Po prostu okropne!!!

Pisemny: 2 lipiec 2018
Czas podróży: 19 — 26 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Byliś my w Buł garii trzeci raz, ale tym razem był o po prostu okropnie. Wykupiliś my wycieczkę dla trzech dorosł ych osó b za poś rednictwem fiń skiego oddział u touroperatora TUI. Mimo, ż e pokó j był zarezerwowany dla trzech osó b dorosł ych, zamieszkał y w pokoju z dwoma ł ó ż kami i dwoma fotelami. Komplety poś cieli, rę cznikó w, naczyń , mebli na balkon został y zaprojektowane dla dwojga. Fotele miał y za zadanie siedzieć , a nie spać . Trzeci komplet poś cieli został przekazany dopiero kilka godzin po zameldowaniu. Wszystkie poś ciele miał y w sobie dziury. Kiedy poproszono nas o zapewnienie ł ó ż ka dla trzeciej osoby, powiedziano nam, ż e nie jest to moż liwe, ponieważ w hotelu nie ma ł ó ż ek, chociaż hotel był zaję ty w mniej niż poł owie. Potem poprosiliś my o materac, ale tutaj odmó wiono nam. Administratorka Maria zaproponował a nam zmianę pokoju za dodatkową opł atą , ale odmó wiliś my, bo. do. za bony dali doś ć duż ą kwotę . W pokoju był a bezpł atna lodó wka, za któ rą pł aciliś my 5 BGN dziennie. Odmó wiliś my zapł aty. W rezultacie, ponieważ nie mieliś my ł ó ż ka ani materaca, musieliś my spać na twardym, z podartymi poduszkami, a obracają c się podczas snu, zsuwaliś my się na podł ogę , a nasze nogi leż ał y na deskach. Musiał em zebrać wszystkie koce i narzuty i poł oż yć je zamiast tych poduszek. Cierpliwoś ć wystarczył a tylko na trzy dni, potem po prostu spał a na podł odze. Kiedy odbył o się spotkanie z przewodniczką Miią , zaprosiliś my ją do naszego pokoju. Bardzo dł ugo był a oburzona, zrobił a kilka zdję ć i powiedział a, ż e ​ ​ wyś le ​ ​ je do centrali TUI w Helsinkach. W koń cu zamiast trzeciego materaca przynieś li nam kolejny koc. Po tym cał y personel hotelu przestał zwracać na nas uwagę , nawet się witać . Poprosiliś my już o przedstawienie nas administratorowi lub dyrektorowi hotelu, powiedziano nam, ż e to niemoż liwe. Chociaż dyrektor mieszkał w tym samym hotelu, a jego samochó d był codziennie przy gł ó wnym wejś ciu. Trzeciego dnia pobytu jeden z czł onkó w naszej rodziny potrzebował miodu. pomocy, skontaktowaliś my się z recepcją i wysł ali nas do najdalszej przychodni oddalonej o ponad godzinę drogi. Chcę podkreś lić , ż e problem pojawił się z nogami i był dź wię czny, ale to nie przeszkadzał o personelowi naszego hotelu. W rezultacie sami musieliś my bliż ej poszukać kliniki i ostatecznie jesteś my jej wł aś cicielami. Kiedy powiedzieliś my o tym personelowi hotelu, byli bardzo zaskoczeni, mó wią c, ż e nie wiemy. Ogó lnie chcę zwró cić uwagę na to, ż e na któ rekolwiek z naszych pytań odpowiadali wł aś nie tym frazą lub udawali, ż e nie rozumieją ję zyka rosyjskiego. Chcę też zwró cić uwagę na to, ż e stosunek do rosyjskoję zycznych turystó w jest po prostu obrzydliwy, mimo ż e rodzice są obywatelami UE. Najbardziej niesamowitą rzeczą jest personel kuchenny. Po pierwsze nie pracują w mundurach, bez czapek i rę kawiczek, o butach już milczę . Brud ze stoł ó w jest strzepywany szmatą prosto z podł ogi, wszystko to dzieje się na oczach goś ci. W ten sam sposó b czyszczony jest basen i okolica. Mimo, ż e basen jest czynny od 8 rano, sprzą tanie rozpoczyna się o 7.50 Podczas ś niadania cał y kurz ze sprzą tania przy basenie wlatuje prosto do naczyń . Musiał em skomentować . Kiedy wymeldowaliś my się z hotelu, ta sama administratorka Maria powiedział a, ż e ​ ​ nasze warunki są bardzo dobre i nie powinniś my wysuwać wobec nich ż adnych roszczeń .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał