Rzeczywistość hotelu?

Pisemny: 17 wrzesień 2017
Czas podróży: 4 — 15 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Nie bę dę pisał wielu listó w. Podsumowanie: jeś li hotel ma 75% negatywnych opinii opisują cych te same problemy, nie licz: „cudu nie bę dzie!! ! ”. Tam jest naprawdę ź le. A obsł uga i stosunek do turystó w z hotelu i kolejka po wszystko i kamienie i brud na plaż y i sprzą tanie i "nieprzemyś lnoś ć " "hotelu dziecię cego" w stosunku do dzieci, windy, brak "nie przeszkadzać " /sprzą tanie” w pokoju, jedno i to samo menu każ dego dnia itp. „Cenowo-jakoś ć kosztó w wycieczek do tego hotelu zupeł nie się nie zgadza. Nic mi się nie podobał o! A sami Buł garzy byli niemile zaskoczeni negatywem, a w sklepie Aldo naprawdę oszukują i nie dają reszty, ale sami "nie wybaczają " 3 kopiejek - nie oddasz cał ej kwoty, nie wydam towar...zaokrą gla się tylko w kierunku sklepu. Nie trać czasu, nerwó w, pienię dzy na ten hotel! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał