dla tych, którzy są skłonni do kompromisów

Pisemny: 2 lipiec 2018
Czas podróży: 7 lipiec — 6 sierpień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Zaletą hotelu jest to, ż e znajduje się na pierwszej linii. Jeś li masz szczę ś cie dostać pokó j z widokiem na morze, pię kny widok na Nesebyr bę dzie dodatkowym atutem, ale musisz pamię tać , ż e pokoje hotelowe są w wię kszoś ci prywatne, oczywiś cie te, któ re mają widok na morze. Pokoje są duż e. Na tym prawdopodobnie koń czą się pozytywy.
Negatywne jest zarzą dzanie hotelem.
Hotelowy teren rekreacyjny, tak mał y, jest wydzierż awiony przez kierownika restauracji, któ ra zamienił a teren hotelu w pasaż owy dziedziniec + muzyka do pó ź nych godzin nocnych, krzyki dzieci, czasem tań ce pijanych goś ci, krzyki dzieci.

Sprzą tanie jest bardzo warunkowe - powoduje wiele reklamacji. W odpowiedzi na proś bę o odkurzenie pokoju, wytarcie kurzu, sł ychać „Mam duż o pracy”. Pokojó wka wyniesie ś mieci, na tym uważ a swoją pracę za zakoń czoną . Bielizna to wyją tkowa piosenka. Prześ cieradł a nie trzymają się doś ć szerokich marszó w, czę sto bielizna nie jest w odpowiednim rozmiarze, a spotyka się tylko dziecinną , starą , zniszczoną .
Woda w basenie, wedł ug wł aś cicieli mieszkają cych tam przez cał e lato, nigdy się nie zmienia. Latają ce liś cie są po prostu wyjmowane z wody, dobrze i lekko uzupeł niane...
Posiadanie kuchni i kuchenki nie oznacza, ż e ​ ​ moż na z niej korzystać . Dla administracji waż ne jest, aby restauracja kwitł a pod oknami. Nie zapewnia garnkó w ani patelni.
Najgorszą rzeczą w tym hotelu jest zapach ś ciekó w, któ ry w nocy doś ć regularnie atakuje pokoje. Na wszystkie skargi administracja odpowiada, ż e ​ ​ nie jest w stanie poradzić sobie z problemem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał