Spokojny odpoczynek

Pisemny: 3 wrzesień 2015
Czas podróży: 7 — 14 sierpień 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Pierwszy raz był am sama i miał am ochotę na relaksują ce wakacje z moż liwoś cią spania. Wszystko to dostał em w tym hotelu.
Nawiasem mó wią c, nie wszystkie pokoje mają widok na morze. Poprosił em recepcję o pię tro nad 3. i cichy pokó j NIE nad basenem i NIE nad tarasem restauracji. Dostał em to wszystko zupeł nie za darmo w pokoju 1419 z widokiem na gó ry. Nawet muzyka ze Sł onecznego Brzegu był a mniej sł yszalna)) Został em dobrze przyję ty - dzię ki, Martin i Stefan!
Jedzenie jest urozmaicone, zawsze jest wybó r, zawsze są.2 lub nawet 3 rodzaje mię s. Zawsze są.2 rodzaje zup. Był y też ryby, raz podawano nawet rekina. Nie zabrakł o takż e owocó w - arbuza, melona, ​ ​ jabł ek, nektarynek, brzoskwiń , ś liwek. Desery był y pyszne. Nigdy nie był em gł odny)) Kelnerzy pracowali bardzo szybko. Dzię ki Mario!

Hotel posiada dwa baseny - jeden bardziej sł oneczny, drugi bardziej zacieniony. Pierwszego dnia nie mogł am znaleź ć miejsca pod parasolem ((musiał am się szybciej spakować i wyjś ć wcześ niej. Do morza 3 kroki, plaż a jest publiczna i bezpł atna, ale w planach jest zrobienie z niej hotelu) ) Są ratownicy-obserwatorzy, któ rzy są bardzo czujni)) Dzię kuję , Dejanie!
BRAK ANIMACJI! To był dla mnie duż y plus, bo. nikt wokó ł mnie nie skakał i nie wł ą czał gł oś nej muzyki na basenie)) W pobliż u recepcji jest tylko klub dla dzieci.
Wieczorem moż na spacerować po mieś cie Ś w. Wł as.
Ostatniego dnia musiał em dopł acić i przenieś ć się do duż ego pokoju 1111 nad gł ó wnym wejś ciem. Lot był opó ź niony o 6 godzin. Dopł ata za przedł uż enie - 20 lewó w za pierwszą godzinę i 10 lewó w za każ dą kolejną godzinę , czyli. 4 godziny kosztują.50 lew. Dzię kuję Mariella i Venelin!
Budowa drugiego budynku dobiega koń ca, powinna zostać otwarta w 2016 roku.
Cał y personel hotelu jest bardzo uprzejmy i przyjazny. Starsi dobrze mó wią po rosyjsku, mł odzi lepiej porozumiewają się po angielsku. Zawsze starają się pomó c i zapewnić komfortowy pobyt bez wymuszania napiwkó w. Są wedł ug wł asnego uznania, ale personel bę dzie zadowolony))
Dyrektor generalny hotelu stale komunikuje się z wczasowiczami i pyta, co im się podoba, a czego nie. Dzię ki Giorgi!
Ogó lnie wakacje zakoń czył y się sukcesem i naprawdę nie chciał em wyjeż dż ać...Tydzień okazał się niewystarczają cy. Nastę pnym razem postaram się zostać dł uż ej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał