Uwaga kierownik hotelu MARINA, cham i ignorant!

Pisemny: 30 czerwiec 2017
Czas podróży: 20 — 30 może 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Chcę zwró cić uwagę na absolutnie prostacki i ignorancki stosunek kierownika hotelu Mitki Atanasova do goś ci. Faktem jest, ż e mię dzy mną a nim był konflikt, podczas któ rego ja jako klientka poczuł em się uraż ony. Ten menedż er zauważ ył , ż e to jest jego hotel i ż e chce to zrobić . Na koniec zrobił się nieprzyjemny i szyderczo ż yczył „dobrego dnia”. Ale moja propozycja dotyczył a organizacji hotelu i był a nieszkodliwa. Ponadto pragnę zauważ yć , ż e z turystami z Europy (Niemcami, Buł garami, Brytyjczykami) ten „pracownik buł garskiej branż y turystycznej” jest traktowany z ogromnym szacunkiem i szczegó lną mił oś cią , a z resztą – z oczywistą nienawiś cią , w któ rej ja przewidywać wyraż ony rasizm.
Kosztem kuchni --- jedzenie jest kiepskie, monotonne, zupeł nie nie odpowiada zapł aconym pienią dzom. W kuchni są muchy: są wszę dzie, nawet w jedzeniu. Nie ma stolika dla dzieci. Leż aki i parasole na plaż y są pł atne (bzdura, nigdzie się na to nie natknę ł am, chyba z chciwoś ci). Sama plaż a nie jest czyszczona - jest zaś miecona. Animator jest amatorem. Wedł ug wyselekcjonowanej kadry (nie fachowcó w) moż na odczuć za nich bardzo niską zapł atę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał