Bardzo dobry stosunek personelu do każdego klienta

Pisemny: 27 lipiec 2017
Czas podróży: 15 — 25 czerwiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Zatrzymaliś my się z rodziną w poł owie czerwca. Byliś my bardzo zadowoleni.
Wszystko stał o się lepsze, ponieważ ten hotel został przeję ty przez nowego szefa, a zatem bez obaw moż na tu przyjechać i odpoczą ć .
Bardzo dobry stosunek personelu do każ dego klienta, jedzenia pod dostatkiem, pyszne,
szef kuchni to mę ż czyzna, bardzo doś wiadczony, czasami podchodził do stoł u i pytał , jak jemy.
Dziewczyna z lobby baru z chę cią dostarczy wszelkich drinkó w.
Woda w basenie jest czysta i ciepł a. Hotel jest mał y, ale ł adny, cichy i czysty, 10 minut od morza.
Wifi w recepcji dział a dobrze. Oczywiś cie w pobliż u jest wiele super luksusowych hoteli, ale biorą c pod uwagę stosunek ceny do jakoś ci, ten hotel jest cał kiem normalny.

Koniecznie jedź autobusem (1.2, 5.8, 10 co 5 minut) do Starego Nesebyru, jest tam bardzo pię knie i jest duż o turystó w.
Jeś li szukasz mł odej dziewczyny w minispó dniczce w hotelu na recepcji, jako dyskoteka rozrywkowa i animatorzy, a iloś ć dań przekroczył a 50 i jesteś jednym z tych, któ rzy
cią gle narzekają c, wybredny, palą c tam, gdzie jest to zabronione, upijają c się i hał asują c i coś jeszcze w tym stylu, to wyraź nie cię tu nie ma.
Po prostu bą dź normalnymi ludź mi, szanują c innych wokó ł .
Dzię kuję wszystkim i ż yczę powodzenia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał