Okropny hotel!

Pisemny: 9 lipiec 2016
Czas podróży: 18 czerwiec — 17 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Daria Evdokimova.
Okres odpoczynku: 18.06. 16 lat. – 17.07. 16 lat.

Witam!
Chcę zostawić moją negatywną opinię na temat Apartamentó w w Palace De Luxe Apartments (Buł garia, Pomorie). Apartamenty został y wybrane i zarezerwowane przez stronę Booking. com. Opinie o hotelu na stronie są tylko pozytywne. W zwią zku z tym podję ł am ś miał ą decyzję o zarezerwowaniu pobytu na 30 peł nych dni.
Pojechał am na wakacje z dwó jką dzieci, z któ rych jedno ma 0.7 miesią ca.
Apartamenty został y wybrane na pierwszym pię trze, ponieważ mieliś my ze sobą wó zek dziecię cy. W tym budynku nie ma windy, co został o wskazane na stronie internetowej.
Panowie apartamenty w ogó le nie odpowiadają prezentowanym zdję ciom na stronie Rezerwacja. pl!

Przyjechaliś my pó ź nym wieczorem. Wł aś cicielka mieszkania wydał a tylko jeden klucz i od razu zaproponował a, ż e ​ ​ nie zamieszka na pierwszym pię trze, bo okna w pokojach są wielkoś ci piwnicy. Ta informacja nie jest dostę pna na stronie. Są wspaniał e fotografie. W rzeczywistoś ci pierwsze pię tro to budynek niemieszkalny, podpiwniczony.
Natarczywie poproszono nas o przeprowadzkę na 2. pię tro. Brak windy. Nie zostawiaj wó zka na 1 pię trze, ponieważ dom jest w cał oś ci wynaję ty i nikt nie odpowiada za nieruchomoś ć.
Mieszkanie, któ re na zdję ciu wyglą da jasno, przestronnie i nowocześ nie, okazał o się stare, brudne i pachną ce stę chlizną . Podł oga był a brudna po przyjeź dzie.
Zestaw kuchenny mieś ci się w wą skim korytarzu pomię dzy balkonem a salonem. Wszystkie szafki pachniał y wilgocią . Meble są zniszczone i odrapane.
Naczynia są tak zuż yte, ż e branie ich do rę ki był o bardzo nieprzyjemne.
Baterie w ł azience są stare, z drzwi odpada farba. Woda spł ywa z ł azienki do sypialni. Zabite owady był y rozmazane na ś cianach.
Po przyjeź dzie w pokoju nie był o papieru toaletowego, podstawowych ś rodkó w higieny: bez mydł a, bez ż elu. W kuchni nie był o ró wnież urzą dzeń do czyszczenia i mycia.
WiFi zł apane tylko w salonie, cią gle znikają ce.
Naprawdę blisko morza. Ale to nie jest plaż a.
Jest to kamienny nasyp z drabiną do nurkowania.
Nie zapewniono mi ł ó ż eczka dziecię cego i krzeseł ka do karmienia. Matki zrozumieją , ż e bardzo trudno jest ż yć bez tych podstawowych udogodnień , z dzieckiem.
Po zgł oszeniu roszczeń z mojej strony o rozbież noś ci mię dzy pokojem a deklarowanym na stronie, Wł aś cicielowi zaproponowano przeprowadzkę do innego hotelu za dodatkową opł atą.30% wyż szą . Ja odmó wił em. A w cią gu godziny z mojej karty bankowej potrą cono peł ny koszt utrzymania, któ ry wynió sł.8000 rubli.

Ponadto Wł aś ciciel Hotelu nie odebrał mojego numeru telefonu. Znalezienie Wł aś cicieli hotelu stał o się moż liwe tylko poprzez osoby prawne. osoba wskazana w powiadomieniu SMS o wypł acie ś rodkó w.
Trzeciego dnia naszego pobytu, kiedy nie był o nas w pokoju, cał a poś ciel został a zdję ta, nasze jedzenie został o wyję te z lodó wki. Wię c zostaliś my wyrzuceni z pokoju.
Personel rezerwacji. com nie odpowiedział na proś bę o pomoc w tej sytuacji. E-mail
Ż ą danie ró wnież nie otrzymał o odpowiedzi. Dopiero przez telefon uprzejmie kazano mi zał atwić sprawę na wł asną rę kę.
Jak się w rzeczywistoś ci okazał o, Booking. com jest zawsze po stronie wynajmują cego. Ale dowiedział em się , kiedy zł oż ył em pozew.
Bą dź ostroż ny przy wyborze hotelu, dobrze wypoczywaj!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał