Spoczywaj na smark!

Pisemny: 5 lipiec 2016
Czas podróży: 4 — 11 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Zapł aciliś my za system „ALL” (All inclusive), drugiego dnia jesteś my w tym hotelu! Na począ tek sami jeź dziliś my samochodem i dojechaliś my o 4 nad ranem, dł ugo krą ż yliś my i nie mogliś my podjechać pod hotel, nie ma w nawigacji takich zakamarkó w, przez któ re musieliś my podjechać do to ochrona ś pi, ś pią w recepcji! Podobał o mi się terytorium hotelu, miejsce jest blisko morza, ale jednocześ nie wizyta w restauracji, barach! Restauracja to punkt ż ywieniowy, ponadto dania gotowe, szklanki jednorazowe, w ogó le nie ma kawy i herbaty, na stoł ach nie ma przypraw, a odpowiedź na pytanie po prostu „nie”, jedzenie okropne, bo nie ma do czego do wyboru warzywa, pomidory i ogó rki są po prostu rzucane i to wszystko! Nie ma owocó w i sł odyczy, jak powolny arbuz zostanie rzucony bydł u, a on jest w kolejce! Bar przy basenie jest tylko pł atny, w lobby barze tylko woda i wó dka, piwo wg systemu „WSZYSTKO” podawane w jednej szklance 200 gram tylko w barze „Miejsca do jedzenia”. Generalnie zapł acił em za „All Inclusive”, ale tak naprawdę wsiadł em za kierownicę i pojechał em do Nesebyru po wodę , soki w supermarkecie! Jeś li nie masz z czym się poró wnywać , to moż e się odbyć jako obó z pionierski dla dziecka, ale zdecydowanie nie dał bym tutaj swojego! Wszę dzie są paję czyny, basen jest brudny, latają muchy!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał