku. Jeś li chcesz dobrze wypoczą ć - NIE POLECAM HOTELU MADAR.
Tak jak
Lubisz
• 18
Hotel fajny Wypoczywał am z rodziną (2 dzieci - jedno 6 lat, drugie 2 lata) - bufet kuchenny - dzieci był y zadowolone - był o wszystko i zupy i kasza mleczna, dzieci nie gł odować . W hotelu pracowali animatorzy - bawili zaró wno dzieci jak i dorosł ych . Hotel ten jest idealny dla rodzin .
… Już ▾
Hotel fajny Wypoczywał am z rodziną (2 dzieci - jedno 6 lat, drugie 2 lata) - bufet kuchenny - dzieci był y zadowolone - był o wszystko i zupy i kasza mleczna, dzieci nie gł odować . W hotelu pracowali animatorzy - bawili zaró wno dzieci jak i dorosł ych . Hotel ten jest idealny dla rodzin . Wi-Fi gratis tylko w holu hotelu, raz w tygodniu moż na zamó wić bezpł atną kolację w restauracji. minus - do morza trzeba iś ć.10 minut
Tak jak
Lubisz
• 1
Wspaniał y! solidna 4! jedzenie jest doskonał e, pokoje są regularnie sprzą tane, wszę dzie jest czysto! klasa wakacji rodzinnych! tylko daleko od morza. ale 2 baseny.
… Już ▾
Wspaniał y! solidna 4! jedzenie jest doskonał e, pokoje są regularnie sprzą tane, wszę dzie jest czysto! klasa wakacji rodzinnych! tylko daleko od morza. ale 2 baseny.
Tak jak
Lubisz
• 4
Jestem gotowa podzielić się z Wami „niezapomnianymi” wraż eniami z wakacji na Zł otych Piaskach! Zacznijmy wię c w kolejnoś ci: Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”, PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul.
… Już ▾
Jestem gotowa podzielić się z Wami „niezapomnianymi” wraż eniami z wakacji na Zł otych Piaskach!
Zacznijmy wię c w kolejnoś ci:
Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”,
PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul. Krasnoarmejskaja, 72 lata, pod. 3, biuro 128. , notabene zgodnie z radą kierownikó w biur podró ż y wystawił em có rce dokument podró ż y, choć podczas kontroli paszportowej zapytano mnie o cel okazania, czy có rka jest zarejestrowana w moim paszport! , co z kolei wią zał o się z pewną kwotą kosztó w rejestracji - okoł o 200 UAH. - wszyscy oddają się nawzajem, aby zarobić ! ), zadawał em przeró ż ne pytania, na któ re odpowiadał em z gwarancją czekają cych na nas cudownych wakacji, m. in.
Informacja o wystę powaniu infekcji enterowirusowej na cał ym wybrzeż u Buł garii (w szczegó lnoś ci w Albenie i pobliskich Zł otych Piaskach), któ rej towarzyszy biegunka, niekontrolowane wymioty, pewne temperatury, a co za tym idzie koniecznoś ć zasię gnię cia porady miejscowej medycyny! ! ! ! ! Menedż erowie biura podró ż y „Meridian” w obu gł osach (Tatiana i Elena) zapewnili mnie, ż e to wszystkie intrygi konkurentó w i nic wię cej «
Panowie, jeś li widzicie negatywne opinie turystó w i macie wą tpliwoś ci – wsł uchajcie się w swó j wewnę trzny gł os!
Tak wię c, kiedy chciał em wypł acić pienią dze wpł acone jako pł atnoś ć za wycieczkę (zgodnie z warunkami umowy nadal obowią zywał y terminy odwoł ania podró ż y - ponad 21 dni, paragraf 4.2 umowy), kierownik Elena, powoł ują c się na za radą Voyage-Kyiv stwierdził , ż e odwoł ują c wycieczkę pł acę grzywnę w wysokoś ci 100% kosztó w wycieczki, czyli tracę wszystkie pienią dze!
Musieliś my wię c lecieć … (swoją drogą jedyne pozytywne emocje był y z lotu – pię knoś ć jest niesamowita !!! )
Przybywają c na miejsce ogarnę ł o nas uczucie odrę twienia….
Na obrzeż ach resortu (4* hotel Madara), w pobliż u hotelu sadzenie drzew o ostrym zapachu ś ciekó w, hotel moż e i 4*, ale restauracja 3*… (tu jest najwię kszy problem). Najciekawsze jest to, ż e w przeddzień naszej podró ż y kierownik biura podró ż y wybrał się na wycieczkę promocyjną po Buł garii, mieszkał w hotelu w Zł otych Piaskach, a zatrzymał się w szczegó lnoś ci w hotelu Madara 4*, a jak moż na nie zobaczyć czego widzieliś my, ż e wł aś nie tam przyjeż dż aliś my, a mianowicie:
- hotel dla Niemcó w towarzyskich, bardzo gł oś ny, obsł uga mó wi tylko po niemiecku, niektó rzy po angielsku (bardzo sł abo), wraż enie, ż e jesteś my w niemieckiej kolonii!
Teraz o ż ywieniu: niehigieniczne warunki są kompletne: niezjedzone jedzenie jest kilkakrotnie podgrzewane, psuje się , co powoduje prawdziwe zatrucie pokarmowe u ludzi (co przytrafił o się mojej có rce), w karetce dwó ch innych Niemcó w z tymi samymi objawami pojechał o do szpitala!
Po przybyciu ze szpitala europejskiego, gdzie otrzymaliś my opiekę medyczną , poprosiliś my restaurację o przygotowanie diety, na co ponownie odmó wiono nam sł owami: „Mamy 600 goś ci, nie ugotujemy dla Was osobno…”. Kupiliś my jedzenie w innym hotelu (specjalne podzię kowania dla przedstawicielki hotelu Zornice! Zgodził a się!
Specjalne podzię kowania dla hotelu "Marina Grand Beach" - mił a i uważ na obsł uga, licznik nie klika w oczy (w przeciwień stwie do personelu hotelu Madara), tylko tutaj nas usł yszano, a ludzie przywitali nas i poszli się z nami spotkać zaczynają c od telefon od nich zadzwoń do przedstawiciela naszego hotelu (jedyny przypadek hojnoś ci jaki spotkał się podczas cał ego pobytu) i dzię kujemy Bogu, ż e nie w naszym hotelu Madara, gdzie hol jest sprzą tany w nastę pują cy sposó b: sprzę ty ze stoł u są ustawione na krzesł ach na któ rej Niemcy wł aś nie siedzieli za basenem (Był y 3 rosyjskie rodziny, z Ukrainy - tylko moja có rka i ja), turyś ci przychodzą do restauracji w przepaskach na biodrach, kelnerzy przekrę cali obrus na drugą stronę , intensywnie szturchali sprzę ty i przetarł szmatą wą tpliwej ś wież oś ci.
Kolejna ś ciereczka, obficie zwilż ona pł ynem do czyszczenia powierzchni aluminiowych, doskonale uspokaja i spokojnie nad talerzami (czysta), zostawiają c ś lady i odpowiednio mieszają c się z jedzeniem… Pokoje są bardzo zadymione, bo Niemcy palą przez cał ą dobę i cał y dzień . Ż ebym zmienił numer, pierwszy był oferowany przy salonie z domowymi narkotykami, drugi jest niesamowicie zadymiony - zaż ą dali dopł aty, nie wydają c nic (10 euro).
Jedna odpowiedź na każ dą proś bę : „Nie mogę (z naciskiem na pierwszą sylabę ), nie wiem…”
Bardzo gł oś ny, zadymiony, na terenie hotelu (jeś li moż na nazwać terytorium) sł oneczny grosz - bez drzew, chichotó w i hał asu. Jednym sł owem - pluskwa! W cał ym Zł otych Piaskach ś mierdzą ce lipy o sł odkim zapachu - są wszę dzie, z wyją tkiem niczego! I ogromne ptaki jak gę si (podobno albatrosy). A jednak – ulice miasta spł ywają wodą z basenó w hoteli – tak wł aś nie pł yną rzeki brudnej wody!
Tak wię c z 11 pł atnych noclegó w zostaliś my 8, polecieliś my wcześ niej na naszą proś bę z powodu braku jedzenia i intensywnego leczenia mojej có rki (szczegó lne podzię kowania dla TA "Meridian" za zapewnienie darmowego przelotu - mimo ż e samolot był w poł owie pusty, Myś lę , ż e się nie przecią ż yli i nie był o problemó w…), przez 4 noce nie oddaliś my pienię dzy…
Wylecieliś my z Buł garii z mocnym przekonaniem, ż e nie skorzystamy z usł ug wyż ej wymienionych osó b prawnych i osó b fizycznych przy wyborze wycieczki i nigdy nie polecimy do Buł garii dla Niemcó w.
Po przyjeź dzie na Ukrainę odwiedził em mojego kochanego TA „Meridian” w Krzemień czugu z proś bą o rozważ enie kwestii zwrotu pienię dzy zapł aconych za wycieczkę , co spowodował o znaczny uszczerbek na zdrowiu mojej có rki.
Kierownik biura podró ż y Tatiana odpowiedział a na moją proś bę z oburzeniem i kpinami, towarzyszą c jej wypowiedziom okrzykami i obelgami (powiedzmy, zostań w domu i nie jeź dzij za granicę , był y wypowiedzi „Nie jesteś my twoimi nianiami”. Patrzył bym na nie w moja sytuacja, w obcym kraju i podobne rzeczy zdarzają się ich dzieciom… Czy też by się uś miechali?
W nadziei, ż e wspomniana menedż erka Tatiana przekaż e moje informacje wł aś cicielowi biura podró ż y Kobenyak LM, nawet się ze mną nie skontaktowali…
Gdy biura podró ż y udzielają informacji nie na korzyś ć Krymu (w tym przypadku nic nie zarabiają - na Krymie bilety moż na kupić bezpoś rednio w pensjonacie, sanatoriach - co jest o 20-40% tań sze), a nasza ś wietna podró ż agencje pozostają bez zarobkó w! !!
Nie poró wnywać wybrzeż a krymskiego - gdzie taka wspaniał a przyroda, powietrze? !!
I na koniec chcę wezwać moich rodakó w:
"Wspieraj krajowego producenta! Zrelaksuj się w krajowych kurortach: wspaniał oś ć Karpat i gó r krymskich, gó rskie rzeki, doliny! Nasi Ukraiń cy jeż dż ą zarabiać na cał ym ś wiecie, aby nakarmić i kształ cić swoje dzieci, pomagać starym rodzicom, a Ty bierzesz pienią dze i dajesz moż liwoś ć zarobienia na swojej ignorancji nieuczciwym biurom podró ż y i touroperatorom oraz obcokrajowcom, któ rzy uważ ają Cię za bezwartoś ciowego! Opamię taj się , nie warto! ! ! !!
Ciekawie jest oglą dać ś wiat, jest to pouczają ce, musisz się czegoś nauczyć , ale w ż adnym wypadku nie powinieneś pozwalać sobie na uż ywanie i zarabianie pienię dzy dla tak pozbawionych skrupuł ó w nieuczciwych biur podró ż y. A co najważ niejsze, kochaj Ukrainę , warto!
Zacznijmy wię c w kolejnoś ci:
Przy rejestracji niezbę dnych dokumentó w (biuro podró ż y „Meridian”,
PE Kobenyak LM, Kremenczug, centrum handlowe „Amstor”, touroperator „Voyage-Kyiv”, Kijó w, ul. Krasnoarmejskaja, 72 lata, pod. 3, biuro 128. , notabene zgodnie z radą kierownikó w biur podró ż y wystawił em có rce dokument podró ż y, choć podczas kontroli paszportowej zapytano mnie o cel okazania, czy có rka jest zarejestrowana w moim paszport! , co z kolei wią zał o się z pewną kwotą kosztó w rejestracji - okoł o 200 UAH. - wszyscy oddają się nawzajem, aby zarobić ! ), zadawał em przeró ż ne pytania, na któ re odpowiadał em z gwarancją czekają cych na nas cudownych wakacji, m. in.
Informacja o wystę powaniu infekcji enterowirusowej na cał ym wybrzeż u Buł garii (w szczegó lnoś ci w Albenie i pobliskich Zł otych Piaskach), któ rej towarzyszy biegunka, niekontrolowane wymioty, pewne temperatury, a co za tym idzie koniecznoś ć zasię gnię cia porady miejscowej medycyny! ! ! ! ! Menedż erowie biura podró ż y „Meridian” w obu gł osach (Tatiana i Elena) zapewnili mnie, ż e to wszystkie intrygi konkurentó w i nic wię cej «
Panowie, jeś li widzicie negatywne opinie turystó w i macie wą tpliwoś ci – wsł uchajcie się w swó j wewnę trzny gł os!
Tak wię c, kiedy chciał em wypł acić pienią dze wpł acone jako pł atnoś ć za wycieczkę (zgodnie z warunkami umowy nadal obowią zywał y terminy odwoł ania podró ż y - ponad 21 dni, paragraf 4.2 umowy), kierownik Elena, powoł ują c się na za radą Voyage-Kyiv stwierdził , ż e odwoł ują c wycieczkę pł acę grzywnę w wysokoś ci 100% kosztó w wycieczki, czyli tracę wszystkie pienią dze!
Musieliś my wię c lecieć … (swoją drogą jedyne pozytywne emocje był y z lotu – pię knoś ć jest niesamowita !!! )
Przybywają c na miejsce ogarnę ł o nas uczucie odrę twienia….
Na obrzeż ach resortu (4* hotel Madara), w pobliż u hotelu sadzenie drzew o ostrym zapachu ś ciekó w, hotel moż e i 4*, ale restauracja 3*… (tu jest najwię kszy problem). Najciekawsze jest to, ż e w przeddzień naszej podró ż y kierownik biura podró ż y wybrał się na wycieczkę promocyjną po Buł garii, mieszkał w hotelu w Zł otych Piaskach, a zatrzymał się w szczegó lnoś ci w hotelu Madara 4*, a jak moż na nie zobaczyć czego widzieliś my, ż e wł aś nie tam przyjeż dż aliś my, a mianowicie:
- hotel dla Niemcó w towarzyskich, bardzo gł oś ny, obsł uga mó wi tylko po niemiecku, niektó rzy po angielsku (bardzo sł abo), wraż enie, ż e jesteś my w niemieckiej kolonii!
Teraz o ż ywieniu: niehigieniczne warunki są kompletne: niezjedzone jedzenie jest kilkakrotnie podgrzewane, psuje się , co powoduje prawdziwe zatrucie pokarmowe u ludzi (co przytrafił o się mojej có rce), w karetce dwó ch innych Niemcó w z tymi samymi objawami pojechał o do szpitala!
Po przybyciu ze szpitala europejskiego, gdzie otrzymaliś my opiekę medyczną , poprosiliś my restaurację o przygotowanie diety, na co ponownie odmó wiono nam sł owami: „Mamy 600 goś ci, nie ugotujemy dla Was osobno…”. Kupiliś my jedzenie w innym hotelu (specjalne podzię kowania dla przedstawicielki hotelu Zornice! Zgodził a się!
Specjalne podzię kowania dla hotelu "Marina Grand Beach" - mił a i uważ na obsł uga, licznik nie klika w oczy (w przeciwień stwie do personelu hotelu Madara), tylko tutaj nas usł yszano, a ludzie przywitali nas i poszli się z nami spotkać zaczynają c od telefon od nich zadzwoń do przedstawiciela naszego hotelu (jedyny przypadek hojnoś ci jaki spotkał się podczas cał ego pobytu) i dzię kujemy Bogu, ż e nie w naszym hotelu Madara, gdzie hol jest sprzą tany w nastę pują cy sposó b: sprzę ty ze stoł u są ustawione na krzesł ach na któ rej Niemcy wł aś nie siedzieli za basenem (Był y 3 rosyjskie rodziny, z Ukrainy - tylko moja có rka i ja), turyś ci przychodzą do restauracji w przepaskach na biodrach, kelnerzy przekrę cali obrus na drugą stronę , intensywnie szturchali sprzę ty i przetarł szmatą wą tpliwej ś wież oś ci.
Kolejna ś ciereczka, obficie zwilż ona pł ynem do czyszczenia powierzchni aluminiowych, doskonale uspokaja i spokojnie nad talerzami (czysta), zostawiają c ś lady i odpowiednio mieszają c się z jedzeniem… Pokoje są bardzo zadymione, bo Niemcy palą przez cał ą dobę i cał y dzień . Ż ebym zmienił numer, pierwszy był oferowany przy salonie z domowymi narkotykami, drugi jest niesamowicie zadymiony - zaż ą dali dopł aty, nie wydają c nic (10 euro).
Jedna odpowiedź na każ dą proś bę : „Nie mogę (z naciskiem na pierwszą sylabę ), nie wiem…”
Bardzo gł oś ny, zadymiony, na terenie hotelu (jeś li moż na nazwać terytorium) sł oneczny grosz - bez drzew, chichotó w i hał asu. Jednym sł owem - pluskwa! W cał ym Zł otych Piaskach ś mierdzą ce lipy o sł odkim zapachu - są wszę dzie, z wyją tkiem niczego! I ogromne ptaki jak gę si (podobno albatrosy). A jednak – ulice miasta spł ywają wodą z basenó w hoteli – tak wł aś nie pł yną rzeki brudnej wody!
Tak wię c z 11 pł atnych noclegó w zostaliś my 8, polecieliś my wcześ niej na naszą proś bę z powodu braku jedzenia i intensywnego leczenia mojej có rki (szczegó lne podzię kowania dla TA "Meridian" za zapewnienie darmowego przelotu - mimo ż e samolot był w poł owie pusty, Myś lę , ż e się nie przecią ż yli i nie był o problemó w…), przez 4 noce nie oddaliś my pienię dzy…
Wylecieliś my z Buł garii z mocnym przekonaniem, ż e nie skorzystamy z usł ug wyż ej wymienionych osó b prawnych i osó b fizycznych przy wyborze wycieczki i nigdy nie polecimy do Buł garii dla Niemcó w.
Po przyjeź dzie na Ukrainę odwiedził em mojego kochanego TA „Meridian” w Krzemień czugu z proś bą o rozważ enie kwestii zwrotu pienię dzy zapł aconych za wycieczkę , co spowodował o znaczny uszczerbek na zdrowiu mojej có rki.
Kierownik biura podró ż y Tatiana odpowiedział a na moją proś bę z oburzeniem i kpinami, towarzyszą c jej wypowiedziom okrzykami i obelgami (powiedzmy, zostań w domu i nie jeź dzij za granicę , był y wypowiedzi „Nie jesteś my twoimi nianiami”. Patrzył bym na nie w moja sytuacja, w obcym kraju i podobne rzeczy zdarzają się ich dzieciom… Czy też by się uś miechali?
W nadziei, ż e wspomniana menedż erka Tatiana przekaż e moje informacje wł aś cicielowi biura podró ż y Kobenyak LM, nawet się ze mną nie skontaktowali…
Gdy biura podró ż y udzielają informacji nie na korzyś ć Krymu (w tym przypadku nic nie zarabiają - na Krymie bilety moż na kupić bezpoś rednio w pensjonacie, sanatoriach - co jest o 20-40% tań sze), a nasza ś wietna podró ż agencje pozostają bez zarobkó w! !!
Nie poró wnywać wybrzeż a krymskiego - gdzie taka wspaniał a przyroda, powietrze? !!
I na koniec chcę wezwać moich rodakó w:
"Wspieraj krajowego producenta! Zrelaksuj się w krajowych kurortach: wspaniał oś ć Karpat i gó r krymskich, gó rskie rzeki, doliny! Nasi Ukraiń cy jeż dż ą zarabiać na cał ym ś wiecie, aby nakarmić i kształ cić swoje dzieci, pomagać starym rodzicom, a Ty bierzesz pienią dze i dajesz moż liwoś ć zarobienia na swojej ignorancji nieuczciwym biurom podró ż y i touroperatorom oraz obcokrajowcom, któ rzy uważ ają Cię za bezwartoś ciowego! Opamię taj się , nie warto! ! ! !!
Ciekawie jest oglą dać ś wiat, jest to pouczają ce, musisz się czegoś nauczyć , ale w ż adnym wypadku nie powinieneś pozwalać sobie na uż ywanie i zarabianie pienię dzy dla tak pozbawionych skrupuł ó w nieuczciwych biur podró ż y. A co najważ niejsze, kochaj Ukrainę , warto!
Tak jak
Lubisz
• 1
Przyjemny personel, zabó jcze posił ki trzy razy dziennie (podają też pizzę , lody, ile dusza zapragnie i ż oł ą dek mię dzy gł ó wnymi posił kami). Oczywiś cie w hotelu jest wielu Niemcó w, ale Rosjanie posuwają się naprzó d! Szczegó lnie nasi byli rodacy z Niemiec.
… Już ▾
Przyjemny personel, zabó jcze posił ki trzy razy dziennie (podają też pizzę , lody, ile dusza zapragnie i ż oł ą dek mię dzy gł ó wnymi posił kami). Oczywiś cie w hotelu jest wielu Niemcó w, ale Rosjanie posuwają się naprzó d! Szczegó lnie nasi byli rodacy z Niemiec. Madara jest bardzo dogodnie poł oż ona – z jednej strony nie sł ychać nocnego hał asu i zgieł ku, a z drugiej warto spacerować.1 minutę (a nawet mniej) – i już jesteś na gł ó wnej ulicy. Hotel jest nowy i czysty wewną trz i na zewną trz, a pokoje są przestronne. Wszystko w Madarze! ! ! Chciał bym ró wnież zauważ yć , ż e jest to hotel rodzinny, nie ma zbyt wielu mł odych ludzi, ale wystarczy)))
Tak jak
Lubisz
• 12