Bez smaku brak obsługi?

Pisemny: 7 marta 2011
Czas podróży: 1 — 7 marta 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pierwsze wraż enie po przybyciu do hotelu z podanymi 5 gwiazdkami to brak portieró w przy wejś ciu. Walizki wcią gnię te do pokoju we wł asnym zakresie (zaoszczę dź.2 lewy). Cał y hotel wykonany jest w stylu „angielskim”. Internet dział a z przerwami i tylko w pobliż u recepcji. Pokó j niedrogi dla rodziny (60 euro dziennie) okazał się mieć.10-12 metró w z ł azienką . Sala o sufitach 2.5m wypchana jest zł oconymi sztukateriami, zasł onami rozł oż onymi na podł odze, wszystko pachnie staroż ytnoś cią i kurzem. Pokó j nie był przed nami sprzą tany, parapety był y powybijane. Podczas cał ego pobytu przypadkowo widzieliś my raz sprzą taczkę . Rę czniki są jak szorstki papier ś cierny. Szampon jest taki, ż e lepiej ich nie myć . Szaty został y znokautowane w walce. Niskie lobby hotelowe peł ne są krzykliwych dekoracji w postaci luster, obrazó w, sztucznych kwiató w, mebli, lamp i peł zają cych po podł odze zasł on. Na parterze pali się kominek, a zapach spalenizny roznosi się po cał ym hotelu (na począ tku jest to niepokoją ce). Udał o nam się wytrzymać przez 3 dni i zmieniliś my z 5-gwiazdkowego hotelu na 3-gwiazdkowy i poczuliś my się uwolnieni z niewoli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał