Tam "odpoczywał em" z ż oną w lipcu 2016 roku.
Po naszym przybyciu dziewczyna w recepcji od razu zabrał a toaletę dla marafeta, nie zwracają c uwagi na to, ż e jesteś my w drodze. Nie dostał em nawet ciepł ej wody, nie mó wią c już o kawie. Na nasze roszczenia zaproponowali, ż e pó jdą na spacer. Zameldowanie odbywa się nie wcześ niej niż o 14:00, ale to norma.
POKOJE
Czę ś ć mieszkań w budynku został a sprzedana, a czę ś ć wynaję ta. Jeś li oczekujesz kawalerki z widokiem na morze - zapomnij. Jak mi wyjaś nili, wszystkie ich studia nie mają nawet balkonu. Jeś li bierzesz mieszkania, niektó re z nich ró wnież bez balkonu. Wnę trze jest wykonane tanio, rzeczy się psują i odpadają . Nie ma kuchenki mikrofalowej, podwó jne ł ó ż ko to dwa mał e razem.
USŁ UGA
Cał kowita ciemnoś ć . Z moich obserwacji wynika, ż e ludzie cią gle chodzą narzekać , nawet ci, któ rzy kupili tam mieszkania. Pilot od klimatyzatora nam nie dział ał i od razu spł oną ł telewizor, chyba chiń ski - Neo. Po kilku wycieczkach do nich zmienili je na te same, któ re od razu się zepsuł y.
Jak wyjaś nili, tam wygasł okres gwarancji. Mamy pokó j pod tarasem bez balkonu, sł oń ce. Nie da się wł ą czyć klimatyzatora bez pilota, a bez niego jest gorą co, cię ż ko oddychać . Dopiero po mojej reklamacji do biura podró ż y od razu zmienili ich na pracownikó w, chociaż wcześ niej powiedzieli mi, ż e nie obchodzą ich reklamacje (napisz - dział a). Ró wnież Internet był tracony 2 razy na 2 i 4 dni.
EKSMISJA
Kiedy w recepcji czekał em na transfer z hotelu, zaatakowali nas roszczeniami, dlaczego napisał em przeciwko nim skargę . Nierealistyczne jest wyjaś nianie im, w czym się mylą , nie chcą sł uchać i wszystko przekrę cać . Facet z recepcji nazwał mnie oszustem, powiedział , ż e specjalnie poskarż ył em się i odwió zł nas z hotelu, ż eby czekać na transfer na ulicy.
CAŁ KOWITY
Nie ufaj zdję ciom. Jeś li chcesz goś cinnoś ci i relaksu bez cią gł ych wizyt w recepcji, weź inny hotel za te same pienią dze, któ rych jest wiele w Pomorie.
Po raz kolejny o pokoju, powierzchnia pokoju jest wię ksza niż w wielu mieszkaniach. Wszystkie nowe sprzę ty w pokoju. Z potraw: jest wszystko, czego potrzebujesz. Ś mieci był y codziennie wywoż one.
Wracają c do lokalizacji))) Nie ma drugiego takiego hotelu. Wszystkie znajdują się lub bliż ej mierzei, tj. dalej od centrum lub bliż ej centrum, ale tam plaż e są gorsze. Nawet Sunset Resort 5 *, któ ry jest chwalony, tak ludzie, hotel moż e nie jest zł y, ale plaż a jest brudna iw stanie „martwym”.
Grand Hotel Pomorie 5* poł oż ony jest na obrzeż ach, jest to ostatni hotel przed mierzeją .
Ogó lnie rzecz biorą c, rezultat jest taki, ż e jeź dziliś my po cał ym wybrzeż u Buł garii, nie ma lepszego miasta niż Pomorie i nie ma lepszego hotelu niż ten!
Obsł uga to kompletny bał agan. Z moich obserwacji wynika, ż e ludzie cią gle chodzą narzekać , nawet ci, któ rzy kupili tam mieszkania. Pilot od klimatyzatora nam nie dział ał i od razu spł oną ł telewizor, chyba chiń ski - Neo. Po kilku wycieczkach do nich zmienili je na te same, któ re od razu się zepsuł y. Jak wyjaś nili, tam wygasł okres gwarancji. Mamy pokó j pod tarasem bez balkonu, sł oń ce. Nie da się wł ą czyć klimatyzatora bez pilota, a bez niego jest gorą co, cię ż ko oddychać.
Dopiero po mojej reklamacji do biura podró ż y od razu zmienili ich na pracownikó w, chociaż wcześ niej powiedzieli mi, ż e nie obchodzą ich reklamacje (napisz - dział a). Ró wnież Internet był tracony 2 razy na 2 i 4 dni.
Kiedy w recepcji czekał em na transfer z hotelu, zaatakowali nas roszczeniami, dlaczego napisał em przeciwko nim skargę . Nierealistyczne jest wyjaś nianie im, w czym się mylą , nie chcą sł uchać i wszystko przekrę cać . Facet z recepcji nazwał mnie oszustem, powiedział , ż e specjalnie poskarż ył em się i odwió zł nas z hotelu, ż eby czekać na transfer na ulicy.
Jeś li chcesz goś cinnoś ci i relaksu bez cią gł ych wizyt w recepcji, weź inny hotel za te same pienią dze, któ rych jest wiele w Pomorie.