Wady przeważają

Pisemny: 9 grudzień 2020
Czas podróży: 2 — 8 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 9.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Odpoczywał em w tym hotelu w 2019 roku. Zacznijmy od tego, co nam się podobał o - personel był bardzo przyjazny. Od recepcjonistki, personelu sprzą tają cego po barmanó w. Pokoje był y duż e i przestronne.
Ale wady naprawdę przeważ ają . Był o duż o dzieci. Z tego powodu basen był nie tylko gł oś ny od krzykó w, ale zaję cia był y zbyt skoncentrowane na dzieciach, a doroś li prawie nie mieli nic do roboty w cią gu dnia przy basenie.
Jedzenie naprawdę nie był o smaczne, przy 4-5 dostę pnych daniach prawie nie moż na był o znaleź ć nic wartego jedzenia. Sł odycze ró wnież był y bez smaku.
W jednym mieszkaniu klimatyzator wpuszcza cał ą wodę do pomieszczenia.
Dno basenu był o brudne i chociaż ktoś robił co w jego mocy, ż eby go czyś cić co noc, tak naprawdę nie miał narzę dzi do swojej pracy: ż adnej myjki wysokociś nieniowej, któ ra mogł aby szybko oczyś cić teren w mgnieniu oka.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał