Oszuści w recepcji Chinar Hotel & Spa Naftalan.

Pisemny: 8 styczeń 2015
Czas podróży: 30 grudzień 2014 — 8 styczeń 2015
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Podczas meldowania się w hotelu i pł atnoś ci kartą bankową recepcjonista Omar wysuną ł terminal pł atniczy, któ ry po wpisaniu kodu PIN nie wystawił czeku. Nastę pnie ta recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ terminal był zepsuty i zaproponował , ż e zapł aci za poś rednictwem innego terminala. Po zapł aceniu i przejś ciu do pokoju dowiedzieli się , ż e pienią dze został y dwukrotnie pobrane z karty.
Wracają c do recepcji i przedstawiają c powiadomienie SMS o podwó jnej wpł acie otrzymaliś my od administracji hotelu odmowę zwrotu pienię dzy. W trakcie dł ugich dochodzeń w sprawie przyczyn tego incydentu pienią dze został y zwró cone.
ALE przez cał e wakacje przedstawiciele hotelu szli za nami i ż ą dali dowodu, ż e pienią dze z naszego konta został y obcią ż one. Jednak nie byli w stanie zweryfikować swojego konta.

W rezultacie byli zdenerwowani do granic delirium tremens. Wakacje był y zrujnowane!
Zaznaczam, ż e zamó wiliś my pokó j VIP.
Ponadto przy wyjeź dzie naliczyli usł ugi dodatkowe za 2200 manató w, po przeliczeniu wedł ug paragonó w okazał o się , ż e był o to 440 manató w.

Kto chce takich problemó w - witamy w Chinar Hotel & Spa Naftalan!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał